kahest summist üks?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kala666

kahest summist üks?

Lugemata postitus Postitas kala666 »

Ratas on SUZUKI GSX-600F 63kw, sooviks summid ära vahetada aga siis teeks juba ühe summiga(odavam ka),kust üldse saada norm hinnaga tuningu summe bike'le??? andke teada kes teab!![/b] :?
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

summid? summutajaid mõtled?
äkki leiad Ramost midagi...

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

Summutajaid jah, krt RAMO-hästituttav nimi aga ei tule ette kus asub
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

VÕRUS:
Räpina mnt. 16
65606 Võru
tel/faks: 782 1959

TALLINNAS:
Tartu mnt 80c
11411 Tallinn
tel: 621 1710

http://www.ramo.ee
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Ramo asub Tartu mnt 80c Sossi mäe kandis.

Aga sinu soovid:

>sooviks summid ära vahetada aga siis teeks juba ühe summiga(odavam ka),kust üldse saada norm hinnaga tuningu summe bike'le??? andke teada kes teab!![/b]

...võib keeruliseks minna. 4-1 kmpl on tihti kallim kui tehase väljalase.
ja norm hinnaga (st odav)...tuningu jupid on alati kallid. Ramo letis hakkasid silma hinnad alates 10k 4-1 väljalaskele.

Aga kindlasti tuleb siia paremaid vastuseid, pole minu teema tegelt.

Kk
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

mis GSX600F see kahe summutiga on üldse?

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

tavaline GSX600f aga 90-te algusest :wink:

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

Nüüd tuli meelde küll RAMO olen isegi käinud seal.see ju suzuga tegelebki üldiselt. aga kes veel tegeleb bike tuninguga?suvel küsisin niisama bikersist, hinnaks oli al 5k.aga siiski - kes veel tegeleb?või äkki laseks teha kuskil?

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

Ehk tasub mõnda aega jälgida näiteks www.ebay.de ja www.ebay.com oksjoneid. Mõnikord liigub seal selliseid asju.

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 22543&rd=1

tuli kohe üks 4in1 süsteem gsx600f jaoks :)

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

pakun sulle lahendust aga see on 2ne. otseväljalaskega tagapütid
ostsin ise ramost.hind 4500 2 tk

megawati@hot.ee

ja leiame lahenduse
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

StreetMoto esindajana pakun Saksa kvaliteetsumpsi SEBRING. http://www.sebring.de/index_bike.html Hind pole küll odav aga kvaliteet super. Variante mitmeid: Alumiiinim, carbon, titan. Hinnad sõltuvalt komplektist sellele mudelile 676-774 EUR (10 500 - 12 000). Biker seltskond -10%. Tegemist siis komplektse asjaga leegikatest lõpuni välja. Slip-on tagaotsad üksinda on sõltuvalt materjalist ja mudelist 4500 - 10 000 kronksu.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Mina tegin GSX-F 750'l sumpa seest tühjaks ja lasin sirge aukudega toru sisse panna - väga hea efekti andis. Kuskil 150 eeku läks, niiet go figure... 5k'd summuti nime eest maksta on minu arvates kõige suurem raha raiskamine.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Nigga kirjutas:
Mina tegin GSX-F 750'l sumpa seest tühjaks ja lasin sirge aukudega toru sisse panna - väga hea efekti andis. Kuskil 150 eeku läks, niiet go figure... 5k'd summuti nime eest maksta on minu arvates kõige suurem raha raiskamine.
Efekti all mõtled siis häält? Huvitav kui suur jõukadu sellisele tuuningule kaasnes?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

CB500 kirjutas:
Efekti all mõtled siis häält? Huvitav kui suur jõukadu sellisele tuuningule kaasnes?
Ei tea miks peaks jõukadu tekkima - vastupidi hoopis, sest küttesegu keerasin samuti juurde...

