K: suzuki gsxr 1000 k7
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 108
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
K: suzuki gsxr 1000 k7
Tervist
Oskab keegi soovitada mida vaadata kui pealkirjas nimetatud ratas soojalt tahab paar korda käiamist ja ei lähe kohe käima, ehk siis külmalt läheb paremini. Tegu on ostetava rattaga seega ei oska kõike öelda mis vahetatud ja mis mitte, ehk on kellegil kogemust kas on tegu tõsisema veaga või mitte.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: K: suzuki gsxr 1000 k7
Hei
Midagi on kindlasti viga. Korras k7/k8 läheb igati hästi käima ka kuumalt. Ehk siis vead võivad olla : Bensiinipump/paagisisene filter, küünlad ei ole head, bensiin kas vilets või kaua seisnud, näiteks hoopis 95 oct, Veninud nukakett, puuduvad klapivahed, must õhufilter.
Ühesõnaga vigu võib olla palju. Ja raske on kindlaks teha täpselt mis.
Oman ise 1000 K8 ja vennal on kohe kõrval 1000K7. Meil käivitusprobleeme ei ole. Aga kõik on ka piinlikult puhas ja kasutame vaid parimaid õlisid ja alati läheb sisse Circle K 98, mis kogemuste põhjal siiski hea/parim kütus Eestis.
Ise kasutame küll tsikleid ainult ringrajal aga ega suurt vahet ju ei ole. Masin peab käivituma igal pool.
Kui soovid veel midagi küsida, helista julgelt Tel : 51994779 (Mait Vestel)
-
Teema algataja - Postitusi: 108
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: K: suzuki gsxr 1000 k7
Tänan asjaliku vastuse eest.
Ehk siis halvemal juhul võib sellist ratast ees oodata mootoriremont.
-
- Postitusi: 808
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: K: suzuki gsxr 1000 k7
See oleks ikka pigem korralik hooldus
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: K: suzuki gsxr 1000 k7
Lisaks tasuks kontrollida kas mootori tühikäik ikka paigas - nii 1100 - 1200 pööret. Kui tühikäiku pole ega ta siis ei peagi käima minema koheselt. Igaks juhuks mainin ka seda, et kui mootor on korralikult kuum, siis näiteks kerge täisjooksmine/ kütuse aurustumise tulemusel silindrites ja sisselaskekanalites on igati normaalne nähe. Tihtipeale näiteks peale võistlussõitu ringrajal, isegi peale jahutusringiläbimist ja peale 5-10 minutilist seismist, on tihtilugu imeväheke vaja gaasi anda, et tsikkel paremini käivituks. Lamda andur mul on ära võetud ja segu tehtud eraldi mapina Dynos.
Re: K: suzuki gsxr 1000 k7
Vea kohta ei oska konkreetselt midagi öelda...küll aga on endalgi olnud 3 erinevat pritsega gixxerit, erinevatest aastatest. Kõik need mootorid on alati läinud käima väga kenasti, külma, soojaga...väga külmaga. 100% on mingi mure kui peab käiama. Aga kas nüüd just suurt mootoriremonti selle pärast vajab, ei usu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.