Karburaatori reguleerimise mured
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Karburaatori reguleerimise mured
600 ccm singel ja Mikuni 40 karburaator. Tühikäigul töötab ilusti, gaasi andes mingeid auke ei ole, sõites kiirendab ilusti, ei katku, jne ehk nagu oleks kõik korras, AGA....
Kurvilisel teel ( tegelikult sirgel ka, aga seal sõidustiil teine lihtsalt ja viga "ei löö välja") ilmneb selline kummaline viga : peale mootoriga pidurdamist , just siis kui tekkib soov kergelt kiirendada, tekib mootori veos " auk". Ehk siis kerge kiirendamise asemel ei tule mõned hetked mitte midagi. Kõik toimib ilusti ja auguvabalt kui gaasi anda julgemalt, ent just selline tihti vajalik kerge vedu peale mootoriga pidurdamist on probleemne. Reguleerimisvõimalused : tühikäigu õhukruvi, nõel, ujuk. Kogu lugu
Any ideas? Liiga lihtne et viga üles leida ??
PS. Loomulikult on karburaator algosadeks võetud, puhastatud karburaatori puhastamise kemikaaliga ja suruõhuga jms. ning hoolikalt kokku tagasi lapitud ning manuali järgi seatud.
Re: Karburaatori reguleerimise mured
selline mulje jääb, et kiirenduspump taolise kiirendamise puhul lihtsalt ei rakendu.spinna kirjutas:Kurvilisel teel ( tegelikult sirgel ka, aga seal sõidustiil teine lihtsalt ja viga "ei löö välja") ilmneb selline kummaline viga : peale mootoriga pidurdamist , just siis kui tekkib soov kergelt kiirendada, tekib mootori veos " auk". Ehk siis kerge kiirendamise asemel ei tule mõned hetked mitte midagi. Kõik toimib ilusti ja auguvabalt kui gaasi anda julgemalt, ent just selline tihti vajalik kerge vedu peale mootoriga pidurdamist on probleemne.
Proovi, ja kui ei aita keera samasse kohta tagasi.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Mis pidurdamisel väljasuremist puudutab, siis minu ratta puhul on see lugu ühel korral esinenud ja selle vastu aitas karburaatori puhastamine.
Kiirenduspump...hmm...mulle jäi mulje, et sellel karpal seda ei olegi, uurin õhtul, ehk siin olengi mööda lasknud
Karburaator on : Mikuni SE BST 40-217C
Mikuni BST 40 peaks ka KTM vist kasutama ( 640 LC4 , duke 2 )
Kas järsul pidurdamisel sama asi ei või põhjuseks olla? Kuigi terve mõistus ütleb et bike mootori karpad on sellises asendis, et pidurdades surutakse karpat pigem ettesuunas, kui alla .. a mine võta kinni. Lihtsalt selline info jäi silma kunagi kuskilt ajakirjast.
Lahenduseks siis kasutan peale mootoriga pidurdamist sidur kähku pihku ja nati gaasi juurde, alati jah ei jõua seda teha.
tegu minul siis ka enduuroga 650cc ja mikuni karpa.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori reguleerimise mured
Vot tean ,et see on mõndadel harley'idel.....aga muudel masinatel ka veel
Olen ikka väga palju kordi maha võtnud enda vanal tsiklil karpasi maha ja ei oleks nagu märganud seal mõnda kiirendus pumpa...ometi on tegu R klassi tsikliga kus oleks siuke asi ju täitsa hea pluss ....või mis ?
bezdomn6i kirjutas:selline mulje jääb, et kiirenduspump taolise kiirendamise puhul lihtsalt ei rakendu.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Karburaatori reguleerimise mured
Enamus normaalseid enduurokaid on kiirenduspumbaga. Mikuni, Keihin jne.korke kirjutas:Ma ei teadnud ,te tsiklitel on olemas kiirendus pump
Vot tean ,et see on mõndadel harley'idel.....aga muudel masinatel ka veel
Olen ikka väga palju kordi maha võtnud enda vanal tsiklil karpasi maha ja ei oleks nagu märganud seal mõnda kiirendus pumpa...ometi on tegu R klassi tsikliga kus oleks siuke asi ju täitsa hea pluss ....või mis ?
Eks kui ma om aDellorto PHM40 olen pumbaga mikuni vastu vahetanud, saan vahe teada.
Biked äkki elavad niipalju ülemises otsas, et kiirenduspump ei annaks enam miskit juurde.
Masin: KTM LC4 620, Dellorto PHM40 silindersiibriga.
