Karpade sünkimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

sott
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2006, 01:58
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas sott »

Tänud kõigi seni laekunud ideede eest :)



Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Tartu on selles suhtes palju parem linn jah (togi)

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

sott
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2006, 01:58
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas sott »

Pmst olen nõus selle Tartu teemaga aga pean mainima, et leidsin just koha kust neid ka Tallinnas saab.

Viimati muutis sott, 07 Apr 2010, 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sott
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2006, 01:58
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas sott »

Panen siia oma küsimusele punkti ja vastan ette neile, kellel tulevikus peaks sama küsimus tekkima selle neetud vooliku asjus.

1) A.V.S.K . Aadress: Valdeku 120, Tallinn.
Olemas on 3mm, 5mm ja 6mm voolikut. Jooksev meeter 14 EEQ.
http://gamma.alfanet.ee/~wavsk/tooted.p ... effa6658a5

-----

2) AUTOLADU. Siit saab 10 EEQga samu asju (3,5,6mm) aga panevad varem uksed kinni:
http://www.autoladu.ee/search/voolik

-----

3) VÄSTRIKU LOOMAKLIINIK.
Kui ilusti rääkida, saab tasuta kasutatud tilgavooliku :)


55ra

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas 55ra »

kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada. :bsmile:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

55ra kirjutas:

kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada. :bsmile:

Tegelevad millega? Voolikute müügi või süngiga? Või lihtsalt tegelevad millegiga?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

55ra

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas 55ra »

Piipz kirjutas:
55ra kirjutas:

kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada. :bsmile:

Tegelevad millega? Voolikute müügi või süngiga? Või lihtsalt tegelevad millegiga?


IKKA SÜNKIMISEGA TARTU VALGA VORU

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas miilits »

Kusimus karpade kohta ja selline.
Kas keegi targem utleksm millistel masinatel ksutataks Micuni BS 34 karburaatoreid, et need on Kawasaki KZ1000, tean ka ise, kuid jarsku muub sellise karburaatori ujukinoelu (muidugi koos pesadega) ka veidi soodsmalt, esindusi teate hinnakirjade jargi isegi ja normaalsema tukipoe kaupmees tahab sellist osa otsida kataloogist ainult masina margi jne. jargi.
E-bay.com-iga olen ka tuttav, kuid aeg surub peale. (crash)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!


55ra

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas 55ra »

kas m6ni number voi inimene leidub tartus kes süngiga tegeleb

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas miilits »

Suur tänu " ants01" vastuse eest. :bsmile:

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Kes järvamaal või selle lähiümbruses tegeleb karpade sünkimise ning regulliga? sobib ka järvamaa lähiümbrus:)

フーリガン

mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

kas keegi paari õlle eest laenaks mulle oma enda tehtud sünkimismasinat? lihtsalt ei ole aega et see ise kokku klopsida(ega neid teadmisi ka kamaluga üle ääre aja :D ). Tallinnas. :bsmile:
PM või all olevad kontaktid.

Kasutaja avatar

plei
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas plei »

Tere!

Kas keegi Tallinna übruses peale normaalse inimese tööpäeva lõppu on nõus mu ´97 aasta 600-se gixxeri karpad ära sünkroniseerima? Või siis normaalse inimese töö ajal aga sel juhul Rakveres?

Probleem selles, et seoses tööga olen nädala sees Rakveres ja kõik minule teada olevad Tallinnas tsiklitega tegelevad firmad lõpetavad oma tööpäeva üldjuhul 18.00, aga selleks ajaks ei jõua ma kuidagi Tallinnasse tagasi. Samas ühtegi Rakveres tsiklitega tegelevat firmat/hooldust/jne ei tea.

Algselt oli plaan kasutada härra Piipz-i teeneid aga kahjuks pole see enam võimalik!

plei

elu on lill
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

plei kirjutas:

Tere!
Kas keegi Tallinna übruses peale normaalse inimese tööpäeva lõppu on nõus mu ´97 aasta 600-se gixxeri karpad ära sünkroniseerima? .....
Algselt oli plaan kasutada härra Piipz-i teeneid aga kahjuks pole see enam võimalik!

