summuti ?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
summuti ?
mure siis selline ,et hakkan välja vahetam rattal summuti pütti ja praegu on küljes mingi uhke sportpütt millel otsast sisse paistab see läbi nagu autodelgi otseläbi pütid. originaalpütti ei taha ja ilmselt ei jaksa osat ka ja otsin nüüd siis asendust.
olen leidnud netist otsides erinevaid sobivaid variante aga mille järgi otsustada? olen vaadanud ,et üsna mõistliku hinnaga saakas sportpütti mis mõeldud autodele aga mis mõõtude poolest oleksid sobivad.. kas neid on otstarbekas kasutada?
rattaks on 92a gsx-r 750
Re: summuti ?
Mida sa selle vahetusega saavutada tahad?
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: summuti ?
Ilmselgelt tahab vahetada sportpüti sportpüti vastu
Soovitan osta täpselt samasuguse nagu praegu küljes, siis kergem vahetada ka.
Re: summuti ?
fh kirjutas:Ilmselgelt tahab vahetada sportpüti sportpüti vastu
Soovitan osta täpselt samasuguse nagu praegu küljes, siis kergem vahetada ka.
saavutada tahan seda ,et vahetada välja mingi väga odav,vigane ja kole ( kui mitte kellegi poolt kodus valmistatud ) summuti millegi vähe viisakama vastu nii ,et mul ei läheks jõudu kaduma
kui see käkk mis praegu külje on on ka otseläbi ilma mingi takistuseta siis hullemaks ilmselt ikka ei lähe või hakkab rohkem kütust nõudma või millegile haiget tegema?
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: summuti ?
Tervist
Mul siin käsil just vastupidine mure. Nimelt tahan just otseläbi pütti. Rattaks on gsxr 600, 1998. Mul on kaks originaal pütti. Saada paar pilti ning äkki teeme vahetuskaupa kui mõlemad osapooled nõus.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
Ma ei saa reklaamimata jätta siinset kasutajat Tsumm, kes teeb teile väga hea hinnaga peaaegu ükskõik, millise summutiotsa valmis. Või lausa kogu jooksu, kui vaja on. Ehitab ka olemasoleva summuti ümber (näiteks paneb villa, kui see sealt kadunud kuhugile, või vahetab pleki, kui kriimustatud):
http://www.zumm.edicypages.com/
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: summuti ?
head meest tuleb kiita. zumm tegi mulle väikse sõela et dB maha saada. linnulaulu küll veel ei kuule, kuid vähemalt ei värise ka kõik aknad enam hoovis.
Re: summuti ?
suusk kirjutas:mul on üks r1 otseläbi pütt ,kui huvi saadan pildid
saada meili mulle palun
sul peaks olema aadress küll
Re: summuti ?
Thesaarlane kirjutas:Tervist
Mul siin käsil just vastupidine mure. Nimelt tahan just otseläbi pütti. Rattaks on gsxr 600, 1998. Mul on kaks originaal pütti. Saada paar pilti ning äkki teeme vahetuskaupa kui mõlemad osapooled nõus.
paremat pilti ei leidnud hetkel
Re: summuti ?
Piipz kirjutas:Ma ei saa reklaamimata jätta siinset kasutajat Tsumm, kes teeb teile väga hea hinnaga peaaegu ükskõik, millise summutiotsa valmis. Või lausa kogu jooksu, kui vaja on. Ehitab ka olemasoleva summuti ümber (näiteks paneb villa, kui see sealt kadunud kuhugile, või vahetab pleki, kui kriimustatud):
http://www.zumm.edicypages.com/
no ma ei usu,et keegi sellise hinna eest hakkab tegema summuti pütti nagu ma selle kätte saan ostes valmis toote.
mufflexi püti mis on küll mõeldud autole aga on mõõtude ja välimuse poolest täpselt sobiv saab kätte kusgil 800krooniga.
rohkem muret valmistab see ,et mismoodi see ülejäänud kremplile mõjub? kui hästi selle läbilase sobib ja kas on sellel mootoril vaja vastususrvet või hakkab küttekulu peale? hääl on nagu teisejärguline sest sellega on ju lihtne mängida..
