Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas overboost »

Tekkis mõte Yamaha dt 125r (vl. 2004) sumpa tagumine pütt e. siis silencer täiesti tühjaks teha. Tegu originaalväljalaskega, leegikas on tühi.
Lõikaks lahti, võtaks kogu kola sealt välja ja keevitaks asja kokku tagasi.
Tahaks aga teada kui kõvasti müra suureneb ja kas sellega võimsust ka juurde saab?
dt125.de foorumis on asjast juttu olnud aga ise pole eriline saksakeele oskaja, äkki keegi teab asjast rohkem ja seletab palju võimsust juurde saaks.
Ülevaatus pole probleemiks, selle saab ikka tehtud :lol:
Jagage oma arvamusi!



Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

Kui sa tagumise püti seest tühjaks viskad siis ei saa sa juurde peale plärina mitte midagi. Samahästi võid ju tagumise püti üldse ära võtta ja proovida siis kui palju "võimsust" juurde tuleb. Tuuninguks seda küll nüüd nimetada ei saa...

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Ja miks te esimese pauna täiesti tühjaks tegite ? Sailenceri tühjakstegemine on küll väga mõtetu töö.

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vb pole suurt abi,aga siin Aprilia rs-i stock väljalaske tühjendamine: http://www.motot.net/galleria/g18026_ap ... _tyhjennys
Sealt on siis näha,mis jama originaal pütis võib olla.Minekut annab tühjaks tegemine väga palju juurde,võrreldes mis ta originaalis on/oli.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas overboost »

Vabandust, eksisin. Sumpa on stockis, sest kusagil pole mingit lõikamisjälge või keevitust näha, mis oleks ise tehtud. Aga ikkagi peab olema midagi tehtud, sest masinal on passis 10kw aga tagarattale läheb esimese kolme käiguga. Kiirust on nii 120-130 vahel. Oleneb tuulest ja teeoludest (mäest üles/alla).

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

overboost kirjutas:

Vabandust, eksisin. Sumpa on stockis, sest kusagil pole mingit lõikamisjälge või keevitust näha, mis oleks ise tehtud. Aga ikkagi peab olema midagi tehtud, sest masinal on passis 10kw aga tagarattale läheb esimese kolme käiguga. Kiirust on nii 120-130 vahel. Oleneb tuulest ja teeoludest (mäest üles/alla).

No sellisel juhul su ratas on mingine 22kw.10kw ta ei lähe ealeski kolme esimesega tagarattasse.Ehk siis pole mingit mõtet hakata lahti kakkuma.
Enda sõbral on 06 aasta sm DT,Gianelli väljalaskega, jookseb kah oma 130 välja,huvitav,aga tagarattasse läheb gaasist ainult esimesega :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

pirats

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas pirats »

no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigest 120-130 läheb.

Viimati muutis pirats, 17 Aug 2008, 15:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas overboost »

Esimesega läheb gaasiga, teise ja kolmandaga peab tõmbama, kallaku peal läheb teisega niisama ka.

Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas sander »

pirats kirjutas:

no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 lähe.

Hea jutt!!! :wack: (lol)

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

pirats kirjutas:

no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.

:D :D Egas enduurod/supermotod pole mõeldud max kiirust taga ajades,vaid metsaradadel/sm-iga ringradadel hullamiseks.Kui head max-kiirust otsid,osta bike.Mõttetu on hakata hirmsasti nt enduuros mingeid hammakaid jne vahetama,et sealt mingi 150 välja pigistada.Võrr lihtsalt ei suuda enam metsas jne vedada.Bike võrriga on asi teine,kuna sõidad ju enamasti ikka asfaldil jne.Vabandan OT pärast.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas overboost »

pirats kirjutas:

no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.

Suure hammakaga ei lähe ta elusees 120-130 km/h. :D


asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

overboost kirjutas:
pirats kirjutas:

no järelikult on lihtsalt suur hammakas taga, miks muidu kõigekst 120-130 läheb.

Suure hammakaga ei lähe ta elusees 120-130 km/h. :D

Oleneb mida ta peab suureks hammakaks, aga muidu jah. DT On selline imelik riistapuu vanemad eriti, ega kui seal midagi töötab siis on seegi hästi, midagi rohkemat sa sealt küll välja ei saa ole rahul oma 120-130nga (Spidoka näit I guess) . ;)

CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)

-renthal-
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Sept 2007, 18:58

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas -renthal- »

Tere! et ei hakka siis uut teemat tegema ja küsin siit, mul selline värk et kui mootor soojaks läheb sureb kohe välja selline tunne nagu uputaks üle,karbuss on puhastatud aga see ei muutnud midagi äkki kellegil ideid mis viga :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas overboost »

-renthal- kirjutas:

Tere! et ei hakka siis uut teemat tegema ja küsin siit, mul selline värk et kui mootor soojaks läheb sureb kohe välja selline tunne nagu uputaks üle,karbuss on puhastatud aga see ei muutnud midagi äkki kellegil ideid mis viga :lol:

Proovi segukruvi keerata. Minu mäletamist mööda sissepoole keerates läks segu rikkamaks ja väljapoole lahjemaks. Segukruvi asub DT`l vasakul karpa poolel, tühikäigukruvi all. Omal oli KTM LC2ga sama jama, segukruvi kruttimine aitas.


-renthal-
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Sept 2007, 18:58

Re: Yamaha dt125r sumpa "tuuning"

Lugemata postitus Postitas -renthal- »

ei aita see kahjuks, säde on aga küünal ikka märg vahet pole mis küünlaga :|

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”