Miks ei ole võimalik? Aga sa küsi tema käest, alati on võimalus, et asjaolud on muutunud.
Ehk nagu kadunud Q-GSM oma reklaamlauses ütles: "Räägi inimestega." :-)

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

misery

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas misery »

Te olete siin na palju teksti ajanud, et ma pole kindel, kas minule vajalik info ka olemas oli...
Enihuu, probleem selles, et karpad regullida vaja :) Ja tuleb kurvastusega tõdeda, et ma ise sellega mitte hakkama ei saa. Kes on nõu ja jõu ja asjalikkusega abiks? :bsmile:
Paiknen Tlnas ja asi suht urgent (kasutades välismaakeelseid populaarseid väljendeid).

Kasutaja avatar

plei
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas plei »

Sama mure mis miseryl. Peale karpade sünkroniseerimist läks asi paremaks aga ikkagi mootor tuterdab/puterdab kuni 4000 pöördeni, edasi laulab ilusti! Tundub, et saab liiga palju peale. Korra suri hoo pealt välja ja hiljem küünlaid vaadates oli üks märg. Ehk siis vaja karpad ära reguleerida.

Oskate soovitada kohta kus seda teha saaks? Paari kohta olen helistanud ja keegi eriti sellega tegeleda ei taha!
Rattaks ikka sama ´97 aasta 600-ne GSX-R.

plei

elu on lill
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Paha ei tee ka karpade sünkroonsust üle kontrollida. Ujukitasemed üle chekkida, kui uputab, siis vaja reguleerida. Saab ka ise täitsa hakkama. Idle mixture screw-d ka paika ja loota parimat,

Kasutaja avatar

plei
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas plei »

Käed peaks mul olema üsna õiget pidi külge kasvanud ja usun, et saaks täitsa hakkama :wink: aga esimest korda laseks selle kellelgi kogenumal ära teha (ehk õnnestub reguleerimist om silmaga ka näha). Samas on garaaz, kus tsikklit hoian on üsna võtmete/tööristade vaba!

elu on lill
Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?


mart211

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mart211 »

rinx85 kirjutas:

karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?

Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära :P ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.

iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavad :P

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

mart211

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Piipz kirjutas:

oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära :P ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.

iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavad :P

Hahaha, lugu hea, kuid karpade sünkronniks on vaja vaid silmanägemist, numbri(või õlikõrguse) eristamise oskust, kruvikat ja masinat(mille igaüks ise saab ka ehitada). Panen siis niipidi- Keskmine tööaeg 30-90min(oleneb masinast ja kiirem mees saab vähemagagi hakkama), hind ca 10€ karpa(umbes pakun). Seega küsimuse vastus on ikka: Ei ole kallis(oleneb küll millega võrrelda, kuid peaks kindlasti alla 45€ jääma).

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas TDM »

mart211 kirjutas:
Piipz kirjutas:

oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära :P ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.

iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavad :P

Hahaha, lugu hea, kuid karpade sünkronniks on vaja vaid silmanägemist, numbri(või õlikõrguse) eristamise oskust, kruvikat ja masinat(mille igaüks ise saab ka ehitada). Panen siis niipidi- Keskmine tööaeg 30-90min(oleneb masinast ja kiirem mees saab vähemagagi hakkama), hind ca 10€ karpa(umbes pakun). Seega küsimuse vastus on ikka: Ei ole kallis(oleneb küll millega võrrelda, kuid peaks kindlasti alla 45€ jääma).

Paljast kruvikast ja masinast on üksi vähe, on ju vaja veel teada kuhu voolikud ühendada ja mis kruvikaga peale hakata! :bsmile:
Aega läheb ka olenevalt masinast, vanematega mängimist rohkem, neljasega ka rohkem kruvisid kui kahesel! :mrgreen: H
indade kohapealt hetkel kaasa ei räägi, pole ammu tegelenud sellega!