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: summuti ?
t2g kirjutas:...
4-taktilisel mootoril ei ole vastusurvega probleeme, selleks on tal klapid! Paljud chopperid sõidavad ainult tühjade torudega.
Kui hääl, politsei, ülevaatus ja teised kurjad kodanikud ei häiri, siis sirge toru saab ka odavamalt kui 800 EEK.- kätte. See on juba disaini küsimus!
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
uljasvaluvelg kirjutas:...
Klapid on toredad asjad, aga erineval autokooli õpikus näidatud neljataktiliste tööskeemidest on reaalsetel neljataktilistel, eriti forseeritud mootoritel, ka olemas selline asi nagu nn. overlapping.
Re: summuti ?
mx77 kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:...
Klapid on toredad asjad, aga erineval autokooli õpikus näidatud neljataktiliste tööskeemidest on reaalsetel neljataktilistel, eriti forseeritud mootoritel, ka olemas selline asi nagu nn. overlapping.
räägi natuke sellest ''overlappingust'' lähemalt
uljasvaluvelg kirjutas:t2g kirjutas:...
4-taktilisel mootoril ei ole vastusurvega probleeme, selleks on tal klapid! Paljud chopperid sõidavad ainult tühjade torudega.
Kui hääl, politsei, ülevaatus ja teised kurjad kodanikud ei häiri, siis sirge toru saab ka odavamalt kui 800 EEK.- kätte. See on juba disaini küsimus!
asi nii hull ka pole ,et peaks sirge toru panema aga väga mingi 8000 ka välja käia ei taha spets ratta summuti eest
kui keegi ära põhjendaks miks see nii palju parem on siis võiks hakata raha koguma
reaalselt tahaks kuni 2000 püti kätte saada ja keerutasin seda sumpsi laos näpu vahel ja vaatasin lihtsalt ,et välimuse ja mõõtude poolest on tiptop
ma selle pärast küsingi ,et ,ma ise ei tea ju
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
Overlapping siis:
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf
Play nupu all olevast nupust saab vahetada nuka profiili.
Re: summuti ?
mx77 kirjutas:Overlapping siis:
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf
Play nupu all olevast nupust saab vahetada nuka profiili.
ok kui on forseeritud mootor siis on klapid kauem lahti ja järelikult on ka see aeg pikem kui on sisselase ja väljalase korraga lahti ja mis siis kui kõik käib liiga lihtsalt läbi ei teki korralikku vooluvast ja summuti ei tõmba nagu korsten?
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
Kui sellel hetkel kui mõlemad klapid on korraga lahi ja sumps "tõmbab nagu korsten", siis on vajalik paras vastusurve, muidu läheb kõik hea mant otse summutisse ja värskeks pauguks enam matsu ei jagu.
Re: summuti ?
mx77 kirjutas:Kui sellel hetkel kui mõlemad klapid on korraga lahi ja sumps "tõmbab nagu korsten", siis on vajalik paras vastusurve, muidu läheb kõik hea mant otse summutisse ja värskeks pauguks enam matsu ei jagu.
vähemalt selgitus mitte ei öelda ära pane ja kõik
kas otseläbi pütti kasutades seda effekti ei saa tekitada näiteks peenema torujupiga enne pütti?
nagu kui tehakse kiire sõidu autosi tehakse otseläbi torustiku vahele üks väiksema läbimõõduga torujupp et saada voolavus õigeks
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
Igasugu lahendusi on. Krossiratastel on sumpsid viimasel ajal suht huvitavaks muutunud. FMF-il ei ole ka tusla sisene perforeeritud toru sirge nagu teistel vaid muutuva läbimõõduga.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
t2g kirjutas:no ma ei usu,et keegi sellise hinna eest hakkab tegema summuti pütti nagu ma selle kätte saan ostes valmis toote.
mufflexi püti mis on küll mõeldud autole aga on mõõtude ja välimuse poolest täpselt sobiv saab kätte kusgil 800krooniga.
Miks sa siis ei usu? Helista tsummile ja küsi järgi, ära eelda niisama midagi. Ning ma ei võrrelnud tsummi hindasid mingite autopüttide hindadega, vaid kasutatud ja uute tsikli omadega - vot nendest on ta oluliselt odavam ning kohati ka parem
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: summuti ?
