triki supermoto
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
triki supermoto
Tervist, tekkisid sellised küsimused et mida tasuks teha supermotole, et oleks parem sellega trikke harjutada. Kindlasti taha mingi raud et tagarattasõidul üle ei tõmbaks, külgedele kaitseks mingid ''kukkumispunnid''. Aga äkki veel midagi? Tahaks ka teada millised ümberehitused on lubatud, et ka tänaval sõita saaks jne.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Mis ratas sul on ? Üldiselt muidugi sellist rauda ei ole, mis ei laseks üle tõmmata, vaid on rauad, mis pannakse ühe triki jaoks, ning samas see hoaib tagatulesid ja muud jama katki minemast, see peaks sul muidu eriti pikalt väljas olema tagant, kui sa tahad, et see takistaks sind ületõmbamast. Samas mingeid küljepuure ega kukkumispukse supermotodele väga ei tehta, kuna nad on isegi suht kitsad ja ei vaja mootori kaitseks midagi meeletut, alati on muidugi võimalus ise midagi aretada. Kindlasti soovitan käekaitsmeid metallist talaga ja kukkumispunne võllide otsa.
Ohutut harjutamist.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 24 Sept 2005, 17:20
- Tsikkel: Ducati
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
mina proovisin turvapuuri ära hiljuti.mitte küll supermoto tüüpi rattal a vähemalt sain aimu mismoodi need asjad toimivad. tavalised sliderid ei aita suurt midagi korraliku kukkumise korral ühegi rattatüübi puhul nii et kui plaan kukkuda siis tuleb puur e crash cage teha. puur tuleb teha kahel põhjusel: esiteks et kaitsta mootori küljekaasi ja jala tappe eebleid. teiseks kuna slider tuleb viia ratta paremaks kaitsmiseks rattast tava slideri asukohaga võrreldes tunduvalt eemale siis kaitseb puuri konstruktsioon slideri varre väändumise eest kuna jõuõlg väänamisel on seda suurem mida kaugemale slider viiakse. minu cebaril oli slider raamist 16cm kaugusel a uuele puurile lisan veel 2-3 cm. puuri slideri varre ots soovitaks teha sellise ehitusega et juhul kui slider läbi kulub või minema lendab ei haakuks see teega(näiteks plekist kaus toru otsa slideri alla) muidu tuleb vurr (mis iseenesest on äge vaadata a lõhub räigelt) . puuri tegemiseks sobib 1/2 tolline tõmmatud toru(slideri vars pigem kolmveerandisest) samas tuleb kõikide kaitsete lisamisel arvestada et nad poleksid tugevamad kui ratta raam kuna vajadusel peaks järgi andma puur(peale löögi energia kinnivõtmist) mitte raamil puuri kinnituskohad
ületõmbamis kaitse e twelve bar soovitan teha pigem hobuseraua kujuline mitte pii kujuline nagu enamustel stunt ratastel(põhjus sama teesse haakumine)
vähemalt esiratta võllile kindlasti sliderid otsa kuna ilma võib vigastada kergelt nii velge kui pidurikettaid (streetmotost saab)
lenksu otsa originaal kukumiskaitsed pole kah head kuna on jäigalt lenksus kinni. tasuks panna sellised mis kinnituvad pehmelt kas kummist või plastist kinnitusega mis neelavad löögienergiat
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Oma supermotol kukkudel küll mootor vastu maad ei puutund. Küljes olid siis võllislaiderid, jalaraua all olid slaiderid ja metallist käekaitsmed. Korra sai mõnusalt ratas lendu lastud ja kukkudes ei olnd midagi viga. Hoiavad suuremad vigastused ilusti ära (lähed ostad poest uued rularattad ja vahetad välja vanad punnid).
Aga vaata, et sa suure ehitamise hoos enda turvalisust ära ei unusta, ratast saad kiiresti korda teha, aga tervisega võib aega minna (kui üldse..)
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 11 Juul 2007, 19:35
- Asukoht: Tallinn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.