Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Kuidas selle paagisvammiga nüüd ongi.. võib ka pikemaks ajaks paaki jätta? Selles mõttes, et ega ta lagunema või pudisema ei hakka paari aastaga?
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Sõltub svammist. Korralik svamm (halli karva, Trammi käest saadu) ei ole seni lagunenud, samas miski teine svamm, mida Eno kasutas, oli ühel hetkel nagu kitt ümber kütusepumba ja ratas edasi ei liikunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
hassar kirjutas:Sõltub svammist. Korralik svamm (halli karva, Trammi käest saadu) ei ole seni lagunenud, samas miski teine svamm, mida Eno kasutas, oli ühel hetkel nagu kitt ümber kütusepumba ja ratas edasi ei liikunud.
Jap see on hea kraam, enda rattal ka juba 4 aastat sees ja no problemo: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=61&item=227
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Kuidas selle paagisvammi paaki sisse saab? Lõikad kuubukuteks ?
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
margus014 kirjutas:Kuidas selle paagisvammi paaki sisse saab? Lõikad kuubukuteks ?
Abiks trammi PILDIAABITS http://album.ee/album/256344/50021782
See toru seal selleks, et svammi täistopitud paaki hiljem ka vooliku abil tühjendada saaks...
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
konksuga saad paagi korgile lähemale ja siis näppudega vaikselt sikkutad välja.
Katki ta ei lähe
olli kirjutas:Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
olli kirjutas:Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
miks sul seda välja vaja saada on?
KX250F '14
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
harrastaja kirjutas:miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled.
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Allkirjast loen, et gixxer on. Võta benapump maha ja vaata korpuse põhi üle - kui sodi täis siis puhasta ära ja lase aga edasi... Olgu see svamm nii kvaliteetne kui tahab, natuke prahti tuleb temast ikka - eriti alguses. Kui aga hiljem ikka sodi koguneb siis järelikult on mingi saast ja selline tuleks kindluse mõttes tõesti välja rookida.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
mõistlik mõte vaadata mis toimub/sadestub benapumbas, kuidagi jäänud enda rattal toiming tegemata.
järgmiseks peab selgitama kas pump on avatav/lahtkäiv?
Võta benapump maha ja vaata korpuse põhi üle - kui sodi täis siis puhasta ära ja lase aga edasi
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Kui meisterdaja oled, siis üldiselt on sellised pumbad, eriti nüüdisajal kindlasti pressitud kinni, seega lahtivõtmine tegelikult on selline poole tunnine nokkimine, kui selle peale mõelda, et hiljem oleks vaja ka kokku tagasi panna. Kuid kas sellel suurt mõttet on? Pärast on vaja uuesti servad kokku pressida ja nii, et pump ikka tööle jääks ja vastava surve ka välja annaks. Lihtsam on maha võtta, White Spirt'iga läbi pesta, või siis WS vanni panna, vool taha ühendada ja natuke aega lasta töötada, ning hiljem tagurpidi õhuga läbipuhuda. Lihtne!
Kui pump on läbi, siis on läbi ja tuleb välja vahetada- kui ei ole veel läbi- ära torgi! Puhtam, kuivem ja muretum tunne!!!
Aga jah, isegi Matil müügis olev "profsvamm" tegelikult eritas algun natuke puru, nüüd on see pudenemine peaaegu olematu.
Tsiklitel kahjuks on see filtrisüsteem paagis, koos pumbaga ja seega vahetus ja puhastamine keerulisem kui autol.Isegi seal tegelikult iga õlivahetus tuleb juka bensufilter vahetada.Ega tsikel siis teistsugune pole. Hooldus on hooldus!
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Täna onu mehaanik juhtis tähelepanu postidele mis kuidagi märkamata jäänud:
Huck kirjutas:Tramm, kas titaanile termika ka teed? Nt. rattavõllid. Lihtsalt huvitab.
franz125 kirjutas:Kas mul on titaanist vale ettekujutus,miks termikat tegema peab?Pole kunagi kuulnud,et tehakse.
