KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 5
- Liitunud: 17 Aug 2018, 10:00
- Tsikkel: KTM LC4 2003 supermoto
- Tänanud: 2 korda
KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Tere
Selline mure siis ,et sai tehtud rattale hooldust ja vanat süüte küünalt eemaldades purunes mingil põhjusel küünla keraamiline/valge osa ja puru kukkus läbi küünla ava silindrisse sisse kolvi peale. Tundus millegipärast hea mõte võtta tolmuimeja ja proovida sodi läbi küünla ava välja tõmmata aga ilmselt kogu sodi kätte ei saanud. Tulemuseks on see ,et mootor enam ringi ei käinud nii kickstarterit lüües kui ka starterit proovides.
Kas võib olla ,et mingid tükid jäid kuidagi silindri ja kolvi vahel ja seetõttu asi ei liigu seal? Ei liikunud ka siis kui kogu keha raskusega kickstarteri peal olla. Essa käik sees, ratast tagasi tõmmates, asi veits liikus.
Kas võib ka selline variant olla ,et kui tolmuimejaga läbi süüteküünla ava vaakumisse tõmbasin, siis tõmbas kuidagi paigast või viltu seal sees olevad tihendid ja seetõttu asi ei liigu?
Kas on üldse sellised põhjused reaalsed , et kolb ülsde ei liigu või võib mingi muu jama olla?
Kas see sodi ja puru võis kukkuda ka mootorisse?
Mis oleks järgmine tark samm mida ette võtta lahenduseks? Kui ise väga mehhanik ei ole siis kas tasuks silinder ise lahti võtta või tasuks asi jätta asjatundjatele?
Igasgune muu info ja abi väga tere tulnud! ehk kellegil sarnane mure olnud.
Masinaks KTM 640 supermoto 2003.
Päikest!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Vägista aga vägista, saad sügavamad sooned silindrile ja kolvile
Mis tihendeid Sa tolmuimejaga seal silindrist paigast tõmbasid huvitav.....
Egas muud pole, kui mahlad välja ja mootor lauale, saad teada kahjustuste ulatuse.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 5
- Liitunud: 17 Aug 2018, 10:00
- Tsikkel: KTM LC4 2003 supermoto
- Tänanud: 2 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Kui KTM varuosade kataloogist joonist vaatan , siis on kolvi peal/ümber mingid rõngad või tihendid olemas. mõtlesin neid...
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Klapi vahel võib ju tükk olla näiteks. Siis klapp lahti ja sel juhul seisad kogu kere raskusega kolvi ja klapi seljas - võid klapi kõveraks vajutada. Ära jõuga tee.
Ilmselt vaja plokikaas maha võtta. Kusjuures seda saab isegi raami vahel kätte, kui soovi on. Soovitan lasta teha kogemusega inimesel. Ise tehes on väga lihtne endale kogu lugu palju kallimaks muuta.
Plokikaane tihend on mingi 80.- vist. Aga KTM kolib praegu keskladu, nii et kättesaamisega võib aega võtta. Seda, kas kolb ja klapid/plokikaas vajavad remonti, näeb pärast lahti võtmist.
Kuidas küünal niimoodi ära suri? Väga vana oli või käis masin mingi ultra kuumalt? Ma ise pole kokku puutunud ära pudenevate küünaldega.
Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 5
- Liitunud: 17 Aug 2018, 10:00
- Tsikkel: KTM LC4 2003 supermoto
- Tänanud: 2 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Tänud info eest!
Küünla kohta oskagi öeldagi kui vana ta oli, ratas endal üle kolme aasta olnud ja ise rohkem küünalt vahetanud ei ole.
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Ära praegu rohkem ise rapsi jah!
Vii oskaja kätte ja pane vaim valmis ka suuremateks väljaminekuteks, kui ainult plokikaanetihend. Kunagi kümmekond aastat tagasi läks ühe Mersu 24V mootor peale küünaldevahetust vanarauda, kuna portselanitükid olid rikkunud kõik kolvid ja ka plokikaaane.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Holy shit, siit foorumist ka sellist asja peab lugema. Aga enne surma peab vist ikka kõik ära nägema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Kukkus toolilt
Aga selleks see foorum on et teistelt küsida, vähemalt aus ülestunnistus, et mis juhtus ja kuidas. Ega ole vaja pinnida infot nagu ennevanasti olnud teemades-
"Ei käi"
Muide, kui jääd motondusega tegelema, koged kunagi tulevikus sama mida mx77
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
mx77 on karm vend, tõmbab kõigile kaikaga piki pead, kes midagi öelda julgevad
ei tasu liiga tõsiselt võtta. aga noh, kui mootori ehitusest reaalselt mingit ettekujutust ei ole, siis ütleme ausalt jah, et see asi tuleks jätta ikkagi spetsialistile lahendada. muidu võib hakata juba vanarauakäru valmis seadma
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Aga enne vanaraua kärule lükkamist võib mulle pakkuda!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Aga mis siin ikka kütta, ega palju mööda ju ei läinud ehk enam-vähem adekvaatselt kirjeldati ju umbes mis asi ja kus kohas isegi suht 50/60 pädevate terminitega. Pakun puusalt, et meil on siin foorumil tegelikult päris kobe protsent tsiklimehi und -naisi, kes ei tea sisepõlemismootori tööpõhimõttest (rsk, nüüd pääses Pandora laegas lahti) ei ööd ega mütsi ning mootor töötab nagu "Hull Konn".
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Tuuletallaja kirjutas: ↑22 Apr 2021, 20:20....Pakun puusalt, et meil on siin foorumil tegelikult... -naisi,...
Julge väide.
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Krl kirjutas: ↑22 Apr 2021, 20:27Tuuletallaja kirjutas: ↑22 Apr 2021, 20:20....Pakun puusalt, et meil on siin foorumil tegelikult... -naisi,...
Julge väide.
Vaata, ähk siit leiab: https://www.biker.ee/phpbb/viewforum.php?f=87
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Täpsustame mõisteid. Kukkus silindrisse = kukkus mootorisse. 4-taktilisel ei ole silindri seinas mingeid avasid, kust midagi alla karterisse saaks pudeneda. 4 klappi ja küünlaava - kõik on põlemiskambri "katuses". Tolmuimeja oli ok mõte. Sellega kindlasti ei ole võimalik silindris suuremat hõrendust tekitada kui allaliikuv kolb seda teeb, igal sisselasketaktil . Jamaks läks siis kui sa otsustasid mootorit ringi ajada.
Re: KTM LC4 640 Süüteküünla tükid kukkusid küünla avast silindri sisse
Mootori ringiajamine oli igati ok otsus, kui tolmuimeja kasuks juba otsustati. Kahjuks see säästuoperatsioon ei õnnestunud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.