2T krossikas õli? bensiin? mis värk on...?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
2T krossikas õli? bensiin? mis värk on...?
2 taktillisel mootoril (nt cz 125) mis õli tuleks kasutada, mis poleks väga kallis, kas midagi juhtub kui panna seda umbes 20 kr maksvat šiguli õli? kas cz´igatuleks sõita 95 ga (bensiin). tegelikult ma olen täielik noob cz kallal, õigemini pole mul kunagi cz olnud, kuid olen näinud, ja uurinud väljast, tahaks soetada endale... mida veel tuleks silmas hoida czi ga sõitmisel ning ka lihtsalt omamisel?
Viimati muutis virkostein, 18 Mär 2005, 15:00, muudetud 1 kord kokku.
Eat your veggies, little people
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
soovitan sul zeti puhul kasutada täissünteetilist 2T õli. krossiratastel on õli kvaliteet väga oluline. eriti veel sellise asja puhul nagu vana zett, mis võib si## õli tõttu kiirelt kokku joosta. ja bensiin vähemalt 95 aga võib vabalt ka 98 kasutada. mineku erinevust on hästi tunda kas kasutad zetil 95 või 98.
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
mitte mingil juhul ei tohi kasutada ziguli õli...CZ jookseb kohe kokku siis...ma mõtlen KOHE. Samuti ei tohi mingil juhul kasutada neid 40 krooniseid addinole ja igast muud saasta. korralik õli maksab kuskil 150kr vähemalt. CZ ei kannata absoluutselt sitta õli...alumine kepsu laager annab otsad. 95 bens ei ole cz-ile kuigi hea kasuta ikka 98 või kangemat kui kuskilt saad. 98 pole kohe kindlasti liiga kange cz-i jaoks.
Ära võrdle cz-i jawade ja muude tänavasõidu ratastega...need on täiesti erinevad masinad.
Ära võrdle cz-i jawade ja muude tänavasõidu ratastega...need on täiesti erinevad masinad.
ise kasutasin enda cz-idel kogu aeg Adinoli (seda saasta ) kaks cz-i on mul olnud ja kummalgi ei juhtunud selle pärast midagi mingi 10-20 tundi sõidsin siis myysin maha ja esimesga sain mingi 10-15 tundi sõita, siis jooksid käigu kasti hammakad kokku yhe hästi rumala vea pärast
Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
võibolla päris töristades jah addinoliga kokku ei jookse aga nii kui minna annad jookseb kohe....ise olen sõitnud nende 40-70kr õlidega...2 väntvõlli on otsad andnud selle pärast, kaasa arvatud umbes 1-2h sõitnud mootor( tutikas siis põhimõtteliselt). Mõtlesin et proovin korra...hiiumaal polnud normaalset õli saada ka kohe ja näed...väntvõll läks.
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
seal brauermotos müüakse mingi 50 kr 1 liiter, see võibki olla see adinol, kuid lihtsalt kallim, see 150 kr maksev õli on mulle natuke üle jõu käiv(seda vist lahjendatakse ka 1:50nele?) muud krossikad sõidavad ka siksi õliga, kuid jah, ega see väga hea õli krossikale ei ole. aga mis sellel adinoli õlil siis nii väga viga on??? nitrous sai ilusti adinoliga sõidetud.
Eat your veggies, little people
töristades mina kyll ei sõitnud selle ~15 tunni jooksul mis ma sõitsin (adinoliga) oleks pidanud tsikkel sel juhul mingi 5-7 korda kokku jooksma , ja kui metsa vahel mingi pikem sirge on, ega see siis töristamiseks pole Gaas ikka põhja ja vaatad mis masin välja annab.Karupoeg puhh kirjutas:võibolla päris töristades jah addinoliga kokku ei jookse aga nii kui minna annad jookseb kohe....ise olen sõitnud nende 40-70kr õlidega...2 väntvõlli on otsad andnud selle pärast, kaasa arvatud umbes 1-2h sõitnud mootor( tutikas siis põhimõtteliselt). Mõtlesin et proovin korra...hiiumaal polnud normaalset õli saada ka kohe ja näed...väntvõll läks.
Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Kui kunagi krossiminskit lasin iga kahe nädala tagant laiali, samuti VV laagrid ei pidanud vastu, ostsin 20.- ziguli õli.. segasin 1:20 vist..sain oma veast aru. Nüüd juba pikemat aega kasutan "Total Racing 2T synthetic" mis maksab 140.- 1l. selle õliga oli üllatus selline et pärast konkreetselt masina "tühjaks pigistamist" lõuad kramplikult koos ei jooksnudki ta laiali. Muidugi tore asi on ka see et näeb nüüd tahavaate peeglist teisi liiklejaid , mida pärast kiirendamist odavamate õlide puhul ei olnud võimalik teha liigse õlisuitsu eraldumise pärast. Ziguli õli peab samas rohkem ostma sest seda vist ei segata päris 1:50, niiet ei tule vägapalju odavam selle õli ostmine. Parem osta hea õli, ning ei ole vaja keset suvist ilma käed küünarnukkideni õlised mootorit taaselustada.
