Jawa 634 vahelaager
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Juul 2021, 22:31
- Tsikkel: Jawa 634
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
Aitah kasutaja [mention]fomoco[/mention] kuid isegi kui ringlust poleks saab laager alati õli ka lihtsalt karteri ümbert kuna kogu segu seal loobitakse vene muudel tsiklitel pole sellist auku kuid sõidavad vöga edukalt
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Juul 2021, 22:31
- Tsikkel: Jawa 634
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
Tere lisaks siis viimaseid uudiseid
Kasutaja [mention]fomoco[/mention] kuna neljas käik viskab sõidul vahest välja siis tuleb mootor täiesti laiali ning selle käigus teen simmeritele soone õlikanali kohale.
Aga jawa mnt ametis ette näidatud ja dokumendid korras saab uuel aastal liikluses osaleda
Re: Jawa 634 vahelaager
See käikude välja viskamise probleem oli JAWA-del väga sagedane. Sain ise ka paar korda mootorit lahti kiskuda sellepärast.
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
Neljanda käigu välja viskamisel võib olla kolm viga
- neljanda käigu hammakal on nuudid kulunud e. pole n.ö. kalasabas
- lülituskahvel on deformeerunud - e. pole 90kraadise nurgaga või on väga kulunud soonega
- Käigulülitusplaat või kahvlite juhtvõll on deformeerunud/kulunud.
Natuke aitab leevendada korralikult käiguvahetuse hoovaga mängides e. mitte ei pane "lohakalt" käiku vaid mitu korda pingutad, et hammakas nuutides ilusti istuks. Kui ka siis viskab välja - on hammaka nuudid kulunud.
Aga jah, kindlam on mootor ja kast korralikult korda teha.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Jawa 634 vahelaager
Või kahvli üks haru on (osaliselt) küljest ära kulunud/murdunud, nagu mul oli.
Selles võib suhteliselt kindel olla, et kui juba käike on välja visanud, siis see on kahvlit omajagu kulutanud ja on mõistlik kohe uus välja vaadata, aga tavaliselt kahvli kulumine on tagajärg, mitte põhjus ise (hammasrataste külgmised osad).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
Laagri õlitus auk on ka näiteks Tula rolleri mootoritel olemas ja põhjusel,et sinna ei teki piisavalt paiskumist. Seal on simmerit õigetpidi pannes see auk avatud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
Kuulge jawamehed, oskab keegi kommenteerida millise istuga käivad väntvõlli laagrid karteripoolte sisse? Tegemist ühepütase 250/559 mootoriga - külm laager külmas karteripooles ja välimist saalet on võimalik näpuga veidi liigutada - see pole ju normaalne?
(ideaalis, vähesel määral peaks liikuma, et laager ei saaks koormust ainult ühte kohta, aga... )
G
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Jawa 634 vahelaager
grahv kirjutas: ↑25 Aug 2021, 16:15Kuulge jawamehed, oskab keegi kommenteerida millise istuga käivad väntvõlli laagrid karteripoolte sisse? Tegemist ühepütase 250/559 mootoriga - külm laager külmas karteripooles ja välimist saalet on võimalik näpuga veidi liigutada - see pole ju normaalne?
(ideaalis, vähesel määral peaks liikuma, et laager ei saaks koormust ainult ühte kohta, aga... )G
Mootorit on mitu korda külmalt lahti võetud + ka kokku surutud.
Asenduseks kuullaagrile 6305 - Rulllaager NJ305 + laagriliim
Võidad kestvuses + ehk ka lihtsam hiljem osandada ka.... No jah see rulllaager on kallim oluliselt...
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.