Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Tekkis mõte Yamaha dt 125r (vl. 2004) sumpa tagumine pütt e. siis silencer täiesti tühjaks teha. Tegu originaalväljalaskega, leegikas on tühi.
Lõikaks lahti, võtaks kogu kola sealt välja ja keevitaks asja kokku tagasi.
Tahaks aga teada kui kõvasti müra suureneb ja kas sellega võimsust ka juurde saab?
dt125.de foorumis on asjast juttu olnud aga ise pole eriline saksakeele oskaja, äkki keegi teab asjast rohkem ja seletab palju võimsust juurde saaks.
Ülevaatus pole probleemiks, selle saab ikka tehtud
Jagage oma arvamusi!
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Kui sa tagumise püti seest tühjaks viskad siis ei saa sa juurde peale plärina mitte midagi. Samahästi võid ju tagumise püti üldse ära võtta ja proovida siis kui palju "võimsust" juurde tuleb. Tuuninguks seda küll nüüd nimetada ei saa...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Ja miks te esimese pauna täiesti tühjaks tegite ? Sailenceri tühjakstegemine on küll väga mõtetu töö.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Vb pole suurt abi,aga siin Aprilia rs-i stock väljalaske tühjendamine: http://www.motot.net/galleria/g18026_ap ... _tyhjennys
Sealt on siis näha,mis jama originaal pütis võib olla.Minekut annab tühjaks tegemine väga palju juurde,võrreldes mis ta originaalis on/oli.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Vabandust, eksisin. Sumpa on stockis, sest kusagil pole mingit lõikamisjälge või keevitust näha, mis oleks ise tehtud. Aga ikkagi peab olema midagi tehtud, sest masinal on passis 10kw aga tagarattale läheb esimese kolme käiguga. Kiirust on nii 120-130 vahel. Oleneb tuulest ja teeoludest (mäest üles/alla).
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
overboost kirjutas:Vabandust, eksisin. Sumpa on stockis, sest kusagil pole mingit lõikamisjälge või keevitust näha, mis oleks ise tehtud. Aga ikkagi peab olema midagi tehtud, sest masinal on passis 10kw aga tagarattale läheb esimese kolme käiguga. Kiirust on nii 120-130 vahel. Oleneb tuulest ja teeoludest (mäest üles/alla).
No sellisel juhul su ratas on mingine 22kw.10kw ta ei lähe ealeski kolme esimesega tagarattasse.Ehk siis pole mingit mõtet hakata lahti kakkuma.
Enda sõbral on 06 aasta sm DT,Gianelli väljalaskega, jookseb kah oma 130 välja,huvitav,aga tagarattasse läheb gaasist ainult esimesega
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigest 120-130 läheb.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Esimesega läheb gaasiga, teise ja kolmandaga peab tõmbama, kallaku peal läheb teisega niisama ka.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
pirats kirjutas:no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 lähe.
Hea jutt!!!
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
pirats kirjutas:no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.
Egas enduurod/supermotod pole mõeldud max kiirust taga ajades,vaid metsaradadel/sm-iga ringradadel hullamiseks.Kui head max-kiirust otsid,osta bike.Mõttetu on hakata hirmsasti nt enduuros mingeid hammakaid jne vahetama,et sealt mingi 150 välja pigistada.Võrr lihtsalt ei suuda enam metsas jne vedada.Bike võrriga on asi teine,kuna sõidad ju enamasti ikka asfaldil jne.Vabandan OT pärast.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
pirats kirjutas:no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.
Suure hammakaga ei lähe ta elusees 120-130 km/h.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
overboost kirjutas:pirats kirjutas:no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.
Suure hammakaga ei lähe ta elusees 120-130 km/h.
Oleneb mida ta peab suureks hammakaks, aga muidu jah. DT On selline imelik riistapuu vanemad eriti, ega kui seal midagi töötab siis on seegi hästi, midagi rohkemat sa sealt küll välja ei saa ole rahul oma 120-130nga (Spidoka näit I guess) .
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
Tere! et ei hakka siis uut teemat tegema ja küsin siit, mul selline värk et kui mootor soojaks läheb sureb kohe välja selline tunne nagu uputaks üle,karbuss on puhastatud aga see ei muutnud midagi äkki kellegil ideid mis viga
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
-renthal- kirjutas:Tere! et ei hakka siis uut teemat tegema ja küsin siit, mul selline värk et kui mootor soojaks läheb sureb kohe välja selline tunne nagu uputaks üle,karbuss on puhastatud aga see ei muutnud midagi äkki kellegil ideid mis viga
Proovi segukruvi keerata. Minu mäletamist mööda sissepoole keerates läks segu rikkamaks ja väljapoole lahjemaks. Segukruvi asub DT`l vasakul karpa poolel, tühikäigukruvi all. Omal oli KTM LC2ga sama jama, segukruvi kruttimine aitas.
Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"
ei aita see kahjuks, säde on aga küünal ikka märg vahet pole mis küünlaga
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.