Piipz kirjutas:Miks sa siis ei usu? Helista tsummile ja küsi järgi, ära eelda niisama midagi. Ning ma ei võrrelnud tsummi hindasid mingite autopüttide hindadega, vaid kasutatud ja uute tsikli omadega - vot nendest on ta oluliselt odavam ning kohati ka parem
no siit samast foorumist saab yoshimura püti 1500 krooniga mis ei ole just halb asi ja see ei ole palju ka.
aga kas see tsumm siis teeb selle püti valmis ka nii ,et mootor hakkab õigesti hingama?
kui ta teeb sellise asja mis mulle meeldib, omab piisavat vastusurvet ja laseb samas ka piisavalt läbi ja annab oma tööle garantii, et kui ma pärast dünos avastan ,et täna summutile on jõudu läinud kaduma?
ma helistan talle peale pühi ja kui ta oma insenerioskustes kindel on siis mul pole probleemi ka kaks yoshimurat talle anda
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: summuti ?
No sa võid ju enne- ja pärast düno teha. Kui sa ainult pärast teed ja passisolevate KW-dga võrdlema hakkad, siis esiteks tagarattast mõõdetuna neid ongi vähem ning teiseks see ratas on 17 aastat vana, kus iga aasta mõne hobuse ajalukku kaasa võttab. Päris autopütti ma küll alla ei kruviks aga ma ei näe, miks peaks isetehtud pütt kehvem olema, kui mingi Yoshimura oma, kui läbimõõdud samad on. Siin pole mingit inseneriteadust, õige läbimõõduga toru peab lihtsalt olema. Yoshil on nimi ja võibolla ka välimus. Aga lõikad summuti pooleks - ikka tavaline toru. Hobujõude ja kilovatte hakkavad mõjutama rohkem leegikate modifikatsioonid, vot neid küll niisama lambist ei tasu väänama hakata, kui just täpselt eelmise järgi ei tee.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: summuti ?
t2g kirjutas:Piipz kirjutas:Miks sa siis ei usu? Helista tsummile ja küsi järgi, ära eelda niisama midagi. Ning ma ei võrrelnud tsummi hindasid mingite autopüttide hindadega, vaid kasutatud ja uute tsikli omadega - vot nendest on ta oluliselt odavam ning kohati ka parem
no siit samast foorumist saab yoshimura püti 1500 krooniga mis ei ole just halb asi ja see ei ole palju ka.
aga kas see tsumm siis teeb selle püti valmis ka nii ,et mootor hakkab õigesti hingama?
kui ta teeb sellise asja mis mulle meeldib, omab piisavat vastusurvet ja laseb samas ka piisavalt läbi ja annab oma tööle garantii, et kui ma pärast dünos avastan ,et täna summutile on jõudu läinud kaduma?
ma helistan talle peale pühi ja kui ta oma insenerioskustes kindel on siis mul pole probleemi ka kaks yoshimurat talle anda
No nii tähte närida ka ei saa. Ega sa drägi s6itma ei lähe et iga hobune on tähtis niisama tänaval s6ites ei saa saa vahest nii v6i naa aru olgu seal mis pütt tahes .
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee
Spinning Wheels MCC
Re: summuti ?
minul dB killer võttis ikka tuntavalt jõudu maha. samas ilma ei saanud jälle vaiksemaks. nüüd ongi nii, et kevadel/sügisel, kui vaja veidi ratast maja ees soojendada, on killer ees. suvel, kui soe, siis nagunii maja juures pikalt ei passi.
Re: summuti ?
ristol kirjutas:
No nii tähte närida ka ei saa. Ega sa drägi s6itma ei lähe et iga hobune on tähtis niisama tänaval s6ites ei saa saa vahest nii v6i naa aru olgu seal mis pütt tahes .
mul on relakas ja keevitus osa igapäevastest tööriistadest ja sellise püti mis lihtsalt ripub seal ma võin ise ka keevitada ja kui ma maksan selle eest raha ,et keegi teeb mulle asja tänu millele mul läheb jõudu hoopis kaotsi siis kas see natuke rumal pole?