Vahetades tühikäigudüüsi jämedamaks, oli tühikäigu reguleerimine väga raske ning täpne tegevus. Ühele poole rohkem keerates suri järsul pöörete tõstmisel välja, teisele poole keerates jällegi kiirendas lahjemini (kuid tyhikäik oli siidisem)
Kompromissseades oli sõita ok, kuid näiteks Stoppie tegemisel ja järsul siduriga aeglustamisel sureb mootor välja.
Näide2:
Täiesti töötaval masinal avati õhufiltri korpus. Selle tagajärjel sooja mootoriga kiirendades "hakkis" ning alles pöördes hakkas käima. Mootorpidurdusel aga oli kõva "backfire".
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Karburaatori reg.
Kui saate kuskilt korralikku bensiini, proovige, kas siis on sellist jama.
Käisin just ise "kadalipu" läbi... ei hakka siin mingeid firmade nimesid nimetama aga ei maksa arvata, et kui uhke koht, et siis midagi ka teatakse.... pigem vastupidi või siis lihtsalt ei viitsita naca vanema rattaga tegeleda/jännata.Tan121 kirjutas:Endal sarnane mure, mitte küll täpselt aga:
Nimelt kui järsult pidurdada nt foori ees, nii et seisma jääda, siis kipub välja surema.
Selline tunne nagu teatud asendis ei saaks bensu kätte. Vahet pole kas paak on bensu täis või tühi.
Kas viga karbussides?
Rattaks GSX600F
Probleemiks oli kirendus ja seda just siis kui rohkem keerata... nagu tõmbaks kinni ja tühikäik oli ka na nutune,
kui tegid kohapeal rutskaga vähe järsema liigutuse siis kippus väljasurema.... no siis pakuti igasugu versioone igasugu kohtades....
lõpuks läksin Paldiski maantee motokeskusesse kus asi 3 tunni ja pisikese raha eest korda tehti.
http://www.motokeskus.ee/et/kontakt
Nimelt olid eelnevad "proffid" jätnud kahesilmavahele, et õhufiltrid peaaegu lahti karpa küljest... need originaalkinnitused on sellised vedelad, et vajavad suurt hoolt kui neid tagasi panna. Ja siis oh imet... kuigi olid mitmed mehed väitnud, et ei mingeid piirajaid ei ole olid "selkad" siiski sisselaskes olemas.
Ja kui segukruvi ka veel paikka keerata (kinnisest asendist 1.5 pööret lahti(tehase asend) ja siis veel pool pööret, et klapiks meie suusakliimaga).
No igatahes pärast seda oli tunne, et oleks nagu uue ratta ostnud...
Ja kui keegi tahab ise nuputada ja putitada siis vaadake sellist lehte:
http://www.factorypro.com/tech/carbtune ... gines.html
Sellega siis võib tõenäoliselt seostada veel järgmisi sümptomeid : külmalt on tühikäik veatu, soojalt on õrnalt ebaühtlane. Külmalt on minek jõulisem kui soojalt. Käivitamine nõuab tühikäigupöörete üsna täpselt paigas olemist ja gaasi keerata ei tohi. Kütusekulu on suure võitu. Sumpsist lööb ägedamal gaasitamisel musta. Mootoriga pidurdamisel on sumpsis kuulda uhket müdinat.
Probleemiks kipub nüüd tulema see, et kustkohast küll sellele karpale varuosi saada. Mul ei ole isegi netist õnnestunud samasuguse seadme otsa komistada, rääkimata varuosadest. Kui keegi juhtumisi head vihjet teab, siis võtan tänulikult vastu...
http://www.denniskirk.com/jsp/product_c ... &brand=488
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
- Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re:
spinna kirjutas:...
Sellega siis võib tõenäoliselt seostada veel järgmisi sümptomeid : külmalt on tühikäik veatu, soojalt on õrnalt ebaühtlane. Külmalt on minek jõulisem kui soojalt. Käivitamine nõuab tühikäigupöörete üsna täpselt paigas olemist ja gaasi keerata ei tohi. Kütusekulu on suure võitu. Sumpsist lööb ägedamal gaasitamisel musta. Mootoriga pidurdamisel on sumpsis kuulda uhket müdinat.
...
Leidsin selle vana postituse ja tahaks uurida, et mis moodi see mure sai siis lõpuks lahendatud? Omal hetkel samade sümptomitega ratas.
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Karburaatori reguleerimise mured
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... i&start=20
Ehk on selles teemas midagi abiks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.