tagumise hammaka sobitamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
recaro
Postitusi: 72
Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
Tsikkel: VN2000
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 6 korda

tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas recaro »

mure siis selline. nimelt plaan panna oma suzuki rf600-le taha suurem hammakas aga ei tea kas ja missugused teiste markide hammakad sinna istuvad.
samuti tundub et keegi juba eal midagi kunagi sobitand, ees nimelt 16 hammast aga manual näitab et 14 peaks olema,teab keegi äkki kumb õige :)



suzuki:)

Supermoto stunts
Postitusi: 127
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Supermoto stunts »

Mida sa tahad saavutada?


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas harimal »

Streetmotos on tavaliselt ports Suzuki hammakaid kohe käepärast võtta. Kui tuleb välja, et sulle sobib mõne vanema Suzu oma, siis võid olla õnnega koos, sest need on tõsised praepannid - 52 hammast jne.

Samuti on nii Streetmotos, Ramos kui ka niisama netis olemas manualid, kust saad vaadata, mis sul seal tehase poolt ette on nähtud.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Miks sa mingi teise mudeli omi tahad aretada. Parem kirjuta, mida sul vaja on. Originaalis on RF600-l olenevalt valmistusaastast ülekanne kas 14-42 või 14-43.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Kasutaja avatar

Teema algataja
recaro
Postitusi: 72
Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
Tsikkel: VN2000
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 6 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas recaro »

ega ma ausalt öeldes mingit erilist aretist eha ei tahagi. tahan taha mingi 3-5 hammast suuremat lihtsalt panna. kui teaks täpsemalt millisel teisel margil niipalju suurem ja mille kinnitused istuksid oleks kõik korras :D

suzuki:)
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

leidsin sobivaima teema ja küsin siit.

Nimelt tahaks ka panna natuke suurema hammaka taha, et saaks natuke särtsu juurde.
Nimelt tahakski uurida mis oleks selline optimaalne, et ma tunneks, et on särtsu juures, kuid samas saan ka maanteed pidi sõita normaalselt. Normaalse all pean silmas, et kütusekulu oleks normi piires ning põõrded ei kõiguks seal punase piirimail kui maanteed lasen.
Hetkel siis peaks olema all 16 - 46.
Ise mõtlesin mingi selline + 3,4,5 hammakat taha juurde.
Või siis eest maha midagi hoopis. - 1,2 hammast ?
Soovitused on teretulnud


mart211

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Thesaarlane kirjutas:

leidsin sobivaima teema ja küsin siit.

Nimelt tahaks ka panna natuke suurema hammaka taha, et saaks natuke särtsu juurde.
Nimelt tahakski uurida mis oleks selline optimaalne, et ma tunneks, et on särtsu juures, kuid samas saan ka maanteed pidi sõita normaalselt. Normaalse all pean silmas, et kütusekulu oleks normi piires ning põõrded ei kõiguks seal punase piirimail kui maanteed lasen.
Hetkel siis peaks olema all 16 - 46.
Ise mõtlesin mingi selline + 3,4,5 hammakat taha juurde.
Või siis eest maha midagi hoopis. - 1,2 hammast ?
Soovitused on teretulnud

Eeldan et GSXR'ist jutt? Ette -1 annab tunda juba küll, samas midagi muud peale tunde eriti ei muutu. -2 ees peaks enam vähem olema. -1 hammas ees on sama mis +3 taga. Taha 52 on ka suht ok, kui ees 16. Esihammakas on muidugi odavam. Kui ma õieti mäletan, siis minul oli 16 ja 52 ning 120km/h 7000pööret(mälu võib veidi petta).

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Boobush »

46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Aris kirjutas:

46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.

Soovitati eest hammakat vähemaks võtta, sest gixxeril on väga nõmeda kinnitusega tagu hammakas ja sellist suuremat peaks tellima.

A mis puutub Aris juttu siis pöörete kohapealt võib sul õigus olla.
Eest miinus 2 hammast annab http://www.gearingcommander.com/ 5744rpm.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ärge esihammaka vähendamisega hoogu minge!
Sarnase küsimuse ees olles soovitati tungivalt esimene vähemalt 14 hambaga järele jätta, kuna keti "murdumine" väiksema hammakaga suureneb ja see ei ole teps mitte hea keti elueale, samuti suureneb võimsuse kadu.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


mart211

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Thesaarlane kirjutas:
Aris kirjutas:

46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.

Soovitati eest hammakat vähemaks võtta, sest gixxeril on väga nõmeda kinnitusega tagu hammakas ja sellist suuremat peaks tellima.

A mis puutub Aris juttu siis pöörete kohapealt võib sul õigus olla.
Eest miinus 2 hammast annab http://www.gearingcommander.com/ 5744rpm.

Eelnev postitud et keti murdumine tundub loogiline ja 52 hammaka saad dragbike.ee'st väga hea hinnaga ja ei pea laskma kuskil keldris kellelgi teha.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas sepp »

ehitate siin dragipilli v ? :mrgreen:
ma sõidan 14/50 :mrgreen:

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas KIBU »

sepp kirjutas:

ehitate siin dragipilli v ? :mrgreen:
ma sõidan 14/50 :mrgreen:

sa sepp sõidad ju klaveriga! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

5248653
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

KIBU kirjutas:
sepp kirjutas:

ehitate siin dragipilli v ? :mrgreen:
ma sõidan 14/50 :mrgreen:

sa sepp sõidad ju klaveriga! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Suzu teeb ka juba klavereid http://www.suzukipianos.com/ :mrgreen:

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas sepp »

IZH kirjutas:
KIBU kirjutas:
sepp kirjutas:

ehitate siin dragipilli v ? :mrgreen:
ma sõidan 14/50 :mrgreen:

sa sepp sõidad ju klaveriga! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Suzu teeb ka juba klavereid http://www.suzukipianos.com/ :mrgreen:

Jätke meelde omale see aadress kuradi paadipeded :mrgreen:


mart211

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

sepp kirjutas:

Jätke meelde omale see aadress kuradi paadipeded :mrgreen:

Ja Yamaha hiilgab elektroonikaga`? :mrgreen:
Pilt
Ja et kawasaki mehed end halvasti ei tunneks:
Pilt


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas koi »

Ammu ju teada, et mootorrattal on nimeks HONDA :nono:

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas KIBU »

vaadake nüüd kui vähe on vaja... keegi ei räägi enam ülekande arvudest (lol)

5248653
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: tagumise hammaka sobitamine

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Minul on põhimõtteliselt otsus tehtud.
Kui just keegi ei pane hirmutava põhjuse, miks esimest hammakat ei peaks vähendama -2 võrra.
Kusjuures kui pandi suzukipiano lehekülg siia, siis läksin tsekkisin youtubest kohe asja üle.
On ikka ilus asi küll ja kõla on ooooperlik :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”