Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
kuna vill kipub aegajalt ära põlema, siis tuleks seda villa osa uuendada. küsimus järgmine, kui tihedalt tuleks seda villa sumbutisse (pauna siis) toppida? nii tihedaks, kui vähegi annab?
No mitte just toppida. Vill keeratakse ümber selle sisemise toru rulli. Aga tihedalt tuleb panna, sest mida lofkamaks sa selle jätad siis, seda suuremaks läheb vastuasurve.
loogiline, et keeran ümber sisemise toru (muide kui sisemine on ümmargune ja välimine on ovaal, siis on päris põnev seda villaribadega paika ajada)... samas villa eesmärk ongi ju vastusurve tekitamine... või olen ma millegist valesti aru saanud?
kuna vill kipub aegajalt ära põlema, siis tuleks seda villa osa uuendada.
Oot-oot... Kas mitte treilaastu sinna ei topita?
vill mis vill seal sees, ma vahetasin endal eelmine sügis ära ja kuna nüüd asjad laiali, siis lihtsalt huvi pärast kontrollisin, et kas sai ikka kõik õieti.
Treilaastu ei soovita mitte mingil juhul panna. Ideaalne oleks panna sõelatoru ümber kerge kiht pikakiulist terasvilla ja selle ümber basaltvilla. Terasvilla mõte oleks ära hoida basaltvilla sõelast läbi lendamine. Kuna tsikli summutisse jõudvad heitgaasid on kuumemad, kui autosummuti tagumisse potti jõudvad gaasid, ei soovita kasutada ka sumpsi klaasvilla(sellised hästi pikad kiud) ega Parocit - kõrbevad sõelatorule kinni.. Spetsiaalset basaltvilla mul veel on kodus pool rulli Kui sõelatorus olevad avad on 2mm kandis võib isegi terasvilla panemata jätta.
Viimati muutis kahro, 04 Veebr 2005, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
loogiline, et keeran ümber sisemise toru (muide kui sisemine on ümmargune ja välimine on ovaal, siis on päris põnev seda villaribadega paika ajada)... samas villa eesmärk ongi ju vastusurve tekitamine... või olen ma millegist valesti aru saanud?
On ikka vastusurve tekitamine. Aga liiga suur vastusurve on ka liiast. Kui heitgaasid liiga vabalt pääsevad potis ringi jalutama ei ole see ka hea.
Tegelikult ei tekita vill vastusurvet, vaid poti maht. Ehk siis teisisõnu ei pidurdata heitgaase mitte füüsiliselt vaid potis gaaside paisumisega tekkivate gaasirõhu lainetega. Kui nüüd pott liiga tühjaks jääb on see gaasi liikumine seal potis liig suvaline.
Seda villa on ju igalt poolt saada... milleks peakski mingi klaasvillaga mässama hakkama. Keerad nii tihedalt ümber kui palju korpus kannatab ja tõmbad mingi paksema niidiga kinni, et paigal püsiks. Pärast surud korpuse peale ja voila. Kuigi esimene kiht võiks olla küll mingi spets riie, mis oleks natuke tugevam ja tihedam. Paljas vill pannes, siis kipub see väga kähku ära närustuma või hakkab lihtsalt torust välja pudenema vaikselt...
jändasin kah kunagi ovaalse sumpa ja villadega. Poest ostetud vatt ca 300 eek... lendas üsna rutta 4 tuule poole läbi summuti tagumise ava... Järgmine täide oli Kahro poolt mainitud materjalidega ja see oli juba kauakestvam. Minust ta sinna jäigi. Villa tihedust ei oska kommenteerida.. düno pingis erineda täidistega ei käinud
btw.. ilusaim hääl tuleb siiski kui summuti tagumine ots on ära ja täidis väljas
Oot, kas te räägite nüüd mingitest spets "tee-see-ise" sumpadest või peab iga tsikli sumpa puhul aeg-ajalt seda nagu last mähkima...? Ma arvasin seni ajani, et need asjad töötavad nagu ilma täiendava hoolitsuseta...?!
Minul konkreetselt oli tegu Vance&Hines SS2R summutiga. Sellel oli summuti tagumine ots poltidega kinni. Seninähtud tehasesummutid ei ole lahti võetavad olnud. Vähemalt mitte ilma relakata
Oot, kas te räägite nüüd mingitest spets "tee-see-ise" sumpadest või peab iga tsikli sumpa puhul aeg-ajalt seda nagu last mähkima...? Ma arvasin seni ajani, et need asjad töötavad nagu ilma täiendava hoolitsuseta...?!
Peaks ikka kõigil vahetama, kui sumpa päris kinnine konserv ei ole. Vill kipub ikka ajapikku lihtsalt ära põlema. Tsiklipoodides peaks ikka seda spetsvilla ju olema? KTM-i poes igatahes on ja sellest krossinelarile mõeldud portsust peaks ka bikele jätkuma. Kui sumpa on kinni needitud, siis tuleb needid lihtsalt välja puurida ja pärast tõmbneetidega kinni panna.
Vill maksis Ramos 300 eeki 1 padi ja bike sumpa sisse läheb neid 2tk.
ise panin mingi rohelise kivivilla kas on tõenäosus et ta sealt minema lendab?
mis kõige optimaalsem lahendus oleks?
