Keti hooldus ja eluiga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Ain »

Loen aegajalt sarnaseid teemasi ja saan aru miks on palju neid kes ostavad uue ratta... Sest kui vaadata mismoodi oma masinaid hooldatakse või mismoodi just ei hooldata siis on selge miks üks või teine müügis olev ratas on just sellises olukorras nagu ta on.. Esimene väide on alati, et paar väikest viga on. Endal kohe alati küsimus, et miks Sa neid siis ära ei kõrvalda ja müü korras ratast?
Puhastatakse kõike brake cleaneriga , määritakse WD40 ga, hooldus on heal juhul kuuritaga õli ja filtri vahetus kuna ettevõttes kus seda tehakse küsitakse kirvehinda...
jah see oli iroonia..



Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Keti õlitamise vs mitteõlitamise+tihedamini vahetamise võrdsustaks pigem sõites ökotamise vs tihedamini tankimisega, mitte ratta üldise hooldamise/hooldamatusega.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Ma ikka pigem arvan, et sul hakkab kõrvadel valus seda jama kuulata juba poole hooaja pealt :)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Mis seda hullu häält seal siis teeb? Keti ja hammaratta kontaktpinnal see määre nii kui nii ei püsi. Ja et lüslid omavahel liiguks, selleks on sisemine määre?

Ise pole üle paari kkm ilma määrimata sõitnud, aga mingit hääle erinevust pole märganud.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

no ei ole uurima läinud, mis asi seal kigiseb. Aga oma rattaga nu tee mis hing ihkab. Tõenäoliselt ei juhtu midagi kui viis aastat õli ei vaheta jne ka midagi.

Aga nii enamvähem asjadest aru saav inimene siiski hooldab oma ratast. Puhastab, määrib, vahetab mahlad ilma juurdlemata, et kaua ta sõidaks kui midagi ei teeks.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Jällegi.
Kui mootor oleks kulumaterjal, nagu kett, SIIS võiks see enamvähem pädev võrdlus olla.

Kui keegi kasutatud ratast ostma hakkab, siis eeldab ta ilmselt nii kui nii ,et kett on vähem või rohkem kulunud(või katsub näpuga). Mingit ostja petmis seal pole.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Kauri »

image.png
image.png (103.43 KiB) Vaadatud 3783 korda
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Vahetasin oma rattal ketti ja ootasin vedava hammaka kaane alt mingit hullu õli ja mustuse plöga,kuid seal oli ainult üks selline 2cm läbimõõduga kärakas ,mis eemaldus kergelt ja muu osa oli sisuliselt kergelt määrdunud. Natuke brake cleanerit ja pintsit ning puhas ta oligi.
Lisaks avastasin ,et Scottoileril oli katki ühenduse 90kraadi vaakumi põlv-filter. Küsisin Streetmotost ja öeldi,et ei saa tellida. Googeldasin ja leidsin ,et siit saab seda ja veel päris palju muidki vajalikke jubinaid https://www.scottoiler.com/product/vacuum-elbows/
Tegin ostu kell 16 paiku ja 18.53 tuli meil,et kaup on teele pandud.Super kiire tegutsemine.Postikulu oli 7,2£ kiirel versioonil ja tavalisel vist 5£,võtsin kiire ja igaks juhuks 2 põlve.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Kiire küsimus ketipdedele.
Kui määret(vähke paksemat libestit) kanda nö keti välisküljele, siis kas see ka aitab? Või, kui palju see parem on, kui üldse mitte määrida?
Äkki sõites sulab ja jookseb niikuinii igalepoole, kuhu vaja?

image.png
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

kiire vastus ketipedelt:

1) Aitab!
2) On 68,2% parem kui mitte määrimine.
3) Enimi kasutatavad ketimäärded ei sula ja päris igalepoole ei jookse

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Krl kas vedelad määrded on defkaks muutunud,et seda ei leia? Isegi tavaline mootoriõli kärab, kui muud pole.Paksemaga on parem kui ilma,aga ilmselt on näidatud kohast määrides kõik muu peale keti määritud :D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Olen mingit pintsliga tuubis müüdavat Motuli pasteeti määrinud sinna viimasel ajal. Vähemalt pealekandmise ajal lendab vähem laiali, kui spraiga asjad.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma laisa inimesena ka ainult pastaga lasen viimased paar aastat, analoogne toode nagu see Motul, aga mingi teine prantsuse bränd oli, vist Elf? Hästi mugav, tõmbad alumisele nähtavale osale juti peale ja sõites jookseb ise mööda ketti laiali, ei pea seal ratast edasi-tagasi lükkama või õhus keerutama.

