kahest summist üks?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
kahest summist üks?
Ratas on SUZUKI GSX-600F 63kw, sooviks summid ära vahetada aga siis teeks juba ühe summiga(odavam ka),kust üldse saada norm hinnaga tuningu summe bike'le??? andke teada kes teab!![/b]
VÕRUS:
Räpina mnt. 16
65606 Võru
tel/faks: 782 1959
TALLINNAS:
Tartu mnt 80c
11411 Tallinn
tel: 621 1710
http://www.ramo.ee
Räpina mnt. 16
65606 Võru
tel/faks: 782 1959
TALLINNAS:
Tartu mnt 80c
11411 Tallinn
tel: 621 1710
http://www.ramo.ee
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ramo asub Tartu mnt 80c Sossi mäe kandis.
Aga sinu soovid:
>sooviks summid ära vahetada aga siis teeks juba ühe summiga(odavam ka),kust üldse saada norm hinnaga tuningu summe bike'le??? andke teada kes teab!![/b]
...võib keeruliseks minna. 4-1 kmpl on tihti kallim kui tehase väljalase.
ja norm hinnaga (st odav)...tuningu jupid on alati kallid. Ramo letis hakkasid silma hinnad alates 10k 4-1 väljalaskele.
Aga kindlasti tuleb siia paremaid vastuseid, pole minu teema tegelt.
Kk
Aga sinu soovid:
>sooviks summid ära vahetada aga siis teeks juba ühe summiga(odavam ka),kust üldse saada norm hinnaga tuningu summe bike'le??? andke teada kes teab!![/b]
...võib keeruliseks minna. 4-1 kmpl on tihti kallim kui tehase väljalase.
ja norm hinnaga (st odav)...tuningu jupid on alati kallid. Ramo letis hakkasid silma hinnad alates 10k 4-1 väljalaskele.
Aga kindlasti tuleb siia paremaid vastuseid, pole minu teema tegelt.
Kk
-
Teema algataja
Ehk tasub mõnda aega jälgida näiteks www.ebay.de ja www.ebay.com oksjoneid. Mõnikord liigub seal selliseid asju.
pakun sulle lahendust aga see on 2ne. otseväljalaskega tagapütid
ostsin ise ramost.hind 4500 2 tk
megawati@hot.ee
ja leiame lahenduse
ostsin ise ramost.hind 4500 2 tk
megawati@hot.ee
ja leiame lahenduse
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
StreetMoto esindajana pakun Saksa kvaliteetsumpsi SEBRING. http://www.sebring.de/index_bike.html Hind pole küll odav aga kvaliteet super. Variante mitmeid: Alumiiinim, carbon, titan. Hinnad sõltuvalt komplektist sellele mudelile 676-774 EUR (10 500 - 12 000). Biker seltskond -10%. Tegemist siis komplektse asjaga leegikatest lõpuni välja. Slip-on tagaotsad üksinda on sõltuvalt materjalist ja mudelist 4500 - 10 000 kronksu.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Efekti all mõtled siis häält? Huvitav kui suur jõukadu sellisele tuuningule kaasnes?Nigga kirjutas:Mina tegin GSX-F 750'l sumpa seest tühjaks ja lasin sirge aukudega toru sisse panna - väga hea efekti andis. Kuskil 150 eeku läks, niiet go figure... 5k'd summuti nime eest maksta on minu arvates kõige suurem raha raiskamine.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Härrased, kui te nüüd räägite vaakumkelladest, siis siin tegu karpade sünkimisega. Ja see pole ju mingi tuningu liigutus, vaid täiesti tavaline rutiin hooldus. Soovitaks soojalt kõigil rataste, kus mitu karpat see töö regulaarselt ette võtta.Nigga kirjutas:Katana on mul samuti 4 karpaga, kuid tõsi ta on, et aega ja kannatust läheb kõvasti vaja kõigi nelja timmimiseks.
Kui juba teist korda teha, selgub ka konkreetsest rattast, kui hästi süngis püsivad ja kui palju aega läheb, ehk kui hästi regu kruvidele ligi saab. Väidan et aega ei lähe eriti palju.
Nö vaakumkellad saab asendada ka ise tehtud mõõduriistaga.
Kütuse segu on veits teine teema ja ei puuduta eriti neid kellasi. Gaasi analüsaator aitab ehk, kui selle jaoks väljalaskes liides leidub, kuhu aparaat külge panna. Regu kruvide asukoht on siin ka oluline kui palju regull aega võtab.
Usa turu mudelitel tihti need kruvid lausa kinni plommitud, et tehasest paika pandud võimalikult lahja näitajat ise regullida ei saaks.
Kk
-
Teema algataja
suur osa hobustest ja väändest tuleb juurde just tagumiste püttide vahetusest.5-7 hj ja muutub ka väände ja jõu karakteristika
pakun sulle enda veits kasutatud 1 kuu (ostsin uuena ramost) otseväljalaskega tagapütte .teen sulle hea hinna ja asi lahendatud.ma arvan väga palju pole mõtet investeerida.saad hea hääle ja võimsuse
pakun sulle enda veits kasutatud 1 kuu (ostsin uuena ramost) otseväljalaskega tagapütte .teen sulle hea hinna ja asi lahendatud.ma arvan väga palju pole mõtet investeerida.saad hea hääle ja võimsuse
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.