(ma ei väida ,et ta teeks havasti , ma ei tea)
Piipz kirjutas:No sa võid ju enne- ja pärast düno teha. Kui sa ainult pärast teed ja passisolevate KW-dga võrdlema hakkad, siis esiteks tagarattast mõõdetuna neid ongi vähem ning teiseks see ratas on 17 aastat vana, kus iga aasta mõne hobuse ajalukku kaasa võttab..
mul pole mootor peale uusi rõngaid , klapi lõikamist ja juhtpukse jne jne jne veel sissesõitugi saanud...ma arvan ,et esialgu võiks neid ikka juurde tulema hakata. ja düno saab kindlasti mitme erineva lahendusega mõõdetud.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: summuti ?
t2g kirjutas:mx77 kirjutas:Kui sellel hetkel kui mõlemad klapid on korraga lahi ja sumps "tõmbab nagu korsten", siis on vajalik paras vastusurve, muidu läheb kõik hea mant otse summutisse ja värskeks pauguks enam matsu ei jagu.
vähemalt selgitus mitte ei öelda ära pane ja kõik
kas otseläbi pütti kasutades seda effekti ei saa tekitada näiteks peenema torujupiga enne pütti?
nagu kui tehakse kiire sõidu autosi tehakse otseläbi torustiku vahele üks väiksema läbimõõduga torujupp et saada voolavus õigeks
Ka otse läbi püttidel on vastusurve,milline tekib tänu sõela aukude poolt tekitatud keeristele.Üldiselt kogu seda lugu lugedes võib asja kokku võtta selliselt:tahad kindla peale minekut-osta originaal.Tahad lihtsalt sumpsi-osta mingi keskmise hinnaga Akra või Yoshi-nendega vähemalt ei lähe alt,aga midagi juurde nad kah ei pruugi anda.Hakkad suvalistega katsetama saad võib-olla mingis pöörete vahemikus tööle aga mitte kõigis päris kindlasti.Ka seda pead mõtlema milliste pööretega sa sõidad,mis eesmärk on,kuidas kasutad.Ja kohe pärast remonti ilma sissesõitmata ära mingit vahetust tee ,kui selle pütiga töötas mootor hästi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: summuti ?
franz125 kirjutas:Ka otse läbi püttidel on vastusurve,milline tekib tänu sõela aukude poolt tekitatud keeristele.Üldiselt kogu seda lugu lugedes võib asja kokku võtta selliselt:tahad kindla peale minekut-osta originaal.Tahad lihtsalt sumpsi-osta mingi keskmise hinnaga Akra või Yoshi-nendega vähemalt ei lähe alt,aga midagi juurde nad kah ei pruugi anda.Hakkad suvalistega katsetama saad võib-olla mingis pöörete vahemikus tööle aga mitte kõigis päris kindlasti.Ka seda pead mõtlema milliste pööretega sa sõidad,mis eesmärk on,kuidas kasutad.Ja kohe pärast remonti ilma sissesõitmata ära mingit vahetust tee ,kui selle pütiga töötas mootor hästi.
kuidas mootor enne töötas ma ei oska ettegi kujutada.
sain ta kasti sees...
sumps mis on küljes ei kannata mingisugust kriitikat.
Re: summuti ?
Piipz kirjutas:Siin pole mingit inseneriteadust, õige läbimõõduga toru peab lihtsalt olema. Hobujõude ja kilovatte hakkavad mõjutama rohkem leegikate modifikatsioonid, vot neid küll niisama lambist ei tasu väänama hakata, kui just täpselt eelmise järgi ei tee.
no aga kui jäme ja pikk õige toru on? kui keegi seda kõva häälega välja ütleb siis läikiva poti ma võin ise ka selle toru ümber keevitada. kas seda pole võimalik teada saada ainult dünos katseeksitusmeetodil?
miks leegikaid väänama hakata ei tohi? väljatuleva augu suurust on lihtne mõõta ,võimalikult lauged kurvid ja kõik torud peavad liitumiskohast ülespoole omama sama mahtu vist. koolist jäi nagu nii meelde
Re: summuti ?
Üks loll jõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata .miks ja miks .
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee
Spinning Wheels MCC
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.