Miks seda väljastpoolt peaks tegema, jääb muidugi arusaamatuks...

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Jesper kirjutas: 12 Juun 2019, 12:42

Hästi mugav, tõmbad alumisele nähtavale osale juti peale ja sõites jookseb ise mööda ketti laiali, ei pea seal ratast edasi-tagasi lükkama või õhus keerutama.

Tootja soovitab enne uut määrimist vana maha pesta. Teed seda või lased tuima näoga uue otsa?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ei tee midagi, eelmine kett kestis kuskil 45k, mulle on sellest maa ja ilm. Kusjuures enne pastast teada saamist määrisin ma seda sagedusega umbes stiilis juhul kui vanakuu neljapäeva keskööl teeristis meelde tuli ja samal ajal ka viitsimist oli... Ega need ketid klaasist ei ole, ikka rauast.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

mull sama määre ja lasen tuimalt otsa.
Iga 500km tagant ketti pesta ei tundub mõistliku tegevusena

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Jesper kirjutas: 12 Juun 2019, 12:42

Miks seda väljastpoolt peaks tegema, jääb muidugi arusaamatuks...

Konkreetse ratta ehitusest tingituna on seda sissepoole ilge kepp määrida. Ühepoolne kiige, ketikate jne. 10cm triibu saab korraga tõmmata, aga no väljapoole on oluliselt lihtsam määrida otse hammasrattale.


extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas extremist »

Tead kui ei oska pesta siis ongi mõistlikum lihtsalt uus õli otsa toppida. Selle üle-hooldamisega tekitatakse pidevalt endale palju jama juurde. Surud mingite harjaste ja lappidega tihendite vahele oma liiva , ega see asja paremaks ei tee. Las imendub läbi selle tolmu ja korras. Muidugi eks igaüks tegutseb oma teadmiste ja kogemuste kohaselt.

Jesper kirjutas: 12 Juun 2019, 12:42

..Hästi mugav, tõmbad alumisele nähtavale osale juti peale ja sõites jookseb ise mööda ketti laiali..

Natuke arusaamatuks jäi, et õlitad ketil ainult 10cm lõigu?


Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Erci »

Soovitan esimest ketiratast vahetada kuskil keti eluea keskel. Esimene ratas kulub oluliselt kiirmeini ja hakkab ka ketti kiiremini kulutama, kuna hambumine pole ok.

___________________________
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

extremist kirjutas: 12 Juun 2019, 13:31

Natuke arusaamatuks jäi, et õlitad ketil ainult 10cm lõigu?

Jep, suurusjärk nii. Ma teen alumisele osale 4 törtsakat peale ja veab ise igale poole üthtlase kihi. Pasandab tagaratast seni proovitutest kõige vähem ja kiire ning mugav on ka sellega toimetada.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
extremist kirjutas: 12 Juun 2019, 13:31

..Hästi mugav, tõmbad alumisele nähtavale osale juti peale ja sõites jookseb ise mööda ketti laiali..

Natuke arusaamatuks jäi, et õlitad ketil ainult 10cm lõigu?

Motuli ketipasta kantakse 10-20cm pikkusele lõigule. Sealt edasi määrib kett koostöös hammasratastega selle ühtlaselt kogu keti peale laiali. Juhend näeb nii ette.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

No siis ok. Jätkab edaspidi nii.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Krl kirjutas: 12 Juun 2019, 13:50

No siis ok. Jätkab edaspidi nii.

Aga see juhend näitab määrimist keti sisepinnale. Sinu versiooni peks siis ikkagi määrima sprayga ja kogu keti ulatuses. Spray tungib paremini sinna lastes vajalikesse kohtadesse

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jesper »

extremist kirjutas: 12 Juun 2019, 13:31

Natuke arusaamatuks jäi, et õlitad ketil ainult 10cm lõigu?

No see alumine rippuv osa on ikka veidi pikem kui 10cm, aga põhimõtteliselt jah - kuna pasta on valget värvi, siis see on kenasti silmaga näha, et natukese aja pärast on ring peal. Vbl ma isegi panen seda liiga palju, anoh ma panen hambapastat ka "igaks juhuks" rohkem kui lapsepõlves õpetati :bsmile:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Erci kirjutas: 12 Juun 2019, 13:38

Soovitan esimest ketiratast vahetada kuskil keti eluea keskel. Esimene ratas kulub oluliselt kiirmeini ja hakkab ka ketti kiiremini kulutama, kuna hambumine pole ok.