Rattavõlle teeme TI4ALV6-st ja termika pole sealjuures üldse vajalik. Seda tehakse küll aga paljude teiste detailide juures (näit. klapid, kepsud jne). Titaan on hõõrdele väga "ärrituv" materjal, st. toodab võrreldes enamuse teiste metallidega palju rohkem soojust (va. erandid nagu naatrium, elavhõbe jne) millega kaasneb progresseeruv joonpaisumine ja pinnakareduse suurenemine. Samuti on ta amfoteerne nagu klaas (mis ajapikku venib, paendub jne). Vajaka jäävate omaduste tekitamiseks titaani karastatakse, diffuseeritakse teiste materjalidega, jne samuti nagu terastki.
Mäletan episoodi kus keegi siin foorumis naeruvääristas titaani töötlemise keerukust - muidugi on teatud operatsioonid lausa lust aga mitte päris ikka kõik. Tihtipeale väga lihtsad tööd väga naerma ikka ei aja küll (näit. sisekeermed, pikad läbipuurimised jne). Märksõnaks on siin töö kiirus - mida kiirem seda visam vastupanu ja temperatuur. Muuseas nimi titaan tuleneb kreeka mütoloogiast kus titaanid olid jumalate esivanemateks Kui keegi veel naerab siis mul on seda "lihtsat" tööd kohe kamaluga pakkuda
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
olli kirjutas:harrastaja kirjutas:miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled.
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
korke kirjutas:Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
olli kirjutas:harrastaja kirjutas:miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled.
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.kuida siis pikatripimehed saavad paagimahtu vähendada
harrastaja wrote:miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled.
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
korke kirjutas:Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
Oli ratast ostes paagis ja kõik. Polegi öelnud, et mul seda vaja on.
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Maicle kirjutas:Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
sel juhul see rääkija sul seal väga tark küll ei saanud olla
point selles, et kui külili ennast keerad siis see svamm peaks takistama bensulekkeid. vähemalt nii on mulle targemad rääkinud
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Tegelikult on bensuse svammiga hea ketti ja taga velge puhastada
Maicle kirjutas:Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Mati, ma lugesin sinu õpetust ja tekkis väike mõte. Nimelt kui kaant portida ja muid trikke teha, et õhk paremini silndrisse jõuaks, kas ja mis peaks siis karpadega tegema, et kütuse pealeandmist muuta. Kui lihtsalt õhuvoolu parandada, aga kütust mitte muuta on tulemus halvem, kui enne?
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Selge see, et kütust tuleb juurde anda kui õhukogused suurenevad. Karpade puhul siis vastav nõelte ja düüside komplekt muretseda, mis kütusekogust suurendavad.
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
oskab keegi öelda mida oleks mõtekas teha 86a.vfr karpadega ja kust saaks asju osta tellida? Eesmärk ikka kiiremaks
Tänud
Markku
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Kõik vastused oma küsimustele saad SIIT
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
markku kirjutas:oskab keegi öelda mida oleks mõtekas teha 86a.vfr karpadega ja kust saaks asju osta tellida? Eesmärk ikka kiiremaks
Ma müüks selle ratta maha ja ostaks mõne, millel karpad tiba inimlikumad. VFRi omad on ikka eriline vaimusünnitis ja jebi.
Sry, lihtsalt hiljuti kokku puutunud ning see polnud mitte ilus vaatepilt
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Ei, küll aga toodab näiteks Koso selliseid mida annab panna - googelda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
opz kirjutas:Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
opz kirjutas:Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
Täpsustan, et tegu on honda cbr600f tsikliga, aastast 1997...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-Hon ... 3016r34931
ja sellised olid varasemad kellad.
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...
Suht keeruliseks oskamatu jaoks! Oskaja jaoks aeganõudev nokitsemistöö "varjatud defektidega". Töö teostajana, ei soovita seda teenust osteselt ilma suurima vajaduseta, kuid kui endal pea lõikab ja oskused olemas, siis võib ka terve teise maailma kokku keevitada!
Miks ei soovita, liiga suur töö, et selle eest saaks kliendi käest tänuväärset tasu küsida!
Samas leidub ka inimesi, kes enda tööd alahindavad, seega oli see pelgalt MINU arvamus asjast!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.