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

mart211 kirjutas:
rinx85 kirjutas:

karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?

Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.

Miks airbox maha? räägid mingist konkreetsest mudelist?


mart211

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Aris kirjutas:
mart211 kirjutas:
rinx85 kirjutas:

karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?

Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.

Miks airbox maha? räägid mingist konkreetsest mudelist?

Mina tuginesin tol hetkel gondlis masinale. Nakeditele pääseb ilma ka ligi vist.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Gondlis masinale... minu käe alt läbi käinud pillidel pole ühelgi pidanud airboxi maha võtma. Airbox asub siis karpade peal/paagi all, et ära peab võtma?


mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Aris kirjutas:

Gondlis masinale... minu käe alt läbi käinud pillidel pole ühelgi pidanud airboxi maha võtma. Airbox asub siis karpade peal/paagi all, et ära peab võtma?

Karpade peal, paagi all olevad airboxid olen mina küll maha võtnud selleks ajaks. Oma gixxeril ja kawal ei saa nendele volladele ilma airboxi eemaldamata nii lihtsalt ligigi.

Veits mõttetu teema, kuna airboksi eemaldamine on 30-90sek enamus masinatel(mina mina katsuda olen saanud) ja hinda see vaevalt tunduvalt tõstab või langetab :D Aga jutuks hea ikka, muidu foorum ainult irdub siin :mrgreen:

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas miilits »

Täiendus taksopargi jutule.
Toimumise aeg 50-ndad ja räägitud kadunud isa poolt, kes töötas sel ajal Tallinnas, autoks oli olnud Moskvitš 400.
Mees tuli kortsus esiuksega spetsialisti juurde ja tellis ukse üleskolkimise (see oli aeg, kus rohkem remonditi, kui vahetati osi).
Plekimees hakkas tegema oma tööd, omanik vaatas kõrvalt ja kukkus õpetama, et mis sa sinna lööd, mõlk ju mujal. Plekimees võtiis oma tööriista ja lajatas paar korda tagumisele tervele uksele ka mõne mõlgi ja astus minema, ise öeldes, et eks tee siis ise,kui nõnda tark oled. Suure kauplemise peale oli autoomanik saanud plekimeistri ikka nõusse, et tema kortsus uks(ed) sirgeks lööks, kuid plekimees kostnud, et esimese ukse eest võtab ta raha, tagumise teeb niisama korda, kuid omanik kadugu oma õpetustega mujale.
Eks nii ole ka mõne teise tööga, õpetama oleme kõik "meistrid". :bsmile:

Kasutaja avatar

martis
Kaupmees
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011, 00:20
Tsikkel: BMW K1 1991
Tänatud: 2 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas martis »

miilits kirjutas:

Eks nii ole ka mõne teise tööga, õpetama oleme kõik "meistrid". :bsmile:

Tahaks siia juurde siiski täiendada - igas asjas kehtib paraku printsiip "usalda, aga kontrolli". Kui sa teemast üldse kolbigi ei jaga, on suur tõenäosus sattuda a) lolli töömehe otsa, kes tegelikult õieti ei oska ja ühe asja parandamise ajal kaks tükki peeti keerab; b) väga "targa" inimese otsa, kes hakkab sulle rääkima kuidas on igasugu lisatarvikuid ja asju vaja veel ära vahetada ja paremal juhul kasseerib sult lihtsalt suurema tööarve, halvemal juhul on need külgepandud tükid ka ilmaasjata. Sama kehtib paraku nii auto/tsikli remondis, ehituses kui mujal. Seega minu arust hea inimese leidmine (kas siis töö tegijaks või vähemalt algul nõu andma - konsultandiks), keda usaldada julged, on kõige keerulisem ja samas kõige olulisem asi.

Jutt on mõeldud üldiselt ja ei käi konkreetselt siit kellegi kohta - vastupidi, näiteks Piipzu julgeks kahel käel soovitada ja kindlasti on siin teisigi asjatundlikke, kellega ma lihtsalt pole kokku puutunud.

Zündapp Bella R204 (1959)
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)

motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”