Võibolla see oleneb rattast,aga minu rattal TDM850 ei olnud küll olulist vahet esimesel ja tagumisel. Või kui siis oli, siis tagumine natuke isegi rohkem kulunud.
Vasakul punane on umbes 26-28000km sõitnud hammakas ja paremal tutikas,mis läks sisse.Võibolla on neil ka suurem läbisõit,aga see on minu käes olles ja eelneva kasutaja andmetel kontrollitav ls.
käes

esimene hammaks.jpg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Krl »

Madlobster kirjutas: 12 Juun 2019, 13:53
Krl kirjutas: 12 Juun 2019, 13:50

No siis ok. Jätkab edaspidi nii.

Aga see juhend näitab määrimist keti sisepinnale. Sinu versiooni peks siis ikkagi määrima sprayga ja kogu keti ulatuses. Spray tungib paremini sinna lastes vajalikesse kohtadesse

Pidasin silmas seda, et selle 10cm mahub sissepoole ka määrima. Kui sellest piisab, siis polegi vaja väljapoole määrida.


Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Erci »

urmas66 kirjutas: 12 Juun 2019, 15:24
Erci kirjutas: 12 Juun 2019, 13:38

Soovitan esimest ketiratast vahetada kuskil keti eluea keskel. Esimene ratas kulub oluliselt kiirmeini ja hakkab ka ketti kiiremini kulutama, kuna hambumine pole ok.

Võibolla see oleneb rattast,aga minu rattal TDM850 ei olnud küll olulist vahet esimesel ja tagumisel. Või kui siis oli, siis tagumine natuke isegi rohkem kulunud.
Vasakul punane on umbes 26-28000km sõitnud hammakas ja paremal tutikas,mis läks sisse.Võibolla on neil ka suurem läbisõit,aga see on minu käes olles ja eelneva kasutaja andmetel kontrollitav ls.
käesesimene hammaks.jpg

Võib nii olla küll, aga minu puhul peab paika. Matkaratas on suht tugeva väändega ja olen ka suht agressiivse sõidustiiliga - vb see mõjub. Sama teen ka oma enduuro rattal.

___________________________

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas joel »

urmas66 kirjutas: 12 Juun 2019, 15:24
Erci kirjutas: 12 Juun 2019, 13:38

Soovitan esimest ketiratast vahetada kuskil keti eluea keskel. Esimene ratas kulub oluliselt kiirmeini ja hakkab ka ketti kiiremini kulutama, kuna hambumine pole ok.

Võibolla see oleneb rattast,aga minu rattal TDM850 ei olnud küll olulist vahet esimesel ja tagumisel.

Ma olen kahel 600-sel sport/touring rattal täheldanud, et tagumine hammakas on OK, aga esimene väga kulunud. Oma praegusel rattal just sel kevadel vahetasin esimest, aga keti ja tagumise jätsin vanad ja kavatsen nendega veel paar hooaega sõita. Esimene nägi välja midagi umbes sellist

image.png
image.png (501.7 KiB) Vaadatud 3063 korda

Sõidustiil on mul rahulik ja ketti õlitab automaatõlitaja tavalise mootoriõliga. Minu käes on praegune ketikomplekt sõitnud 30 k, palju enne mind, seda ei tea.

Joel
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Võibolla teeb vahe sisse ka see,et mina pole peaaegu üldse kruusal sõitnud. Äkki mõnikümmend km suve kohta. Minimaalselt on ka vihmas sõitmist olnud. Tagumisel hammakal on hamba otsad peaaegu teravad. Ketti õlitasin algselt Castrol racing spayga ja viimased 3 aastat on Scottoiler ja Scottoileri sinine õli on kasutusel. Sõidustiil pigem agressiivsem kui rahulik,aga üli suuri kiirusi eriti ei ole arendanud va hetkeliselt. Kiiretel teedel max 120-130 ja tavateedel suudan 100-ga ka kulgeda. Suurem osa läbisõidust on tehtud raske matka koormaga ja 2 inimesega rattal.
59kw ja 82Nm väänet on sel rattal.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas will111 »

urmas66, kas sul on äkki tagumine ketikas alu? muul juhul ei kujuta kuidagi ette kuidas tagumine saaks kiiremini kuluda kui esimene...või isegi sama tempoga. laias laastus kestab tagumine reeglina 3x kauem kui esimene. no üks variant on veel ehk see, et kett on (täiskoorma all ja sõites) liiga pinges ning töötleb siis võimsalt ketika hambaid selle pingega. muidugi siis see mõjuks nii esimesele kui tagumisele ketikale ikkagi ühtmoodi

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”