Yamaha esindus pakkub CRD villa, kui mu mälu mind ei peta. Vist oli ka mingi 300 eeku/pakk. Minul läks sumpasse ca 1 pakk (kui oleks toppinud tugevamalt, siis oleks natuke veel võinud sinna sisse mahutada (mida ma ka tegin, kui selle asjanduse uuesti lahti kiskusin). Sumpaks siis Two Brothers Racing slip-on.
Ka talveigavuse peletamiseks käsil üks tagasihoidlik summutiehitus. Toorikuks siis ümmargune Kawasaki ZX tagumine paun. Sai siis see lühemaks võetud ja orig. sisu välja roogitud. Poldiaugud GSXRile sobilikuks freesitud.
Kui nüüd panna ümber sõelatoru see nn. spets riie, peaks ju kivivill olema täiesti aksepteeritav materjal poti täitmiseks? Läbi selle riide see ju potist välja ei pääse ja usun, et ka selle temperatuuri kannatab ära. Sellega hoiaks vill pealt kokku 2x300 krooni ning summuti maksumuseks kujuneks 0.- krooni + käibemaks.
Või on veel peale väljapugemise põhjust eelistada spets vatti?
kasutada võib misiganes tulekindlat villa - pole see nn. spetsvill midagi nii väga teistsugune. Äralendamist tuleb takistada tulekindla kangaga sõela ümber - ise olen kasutanud nõukaaegset vaskkangast... no üks ühele sarnasus näiteks Akrapoviku omaga - ülemine sel pildil: http://pilt.ee/photo/669063/15948805/
Spets asju ostke kui raha üle - endal hea tunne, et jube gigahüperturbo värk sees ja paremat pole olemas... saate sõpradele ka öelda jne
Sinna sobiks hasti kivivillast võrkmatt, mis on peene metallvõrguga kaetud ja hoiab kivivilla paremini kinni. ~300 kr 0,4 m3 pakk. Sellest saab isoleerida küll mitu sumpsi. Ja toode peab olema tulekindel kivivill mahukaaluga vähemalt 100 kg/m3 ja paakumistemperatuuriga 1000 kraadi C. Sama villa kasutatakse moodulkorstende valmistamisel. Mingil juhul ei tohiks panna nn" rohelist" kivivilla, kuna selle sideaine põleb ära 200 kraadi juures ja kogu villpudeneb laiali. Õige vill näeb välja valkjasroheline. Kas ei võiks panna kohe sisemise toru ümber klaasriidest võrku ja seejarel villa? Klaasriie ei sula kindlasti nii madalal temperatuuril ja on suhteliselt tugev. Lihtsalt mõte.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Sinna sobiks hasti kivivillast võrkmatt, mis on peene metallvõrguga kaetud ja hoiab kivivilla paremini kinni. ~300 kr 0,4 m3 pakk. Sellest saab isoleerida küll mitu sumpsi. Ja toode peab olema tulekindel kivivill mahukaaluga vähemalt 100 kg/m3 ja paakumistemperatuuriga 1000 kraadi C. Sama villa kasutatakse moodulkorstende valmistamisel. Mingil juhul ei tohiks panna nn" rohelist" kivivilla, kuna selle sideaine põleb ära 200 kraadi juures ja kogu villpudeneb laiali. Õige vill näeb välja valkjasroheline. Kas ei võiks panna kohe sisemise toru ümber klaasriidest võrku ja seejarel villa? Klaasriie ei sula kindlasti nii madalal temperatuuril ja on suhteliselt tugev. Lihtsalt mõte.
villa koha pealt väga õige jutt...
aga klaasriiet vahetult vastu sõela panna ei tohi... temaga ei juhtu küll midagi kuid ta ei jäta tuuldumisruumi ja ummistub pikapeale kuna heitgaasid sisaldavad igasugu paska. Võrk jätab riide ja villa vahele pisukese ruumi ja riie saab plärina taktis pisut laperdada - nigu vaibakloppimine - ja ummistumine on vähetõenäolisem...
Oskab keegi äkki soovitada, kust seda tulekindlat kangast või mõngit materjali saada, mis sinna villa alla sobiks. Ise midagi peale klaasriide ei suutnud kuskilt leida.
Häda korras tõtataks korra selle tema veel ülesse. Mul on pocket bike, millel ei ole summutis villa. lärmab nii, et ei julge sõitagi kohe. kunagi kui oli veel vill siis oli palju vaiksem. siit siis küsimus, kas pocketil ajaks asja ära ka nn "odavam vill" ilma lisasõelade jm jamata? ei ole spets aga arvan et need heitgaasid pole pooltki nii kuumad kui bike tüüpi ratastel. Kas isover sobiks? Ärge näkku lööge, et mopeedijutuga siia teemasse trügisin.
300 kr on sama hind mis maksab mu pocket ju kuna sinna läheb 30 cp pikkuna ja ligi 10-20 cm laiune siis ei hakka tervet pakki ka ostma. pigem sooviks osta neilt kellel kodus ehitusest on jäänud mõned üleliigsed jupid.
Mis juhtub siis, kui see vill ära on põlenud (sõitnud mingi 10 000 km oma laser racing pütiga ja ei ole küll midagi vahetanud...)? Kas lihtsalt hakkab rohkem lärmama või on ka mingid tõsisemad tagajärjed?
Oskab keegi äkki soovitada, kust seda tulekindlat kangast või mõngit materjali saada, mis sinna villa alla sobiks. Ise midagi peale klaasriide ei suutnud kuskilt leida.
mul sama mure, kas keegi etab kust seda tulekindlat riiet saaks
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.