Mootoripukk, vajalik või mitte?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mootoripukk, vajalik või mitte?
Kas kellelgi on kogemusi, et missugust mootoripukki valida ja kas see on üldse vajalik?
Kas hakkab painduma, kui polte keerata?
Olen leidnud sellised variandid:
1. 2. 3.
Kas hakkab painduma, kui polte keerata?
Olen leidnud sellised variandid:
1. 2. 3.
-
- Postitusi: 3240
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 227 korda
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Ilmselt sõltub palju sellest kuidas kone lahti käib.Kui masstööd ei tee siis pole väga vaja.Yamu FJ ja VTX(123kg)mootorid olen niisamuti lauapeal lahti-kokku pannud.Puu laud ja absorbent matt all ja käis küll
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6808
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 702 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Kui just mingit ühele mootorile spetsialiseeritud tööd ei tee, siis pehmem matt/absorbent alla ja "käib küll".
Üldiselt keeratakse/väänatakse kangemad mutrid/poldid/sõlmed lahti siis, kui kone veel raami küljes on.
edu
PS! suure V2 80-150kg mootori pukki saamine on paras vägitükk
Üldiselt keeratakse/väänatakse kangemad mutrid/poldid/sõlmed lahti siis, kui kone veel raami küljes on.
edu
PS! suure V2 80-150kg mootori pukki saamine on paras vägitükk

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.