tagumise hammaka sobitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 72
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
- Tsikkel: VN2000
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 6 korda
tagumise hammaka sobitamine
mure siis selline. nimelt plaan panna oma suzuki rf600-le taha suurem hammakas aga ei tea kas ja missugused teiste markide hammakad sinna istuvad.
samuti tundub et keegi juba eal midagi kunagi sobitand, ees nimelt 16 hammast aga manual näitab et 14 peaks olema,teab keegi äkki kumb õige
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: tagumise hammaka sobitamine
Streetmotos on tavaliselt ports Suzuki hammakaid kohe käepärast võtta. Kui tuleb välja, et sulle sobib mõne vanema Suzu oma, siis võid olla õnnega koos, sest need on tõsised praepannid - 52 hammast jne.
Samuti on nii Streetmotos, Ramos kui ka niisama netis olemas manualid, kust saad vaadata, mis sul seal tehase poolt ette on nähtud.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: tagumise hammaka sobitamine
Miks sa mingi teise mudeli omi tahad aretada. Parem kirjuta, mida sul vaja on. Originaalis on RF600-l olenevalt valmistusaastast ülekanne kas 14-42 või 14-43.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 72
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
- Tsikkel: VN2000
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
ega ma ausalt öeldes mingit erilist aretist eha ei tahagi. tahan taha mingi 3-5 hammast suuremat lihtsalt panna. kui teaks täpsemalt millisel teisel margil niipalju suurem ja mille kinnitused istuksid oleks kõik korras
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: tagumise hammaka sobitamine
leidsin sobivaima teema ja küsin siit.
Nimelt tahaks ka panna natuke suurema hammaka taha, et saaks natuke särtsu juurde.
Nimelt tahakski uurida mis oleks selline optimaalne, et ma tunneks, et on särtsu juures, kuid samas saan ka maanteed pidi sõita normaalselt. Normaalse all pean silmas, et kütusekulu oleks normi piires ning põõrded ei kõiguks seal punase piirimail kui maanteed lasen.
Hetkel siis peaks olema all 16 - 46.
Ise mõtlesin mingi selline + 3,4,5 hammakat taha juurde.
Või siis eest maha midagi hoopis. - 1,2 hammast ?
Soovitused on teretulnud
Re: tagumise hammaka sobitamine
Thesaarlane kirjutas:leidsin sobivaima teema ja küsin siit.
Nimelt tahaks ka panna natuke suurema hammaka taha, et saaks natuke särtsu juurde.
Nimelt tahakski uurida mis oleks selline optimaalne, et ma tunneks, et on särtsu juures, kuid samas saan ka maanteed pidi sõita normaalselt. Normaalse all pean silmas, et kütusekulu oleks normi piires ning põõrded ei kõiguks seal punase piirimail kui maanteed lasen.
Hetkel siis peaks olema all 16 - 46.
Ise mõtlesin mingi selline + 3,4,5 hammakat taha juurde.
Või siis eest maha midagi hoopis. - 1,2 hammast ?
Soovitused on teretulnud
Eeldan et GSXR'ist jutt? Ette -1 annab tunda juba küll, samas midagi muud peale tunde eriti ei muutu. -2 ees peaks enam vähem olema. -1 hammas ees on sama mis +3 taga. Taha 52 on ka suht ok, kui ees 16. Esihammakas on muidugi odavam. Kui ma õieti mäletan, siis minul oli 16 ja 52 ning 120km/h 7000pööret(mälu võib veidi petta).
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: tagumise hammaka sobitamine
Aris kirjutas:46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.
Soovitati eest hammakat vähemaks võtta, sest gixxeril on väga nõmeda kinnitusega tagu hammakas ja sellist suuremat peaks tellima.
A mis puutub Aris juttu siis pöörete kohapealt võib sul õigus olla.
Eest miinus 2 hammast annab http://www.gearingcommander.com/ 5744rpm.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
Ärge esihammaka vähendamisega hoogu minge!
Sarnase küsimuse ees olles soovitati tungivalt esimene vähemalt 14 hambaga järele jätta, kuna keti "murdumine" väiksema hammakaga suureneb ja see ei ole teps mitte hea keti elueale, samuti suureneb võimsuse kadu.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: tagumise hammaka sobitamine
Thesaarlane kirjutas:Aris kirjutas:46/16 annab teguriks 2,875 - oletame, et siin on sajaga sõites 5000 rpm
Paned taha 4 hammast juurde saad teguriks 50/16 = 3,125 Teeme robustse ristkorrutise ja saame, et 5000x (1/2,875) / (1/3,125) = 5435 rpm 100-ga sõites.
Ei garanteeri, et see arvutuskäik on loogiliselt ja arvutuslikult 100% õige, kuid peaks andma mingisugusegi ettekujutuse, mis pöörded peale hammakate vahetamist tulevad. Nii, et vaata ise kui palju sa oled nõus maanteel (pikkadel otstel) loobuma, et linnas nokk kergemini lendu läheks.Soovitati eest hammakat vähemaks võtta, sest gixxeril on väga nõmeda kinnitusega tagu hammakas ja sellist suuremat peaks tellima.
A mis puutub Aris juttu siis pöörete kohapealt võib sul õigus olla.
Eest miinus 2 hammast annab http://www.gearingcommander.com/ 5744rpm.
Eelnev postitud et keti murdumine tundub loogiline ja 52 hammaka saad dragbike.ee'st väga hea hinnaga ja ei pea laskma kuskil keldris kellelgi teha.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
sepp kirjutas:ehitate siin dragipilli v ?
ma sõidan 14/50
sa sepp sõidad ju klaveriga!
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
KIBU kirjutas:sepp kirjutas:ehitate siin dragipilli v ?
ma sõidan 14/50sa sepp sõidad ju klaveriga!
Suzu teeb ka juba klavereid http://www.suzukipianos.com/
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
IZH kirjutas:KIBU kirjutas:sepp kirjutas:ehitate siin dragipilli v ?
ma sõidan 14/50sa sepp sõidad ju klaveriga!
Suzu teeb ka juba klavereid http://www.suzukipianos.com/
Jätke meelde omale see aadress kuradi paadipeded
Re: tagumise hammaka sobitamine
sepp kirjutas:Jätke meelde omale see aadress kuradi paadipeded
Ja Yamaha hiilgab elektroonikaga`?
Ja et kawasaki mehed end halvasti ei tunneks:
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
Ammu ju teada, et mootorrattal on nimeks HONDA
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: tagumise hammaka sobitamine
vaadake nüüd kui vähe on vaja... keegi ei räägi enam ülekande arvudest
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: tagumise hammaka sobitamine
Minul on põhimõtteliselt otsus tehtud.
Kui just keegi ei pane hirmutava põhjuse, miks esimest hammakat ei peaks vähendama -2 võrra.
Kusjuures kui pandi suzukipiano lehekülg siia, siis läksin tsekkisin youtubest kohe asja üle.
On ikka ilus asi küll ja kõla on ooooperlik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.