Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
raitk
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2009, 22:42

Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas raitk »

Asi sai alguse sellest kui tsikkel hakkas tühikäigul välja surema. Algul arvasin, et asi on karpas, sai siis timmitud jne aga ikka oli sama jama. Sai siis korra sinna genekapoolse kaane alla piilutud ja oh üllatust, magnetid puru. Lisaks oli veel sinna kõvasti magnetilist rauapuru jahvatatud. Nüüd on mul olukord, kus oleks hädasti uut rootorit vaja. Olen uurinud välismaa foorumitest jne ning uuena maksab rootor päris kena kopika. Kusjuures selline asi pidigi nendel esimese põlvkonna omadel tüüpiline olema. Aga äkki vedeleb kellegil eespool nimetatud juppi, võib olla ka teise põlvkonna tsikli oma. Ei raatsi uut ka osta :) Endal on 1993 aasta gpz 500 S. Viskasin pilgu ka siin olevatesse müügikuulutustesse, kuid ei jäänud silma et keegi oleks pakkunud. Loodan, et kellegil vedeleb üks ülearune rootor :wink:


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas madjs »

Pruugitud juppi pakkuda pole aga ühe lingi viskan küll igaks juhuks. Siin tunduvad suht normaalsed hinnad olema.
http://www.electrexworld.co.uk/
sul siis seda vaja http://www.electrexworld.co.uk/ro3-roto ... 762-0.html

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas Panthera »

No vot Sulle ... .. ma ju ütlesin Sulle Rait, et ma ei ole mootorispets ;)


mellak

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas mellak »

Ei ole selle asjaga nii lihtne jah. KLE- l ka sama mootor vist. Ma olen oma KLE-le vaikselt juba poolteist aastat otsinud. Motodepoos taheti uue rootori eest ca 6000.- .
Praegu mul selline rootor peal, et ühe magneti küljest ca 0,5 cm laiune riba murdunud. Arvan, et väike vibra teatud pööretel sõites ongi selle viga. Aga 6000 eest ei tahaks uut ka osta. Mul 95ja see on ühe süüteanduriga. Kui Sul 93, siis see peaks kahe süüteanduriga süsteem olema.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas isakene »

KLE korralik rootor on minult saadaval. Koos pendiksi ja hammasrattaga tahaks 1000 eeku.

See on siis see, millel 2 süüteandurit külje peal.

87-nda aasta GPZ rootor oli vist ka olemas, aga see pragudega. Õhtul vaatan seisukorra üle.


mellak

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas mellak »

1000-ga ostaks ära nagu nipsti. Aga kahjuks mulle kahe anduriga variant ei sobi.


Teema algataja
raitk
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2009, 22:42

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas raitk »

madjs kirjutas:

Pruugitud juppi pakkuda pole aga ühe lingi viskan küll igaks juhuks. Siin tunduvad suht normaalsed hinnad olema.
http://www.electrexworld.co.uk/
sul siis seda vaja http://www.electrexworld.co.uk/ro3-roto ... 762-0.html

jah täpselt see jupp ongi

mellak kirjutas:

Ei ole selle asjaga nii lihtne jah. KLE- l ka sama mootor vist. Ma olen oma KLE-le vaikselt juba poolteist aastat otsinud. Motodepoos taheti uue rootori eest ca 6000.- .
Praegu mul selline rootor peal, et ühe magneti küljest ca 0,5 cm laiune riba murdunud. Arvan, et väike vibra teatud pööretel sõites ongi selle viga. Aga 6000 eest ei tahaks uut ka osta. Mul 95ja see on ühe süüteanduriga. Kui Sul 93, siis see peaks kahe süüteanduriga süsteem olema.

kahe süüteanduriga jah

isakene kirjutas:

KLE korralik rootor on minult saadaval. Koos pendiksi ja hammasrattaga tahaks 1000 eeku.

See on siis see, millel 2 süüteandurit külje peal.

