küünalde värvus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

küünalde värvus

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

vaatasin siin ükspäev oma rattal küünlaid, selgus et nende värv on nagu liiga hele.
minuarust peaks küünlavärvus nagu selline helepruunikas olema, need aga tüki heledamad. mis siis nagu häda neil võiks olla kas segu liig lahja või midagi muud?? käivitub normaalselt, sõidab normaalselt.. :roll:

ideid äkki?? :wink:
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Tõenäoliselt on segu lahja...
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

teine võimalus veel,et oled liiga "kuumad" küünlad valinud selle ratta jaoks.
aga kui ikka originaalsed,siis lahja segu.

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Re: küünalde värvus

Lugemata postitus Postitas zten00 »

XS400 kirjutas:
käivitub normaalselt, sõidab normaalselt.. :roll:
Milles probleem siis?

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

Tead, kui oled oma tehnikat hoidnud, siis on ikka peamine probleem kuttes - bensiini kvaliteedis. seda kvaliteeti enamuses lihtsalt nagu pole. Vaheta tanklat!!

Tangin eestis 'lahjat' 98 ja soomes samavaarset norm 95. sama mujalgi laanes.
Mul ei ole ukski auto peale kodus tankimist tootanud samam6nusalt uhtlaselt nagu laanes. ei ole ka magna mootor erand.
Miskiparast eriti annab tunda kui veokit tangid laanes, masin jookseb nagu noor hobune ja palju saastlikum on.
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

Eestis ei ole vahet millisest tanklast sa tangid kuna kõik kütus tuleb ühest terminalist. Võib-olla Alexela tanklas on natuke teistsugune küte kuna nad pidid senna piiritust sisse panema.
51 58 739
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Üldiselt ongi lääne rataste küünalde värvus jupp maad heledam kui vene rataste puhul, kaldudes pigem sinna helehalli kui pruuni või koorega kohvi karva poole...

Zeek, kelle xj manual ütleb et pruun, koorekohvi karva või helehall küünlavärvus on täiesti normaalne, tahmane, õline, oksüdeerunud või põlenud küünal on juba problemaatilisem

P.S. Minu xj küünalde värv ongi stabiilselt helehall(ikasbeezhikas)
Elu on...
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

ints0000 kirjutas:
teine võimalus veel,et oled liiga "kuumad" küünlad valinud selle ratta jaoks.
aga kui ikka originaalsed,siis lahja segu.
noh küünaldega on nüüd nagu selline asi, et jätsin meelde millise markeeringuga hetkel sees on. kirjas oli NGK BP6ES kui nüüd mälu ei peta..
hiljem tuhnisin kusagil netis ja seal oli tehn.andmete osa kus oli kirjas et sellel rattal käivad kahte tüüpi küünlad mis on siis kas NGK DR8ES-L või
Champion RA4HC
nüüd ei kujuta ettegi nagu seda asja, kuna hetkel siis tundub et valed küünlad nagu sees või nii... see kas nad on külmad või kuumad, pole mul aimugi :oops:
ehk on see hele värvus ka sellest teisest küünlamargist tingitud
kuidagi sisetunne nagu surub õige küünlamargi jahile 8)
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

BP6ES on kõige tavalisem auto küünal. Sobib paljudele automarkidele alates Ladast kuni ...... Point on selles numbris 6 ja 8. Sul on selgelt vale küünal, ma ei mäleta täpselt kummale poole NGK-l see number kuuma või külma küünalt näitas. Igatahes igal NGK müüjal on kataloog olemas ja sa saad endale õige küünla või vähemalt lähima analoogi kindlasti. Arvatavasti on originaal küünal olnud kas liiga kallis või pole saada olnud ja siis ongi esimene ettejuhtuv sama välimusega küünal asemele keeratud.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

DR8SE-L on ka suht levinud mootorratta küünal.Samu küünlaid kasutab nii minu XJ 600 kui ka GSX 600f
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »


ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

NGK 6 on kuumem kui 8, seega vale küünal.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

aga on olemas ka Denso küünlad? Mis nendest räägite. Üldiselt üks mees siit foorumist, kasutaja nimega "alambe" müüb ka neid.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

Piipz kirjutas:
aga on olemas ka Denso küünlad? Mis nendest räägite. Üldiselt üks mees siit foorumist, kasutaja nimega "alambe" müüb ka neid.
Jaapani autodel pakutakse tehase pool NGK alternatiivina reeglina ka Denso (vanema nimega Nippondenso või ND) küünlaid. Oma jaapani päritolu neljarattalistel olen edukalt kasutanud ning mingeid probleeme pole täheldanud. Oma töö teevad ära ja on NGK-st hulka odavamad (Hondale maksis NGK 130.-, sama Denso analoog aga 50.-)
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Tere, StreetMoto müüb juba 3-ndat aastat edukalt Jaapani Densot aga jutt, et Denso jupp maad NGK-st odavam ei pea paika. Hinnad on pea samad kõikudes olenevalt küünla tüübist kuni 15% kas Denso või NGK kasuks. Aga jah, tsiklimaailma jaoks eksisteerib tõesti vaid eelnimetatud 2 reaalset küünlatootjat. See, et Champion, Bosch jne ka neid marke teevad, ei peeta eriliseks teemaks. Igatahes müün Densot seetõttu, et Eestis tundus olema neil sobivam laoseis kui NGK-l ja see on end igati õigustanud.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

kiire uuring enda rattale tõestas, et Neemel on õigus - mootorrataste puhul tõesti hinnavahet pole - NGK - 36kr/tk (Aave), Denso - 38kr/tk (Hallauto).
Autode puhul oli väike vahe olemas NGK - 80.-, Denso - 50kr. (NGK hind on vahepeal alanenud).

pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Lugemata postitus Postitas pulsar »

BP algusega küünalal on 14 mm keere ja DR algusega küünlal 12 mm.
Neid ei saa valesti paigaldada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

täna ostsin motokeskusest küünlad ära. vaadati kataloogist ja anti teise markeeringuga küünlad. mingid ngk ja DR7 miskiga olid. hind oli 40 eeku tükk :wink: .
vahetasin ära, kummaline et muutus koheselt minek , tühikäik läks ka nii ühtlaseks milline ta pole siiamaani veel olnudki ja minuarust muutus ka hääl natuke nagu pehmemaks podinaks :roll:

K@ on rahul... :P
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

krt, ei kõlbanud need kah... päeva töötas ja ikka sama.
nüüd ostetud teised küünlad ka NGK ja markeeringuga BPR7ES.
pärast pikka sõitu "koorekohvi" värvi. arvan et esialgu las olla, vaatab kaua nendega vastu peab
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Minu ratas ntx keeldub töötamast NGk toodanguga.
Saan sõita ca 80 kilomeetrit peale küünalde vahetust ja siis lõpetab vähemalt üks neist töölepingu ära.
Nüüd olen kasutanud Densot ja pole mitte ühtegi probleemi.Ka käivitumine tundub densodega parem olema.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Minu ratas ntx keeldub töötamast NGk toodanguga.
Saan sõita ca 80 kilomeetrit peale küünalde vahetust ja siis lõpetab vähemalt üks neist töölepingu ära.
Nüüd olen kasutanud Densot ja pole mitte ühtegi probleemi.
See oli ka konkreetne põhjus, miks loobusin 3 aasta eest NGK müümisest. Lihtsalt olid teatud rattamargid, millele võisin müüa iga nädala tagant uued NGK küünlad, kuna neid vaevas täpselt selline "100 km sündroom". Loomulikult saatis NGK maaletooja Knutsson mind selle jutuga pikalt. Siis otsustasingi võtta sisse hoopis Densod. Täpselt samadele ratastele müües kadus küünlasuremise sündroom. Ehk siis ei taha ma väita, et NGK küünlad halvad on, aga paraku jah ei sobinud nad mingitele ratastele mitte. Densot olen pidanud garantiikorras vahetama 3 aasta jooksul vaid 2 küünalt sama sündroomiga ja kui ma ei eksi, siis CB750 SevenFifty puhul. Aga üldiselt diskussiooniks NGK vs. Denso pole põhjust, kuna hinnad tõepoolest samad ja eks igaüks otsustab ise proovimise teel, mis talle sobib. Niikuinii on küünal kuluosa, mida keskmise läbisõidu korral aasta või paari tagant tuleks kontrollida ja vajadusel vahetada. Kulub ju vaeseke ära :)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

StreetMoto kirjutas:
....Lihtsalt olid teatud rattamargid, millele võisin müüa iga nädala tagant uued NGK küünlad, kuna neid vaevas täpselt selline "100 km sündroom". Loomulikult saatis NGK maaletooja Knutsson mind selle jutuga pikalt. Siis otsustasingi võtta sisse hoopis Densod. Täpselt samadele ratastele müües kadus küünlasuremise sündroom. Ehk siis ei taha ma väita, et NGK küünlad halvad on, aga paraku jah ei sobinud nad mingitele ratastele mitte. Densot olen pidanud garantiikorras vahetama 3 aasta jooksul vaid 2 küünalt sama sündroomiga:).....
Kusjuures mul on vastupidine kogemus. Enne oli NGK peal ja ostes Densod, töötasid neljast kaks täpselt nii kaua, kui võttis aega mootori soojenemine. Peale seda, mitte ühtegi sädet :)
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Enne oli NGK peal ja ostes Densod, töötasid neljast kaks täpselt nii kaua, kui võttis aega mootori soojenemine.
Kes teab, äkki oligi sinu CB see apastraat, millel vahetatud sai :) Kusjuures oleks huvitav teada saada sedatüüpi tõrke põhjus. Mis saab küünlale saatuslikuks? Ilmselt on tegu mingi sobimatu (konkreetne ratas + küünal) kooslusega. Aga mis selle koosluse puhul küünla suretab, krt seda teab.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kasutan juba 3 aastat Densot. Igal kevadel lükan uued sisse ja asi mutt. Lahti peaks enne hooaja algust nii või teisiti võtma ja Denso hinna eest panen siis juba uued sisse. Aastane läbisõit jääb kusagile 10+tuhande kanti. Nii et speksi järgi võiks vabalt ka üle aasta vahetada. Mootor V4 ja 100hj.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

StreetMoto kirjutas:
Kes teab, äkki oligi sinu CB see apastraat, millel vahetatud sai :) Kusjuures oleks huvitav teada saada sedatüüpi tõrke põhjus. Mis saab küünlale saatuslikuks? Ilmselt on tegu mingi sobimatu (konkreetne ratas + küünal) kooslusega. Aga mis selle koosluse puhul küünla suretab, krt seda teab.
Magna V65 on
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Mul on riiulil kolmel eri maal valmistatud NGK küünlad.Jaapan,France ja Brazil.Võibolla on mõne tehase toodanguga probleeme.Oli sõbral sama probleem NGK küünaldega-Digitaalne süütesüsteem kontrollib sädeme põlemist läbi süütepooli ja NGK ajas selle mõne ajaga lolliks,originaal küünalde paigaldusel jama kadus.
Kasutaja avatar

Teema algataja
AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

need mis mina ostsin, on ka made in France :wink:
Suzuki 650 K7
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”