triki supermoto

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
deltarider

triki supermoto

Lugemata postitus Postitas deltarider »

Tervist, tekkisid sellised küsimused et mida tasuks teha supermotole, et oleks parem sellega trikke harjutada. Kindlasti taha mingi raud et tagarattasõidul üle ei tõmbaks, külgedele kaitseks mingid ''kukkumispunnid''. Aga äkki veel midagi? Tahaks ka teada millised ümberehitused on lubatud, et ka tänaval sõita saaks jne.



Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

puur ikka punnidega...uued piduri klotsid..siis pidurivedelik (kõrge keemistemperatuuriga)näitex

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,

lehhluur
Postitusi: 95
Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas lehhluur »

stuntbar kindlasti jah, aga ma ei tea kust sa neid kukkumispunne saad sm-ile. oleneb- mõnele sm-ile on müüa neid. Aga rohkem küll midagi ei tea.

Suzuki sundiro 50 --> Gilera smt 50 --> Riga 13; Yamaha tdr 125; Aprilia mx 125
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

pidurihoob tuleb ka õigesse asendisse panna...tagumine...ja siis veel rutskad kindlustada...et need ringikäima ei hakkax(mõni puurib läbi ja mingi polt läbi)

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

Rocvamux
Postitusi: 104
Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Rocvamux »

Mis ratas sul on ? Üldiselt muidugi sellist rauda ei ole, mis ei laseks üle tõmmata, vaid on rauad, mis pannakse ühe triki jaoks, ning samas see hoaib tagatulesid ja muud jama katki minemast, see peaks sul muidu eriti pikalt väljas olema tagant, kui sa tahad, et see takistaks sind ületõmbamast. Samas mingeid küljepuure ega kukkumispukse supermotodele väga ei tehta, kuna nad on isegi suht kitsad ja ei vaja mootori kaitseks midagi meeletut, alati on muidugi võimalus ise midagi aretada. Kindlasti soovitan käekaitsmeid metallist talaga ja kukkumispunne võllide otsa.
Ohutut harjutamist.

varustus selga !
Kasutaja avatar

marguskare
Postitusi: 34
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:20
Tsikkel: Ducati
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas marguskare »

.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Lugemata postitus Postitas KIBU »

mina proovisin turvapuuri ära hiljuti.mitte küll supermoto tüüpi rattal a vähemalt sain aimu mismoodi need asjad toimivad. tavalised sliderid ei aita suurt midagi korraliku kukkumise korral ühegi rattatüübi puhul nii et kui plaan kukkuda siis tuleb puur e crash cage teha. puur tuleb teha kahel põhjusel: esiteks et kaitsta mootori küljekaasi ja jala tappe eebleid. teiseks kuna slider tuleb viia ratta paremaks kaitsmiseks rattast tava slideri asukohaga võrreldes tunduvalt eemale siis kaitseb puuri konstruktsioon slideri varre väändumise eest kuna jõuõlg väänamisel on seda suurem mida kaugemale slider viiakse. minu cebaril oli slider raamist 16cm kaugusel a uuele puurile lisan veel 2-3 cm. puuri slideri varre ots soovitaks teha sellise ehitusega et juhul kui slider läbi kulub või minema lendab ei haakuks see teega(näiteks plekist kaus toru otsa slideri alla) muidu tuleb vurr :D (mis iseenesest on äge vaadata a lõhub räigelt) :twisted: . puuri tegemiseks sobib 1/2 tolline tõmmatud toru(slideri vars pigem kolmveerandisest) samas tuleb kõikide kaitsete lisamisel arvestada et nad poleksid tugevamad kui ratta raam kuna vajadusel peaks järgi andma puur(peale löögi energia kinnivõtmist) mitte raamil puuri kinnituskohad
ületõmbamis kaitse e twelve bar soovitan teha pigem hobuseraua kujuline mitte pii kujuline nagu enamustel stunt ratastel(põhjus sama teesse haakumine)
vähemalt esiratta võllile kindlasti sliderid otsa kuna ilma võib vigastada kergelt nii velge kui pidurikettaid (streetmotost saab)
lenksu otsa originaal kukumiskaitsed pole kah head kuna on jäigalt lenksus kinni. tasuks panna sellised mis kinnituvad pehmelt kas kummist või plastist kinnitusega mis neelavad löögienergiat

5248653

Teema algataja
deltarider

Lugemata postitus Postitas deltarider »

Tänan abi eest, aga kas need kõik asjad ega võib ka tänaval sõita?

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Oma supermotol kukkudel küll mootor vastu maad ei puutund. Küljes olid siis võllislaiderid, jalaraua all olid slaiderid ja metallist käekaitsmed. Korra sai mõnusalt ratas lendu lastud ja kukkudes ei olnd midagi viga. Hoiavad suuremad vigastused ilusti ära (lähed ostad poest uued rularattad ja vahetad välja vanad punnid).

Aga vaata, et sa suure ehitamise hoos enda turvalisust ära ei unusta, ratast saad kiiresti korda teha, aga tervisega võib aega minna (kui üldse..) :!:

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas margus014 »

KIBU kirjutas:

ületõmbamis kaitse e twelve bar soovitan teha pigem hobuseraua kujuline mitte pii kujuline nagu enamustel stunt ratastel(põhjus sama teesse haakumine)

aga kui selle pii kujulise twelve bari otstesse paigaldada rularattad (mis ka põõrleksid) :roll: :?:

Kasutaja avatar

Parameedik
Postitusi: 109
Liitunud: 11 Juul 2007, 19:35
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Parameedik »

SM ratta omanikud, ORGANISEERUME!!! Baiki mehed on liiga kiired ja kipuvad ikka maantele kimama, SM-ga on jälle natuke teistmoodi sõit. Ja mõtleks mõne harjutamiskoha ka välja..................
Endal 550cm3

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”