87-nda aasta GPZ rootor oli vist ka olemas, aga see pragudega. Õhtul vaatan seisukorra üle.

kui see KLE rootor sobib GPZ peale siis oleksin nõus selle raha vastu vahetama, kas nendel magnetitel on selline rauast ring ka peal? või on ilma nagu GPZ esimesel põlvkonnal.
Kui sul on GPZ oma ka olemas siis võid huvi pärast võrrelda kas see süütenurk on ka sama koha peal


mellak

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas mellak »

Nüüd ma olen juba natuke segaduses nende rootorite osas. See elektrijuppide lehekülg näitab, et KLE rootor läheb ainult KLE-le. Ja aastaarvu ei ole miskipärast näidatud. Kui ma kunagi bikebandit leheküljelt otsisin, siis KLE-d seal polnud kirjas. Vaatasin, et sama mootor on ka 500-sel Ninjal ja lähtusin sellest. Sealt tuli välja, et 93`ninjal kaks andurit, aga 94 juba üks andur.
Aga KLE osas on mul nüüd küll täielik segadus.
Äkki keegi teab kuskil netis mõnda täpsemat varuosade kataloogi? Minu mõistus on praegu otsas.Pole aega ka päev otsa nende asjadega tegeleda, et lõpuks midagi välja kaevata.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas isakene »

mellak kirjutas:

Nüüd ma olen juba natuke segaduses nende rootorite osas. See elektrijuppide lehekülg näitab, et KLE rootor läheb ainult KLE-le. Ja aastaarvu ei ole miskipärast näidatud. Kui ma kunagi bikebandit leheküljelt otsisin, siis KLE-d seal polnud kirjas. Vaatasin, et sama mootor on ka 500-sel Ninjal ja lähtusin sellest. Sealt tuli välja, et 93`ninjal kaks andurit, aga 94 juba üks andur.
Aga KLE osas on mul nüüd küll täielik segadus.
Äkki keegi teab kuskil netis mõnda täpsemat varuosade kataloogi? Minu mõistus on praegu otsas.Pole aega ka päev otsa nende asjadega tegeleda, et lõpuks midagi välja kaevata.

Minule teadaolevatel andmetel on kõigil kuni 2007 650-stel KLEdel ja KLR-idel (seeria KL650A**) sama rootor. Erinevused on 600-sel ja 650-sel mootoril. Ning GPZ-l on rootor üldse teistpidi peal kui KLE-l.

EDIT: my bad, pidasin silmas 550-st GPZ-d :wack:


Teema algataja
raitk
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2009, 22:42

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas raitk »

Saatsin vahepeal motodepoosse hinnapäringu ja vastuseks "Teie poolt küsitud GPZ500 varuosa 210501110 hinnaks oleks 5355.-" Ja sellel electrexworld.co.uk lehel saaks hinnaks 211.51 euri ehk siis 3300 .- kuskil. Sellised hinnad sunnivad mind tsikli vist varakult juba puhkusele saatma. Pigem otsin kasutatud juppi, aga Eestist seda vist nii lihtsalt ei leia nagu ma aru olen saanud juba. Samas on ka selline võimalus, et panen vana tagasi, aga seal pole neid magneteid kuigi palju alles jäänud. Ning tasakaalustamiseks peaksin veel veidi sealt maha koksama. Laadimisega tekib siis juba tõsine probleem ma arvan. Ehk on kellegil siin foorumis kellegil tuttavaid, kes tegelevad varuosade toomisega või siis kellegil üks GPZ varuosadeks.


Teema algataja
raitk
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2009, 22:42

Re: Kawasaki GPZ 500 geneka magnetid

Lugemata postitus Postitas raitk »

Leidsin ebayd mööda surfades ühe ER 5 rootori. Küsin igaks juhuks üle, et kas see sobib? electrexworld.co.uk järgi ma ise arvan, et sobib.


Teema algataja
raitk
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2009, 22:42

Re: Kawasaki GPZ 500 tühikäik

Lugemata postitus Postitas raitk »

Sel nv-l jõudis ukse taha pakk inglismaalt koos kauaoodatud rootoriga. Lappasime vennaga siis kähku tsikli kokku ja nv-ga sai mitusada km maha sõidetud. Kuna vana rootor oli tasakaalust väljas siis uue pealepanekuga muutus kogu tsikkel ühtlasemaks ja mõnusamaks, isegi hääl muutus veidi, võibolla lihtsalt tundub nii :) . Aga jäänud on ikkagi üks probleem.
Külmalt on kõik korras, aga kui mootor pärast paari tiiru töötemperatuurini jõuab, siis kipub tsikkel tühikäigul puterdama ning lõpuks sureb välja. Milles võib asi olla? Karpas mõni düüs kinni?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”