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
No Zhiguli (ja muu 4T) õli ja suvalise 2T õli vahel on ju põhimõtteline erinevus, et kui 4T õli üritatakse teha selline et ta võimalikult halvasti põleks, siis 2T õli üks põhiomadusi on see, et ta ka põleks ja võimalikult vähe tahmaks. Ja kuna 4T õli ei pea kunagi põlema siis on sinne segatud selliseid lisaaineid, mis põletamisel annavad meeletult tahma ja jääke, mis kõik rõõmsalt su kolvile, silindrile ja väljalskesse jäävad.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Vaata poiss, kui sa natuke 2T tööpõhimõttega kursis oled, siis sa peaks teadma, kuhu see õli seal segus lõpuks jõuab ja ära ta PEAB põlema, sest kõik mis töötakti ajal ei põle ei kao kuhugile vaid ainult saastab mootorit.Siller kirjutas:No ega jah eriti ikka 2 taktilise mootoriõli ülesanne ei ole ikka vaja põleda vaid võimalikult palju määrida. Mida vähem tahma seda kvaliteetsem on õli.
No eks ta muidugi peab põlema, aga ma tahtsin seda öelda et 4 taktilise ja 2 taktilise õli viskooslus on hoopis teine. 4 taktiline õli on mõeldud jah mitte segamiseks bensiini vaid mõeldud määrima. 2 Taktilise õli ülesanne on võimalikult hästi seguneda bensiiniga ja ka samas määrida.mx77 kirjutas:Vaata poiss, kui sa natuke 2T tööpõhimõttega kursis oled, siis sa peaks teadma, kuhu see õli seal segus lõpuks jõuab ja ära ta PEAB põlema, sest kõik mis töötakti ajal ei põle ei kao kuhugile vaid ainult saastab mootorit.
Kui sa tahad norida, et ma mingi täielik jobu 2 taktiliste mootorite alal siis sa väga eksid.
ausalt öeldes pole küll mingit põhjust täielikuks jobuks pidada. Lihtsalt üks paljudest kes avaldamast arvamust omal teadmistepõhjaks "naised saunas rääkisid" jutt.
Sa võid meie eksiarvamust kummutada. Hea meelega osaleks kaks takti mootorite vestlusringis siin, kus sa jagaks meile hädalistele oma teadmisi.
Kui siin 2t õli segunemisest rääkida siis minu teada üks parimaid õlisid Castrol 747 ei taha eriti hästi seguneda. Hoopis hirmus piin on temaga, tuleb täpselt enne sõitu segu valmis teha ja alla nulli ei saa kasutada jne.
halb õli siis või ?
Sa võid meie eksiarvamust kummutada. Hea meelega osaleks kaks takti mootorite vestlusringis siin, kus sa jagaks meile hädalistele oma teadmisi.
Kui siin 2t õli segunemisest rääkida siis minu teada üks parimaid õlisid Castrol 747 ei taha eriti hästi seguneda. Hoopis hirmus piin on temaga, tuleb täpselt enne sõitu segu valmis teha ja alla nulli ei saa kasutada jne.
halb õli siis või ?
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
sry, võib olla on see natuke vale teema nüüd, aga ostsin endale nüüd honda cr 125, ja pole veel kasutama hakanud, kuid on juba ostetud Castrol TTS õli(täis sünteetiline 2t õli) peal on kirjas et lahjendada kuni 1:50, aga kas õigem oleks lahjendada 1:40 või 1:45, mitte aga 1:50nele? palun abi
Eat your veggies, little people
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
[quote="virkostein"]ja seda tahtsin ka veel küsida et käigukasti, kui palju sinna õli läheb? täpselt 1 liiter?[/quote]
et teada saada palju õli läheb. Sellejaoks on küljepeal kontrolli polt või kruvi, polt peaks olema käimalöömis vända poole peal. Kallad niipalju õli kuni hakkab sealt august välja tulema siis aitab.
et teada saada palju õli läheb. Sellejaoks on küljepeal kontrolli polt või kruvi, polt peaks olema käimalöömis vända poole peal. Kallad niipalju õli kuni hakkab sealt august välja tulema siis aitab.
Mudakoll
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.