Elekter, gsx600r ´97

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
plei
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Elekter, gsx600r ´97

Lugemata postitus Postitas plei »

Pärnust Tallinna poole sõites viskas näiduki plokil pildi eest ära! Täiesti "pime" oli/on!
Peale seda ei tööta: spidomeeter, tahhomeeter, märgutuled (suunatuli, täistuli, bensiin), temperatuuri näiduk, suunatuled, täistuli, pidurituli, signaal!!!
Ime kombel töötavad: esi- ja tagatuli, näidiku ploki taustatuli.

Eeldatavalt on mingi kaitse/kaitsmed otsad andnud. On kellegil olemas manual ja saab ütelda kus see kaitse/kaitsmed asuvad. Kuna tsikkel minus küllalt kaugel ei saa ise plastikut maha kiskuma ja kaitsmeid otsima minna.


ette tänades

-plei-


elu on lill

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

enamasti kaitsmed suht ligipääsetavas kohas. erandiks vahel peakaitse. tihti asuvad istmete all näiteks.
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

skeemi saad saa teema Abi alt ja sealt manuaalid

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

uuggu kirjutas:
enamasti kaitsmed suht ligipääsetavas kohas.
Ei pruugi olla. Näiteks 88-96 GSX600F kaitsmetele ligi pääsemiseks peab olemas olema ühes mõõdus kuuskant (3 gondli kruvi) ja kahes mõõdus ristpeakruvikas (1+2 gondli kruvi + 1 kaitsmeploki kaane kruvi). Just ise vaatasin ja imestasin, et mis kohaga need Suzuki insenerid küll mõtlesid, kui nad kaitsmed sihukse koha peale panid... :roll:
Joel

kesva

Lugemata postitus Postitas kesva »

Ei saa hetkel oma ratta pealt järgi vaadata aga niipalju kui ma mäletan oli kuskil kellade juures olemas väike must plastist karbike millel ilusti peale kirjutatud FUSE ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
plei
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas plei »

Esimeses postituses mainitud teema jätkub. Algselt lahenes probleem kaitse vahetusega iga 200 km tagant aga nüüd see enam ei toida.
Nüüd põleb kaitse läbi ca 2-3 km tagant ja nii palju kui sõita olen saanud siis toimub see "pimesi".
Täna jätkus asi sellega, et peale kaitse läbi põlemist sai sõita ca 100 km ja mootor suri välja. Kõik tuled ja viled töötasid. Starter tegi ka mida vaja aga uuesti käima ei läinud!?!? ca 15 min pausi ja mootor käivitus aga selline tunne, et 4 pütist oli taga 2 või 3, ca 20km hiljem viskas kõik pütid uuesti taha ja asi lill (väljaarvatud spido ja muu nänn mis taaskord ca 2km hiljem kaitse läbi põletasid).
Jõudnud õnnelikult vanemate koju, oli tarvis teha väike trett tanklasse uute kaitsete järgi. Sõita sai taaskord ca 2km ja asi suri välja. Päeval olnud jama kordus (paus 15 min jne.).
Egas midagi, kiskusin kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] maha ja hakkasime viga otsima. Ei leidnud midagi juhtmed (niipalju kui neid välja õnnestus "tirida") olid kõik ilusad korras. Lõpuks otsustasime katseeksitus meetodil järgi proovida, et äkki on kusagil lühis ning võtsime kõik vastava kaitse tagant välja. Tulemus: lühist spido-, suuna-, pidurituledes ja signaalis asi pole!
kuulid koos ja ideid pole!!! Ons keegi sarnase teemaga kunagi kokku puutunud ja oskab soovitada mida edasi teha (mida kontrollida jne)! Kas on tegemist ühe või kahe probleemiga korraga?

-plei-

elu on lill
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”