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

vot seda minagi. ega see summuti vahetus plaanis ongi just sellepärast et hobuseid juurde saada, tean omastkäest et üks tuttav pani 750cm3 yamule sportsummid asi läks millisekundiga pöördesse ja hakkas oluliselt rohkem rebima, see sumpavärk on mingi eurohäälenormi pärast niimoodi paigas.

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

aga mõtlengi just seda, et kas kellelgi on kogemusi kahest summist üks teha?andke nõu!
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Mis vahet seal on, kas on kaks "sportsummutit" või üks. Sportsummuti on ta sellepärast, et on lihtsalt sirge toru. Mingeid resonaatoreid ega kõverusi sees ei ole. Kui juba selline summuti panna, siis pead kindlasti küttesegu tõstma, muidu ei ole asjast mingit tolku, kui ainult hääl...

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

aga s*tt lugu on see et mul 4 karpaga mootor , ma ei teagi kuda seda juurde keerata nii et asjad sünkrooni jääks, see pidi suht kepp olema . no ega see vist nii ei käi et keerad muudkui võrdselt juurde ja on ok!? või mis??mingid vaakumkellad pidid olema sellejaoks - ise pole näinud?!
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Katana on mul samuti 4 karpaga, kuid tõsi ta on, et aega ja kannatust läheb kõvasti vaja kõigi nelja timmimiseks.

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

aga said jonksu asja?
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Nigga kirjutas:
Katana on mul samuti 4 karpaga, kuid tõsi ta on, et aega ja kannatust läheb kõvasti vaja kõigi nelja timmimiseks.
Härrased, kui te nüüd räägite vaakumkelladest, siis siin tegu karpade sünkimisega. Ja see pole ju mingi tuningu liigutus, vaid täiesti tavaline rutiin hooldus. Soovitaks soojalt kõigil rataste, kus mitu karpat see töö regulaarselt ette võtta.

Kui juba teist korda teha, selgub ka konkreetsest rattast, kui hästi süngis püsivad ja kui palju aega läheb, ehk kui hästi regu kruvidele ligi saab. Väidan et aega ei lähe eriti palju.

Nö vaakumkellad saab asendada ka ise tehtud mõõduriistaga.

Kütuse segu on veits teine teema ja ei puuduta eriti neid kellasi. Gaasi analüsaator aitab ehk, kui selle jaoks väljalaskes liides leidub, kuhu aparaat külge panna. Regu kruvide asukoht on siin ka oluline kui palju regull aega võtab.
Usa turu mudelitel tihti need kruvid lausa kinni plommitud, et tehasest paika pandud võimalikult lahja näitajat ise regullida ei saaks.

Kk

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

no aga seep see ongi et kui segu juurde keerata siis , siis peab karpad ju sünkrooni ka saama! ausalt öeldes ei olegi neid lähemalt vaadanud.aga point on ikkagi selles et summ uus panna, segu juurde, ehk et hobuseid juurde saaks.

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

suur osa hobustest ja väändest tuleb juurde just tagumiste püttide vahetusest.5-7 hj ja muutub ka väände ja jõu karakteristika

pakun sulle enda veits kasutatud 1 kuu (ostsin uuena ramost) otseväljalaskega tagapütte .teen sulle hea hinna ja asi lahendatud.ma arvan väga palju pole mõtet investeerida.saad hea hääle ja võimsuse
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Mitte kuskilt ei tule sul seda 5-7 hj kui sa kütet juurde ei anna.
Ma vist ei väljendanud ennast väga hästi ennist - nimelt sain oma katana umbes pooleteise tunniga väga ilusti siristama. Mingeid abivahendeid ma ei kasutanud...

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

To Mega. no ei tahakski palju investeerida, sest plaanis üldse uus bike soetada,aga Nigga jutt pani tõesti natuke mõtlema - ehk laseks teha summi , või teeks ise ükstakama, aga siiski mis soodne hind siis oleks ja kui sul on äkki asjadest pilt siis pane üles?!

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Müüsin täna väga odavalt 4k ära.

Teema algataja
kala666

Lugemata postitus Postitas kala666 »

no siis peab krt ikka ise tegema :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”