Küsimusi motika värvimise kohta

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

Tervitus,

Plaanis siis oma Twin üle värvida, ning küsiks mõne asja kohta nõu. Rattal siis kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] plastikust ja paak rauast. Kokku tuleb 4 tooniga värvida.

Pinna ettevalmistus

Vana värv on mitmes kohas pragunenud ja lahti koorunud. Niipalju kui saan, eemaldan muidugi seda lahtist värvi, kuid ma kardan, et praegu kinni olev osa hakkab uue värvi all mingi hetk ikkagi lahti tulema. Kas on mingit trikki kuidas vana värvi plastiku ja metalli pealt detaili pinnani eemaldada? Soojaga nt? Või ongi ikkagi lihvimine ainus tee.

Kruntimine

Niipalju saan aru, et peaksin plastiku krunti kasutama. Näen, et on olemas mingi plastifikaator värvidesse, kas seda peaks lisama, et värv pragunema ei hakkaks kui kondel [Motobot: õige on "gondel"] paindub? Kas metallist paagi jaoks peab teist krunti kasutama? Millist pahtlit kasutada, et painamisel ei praguneks?

Värv/lakk

Rattale tuleb hunnik kleepse. Kas laki alla või peale? Kunagi aastat 10 tagasi sai sama ratas värvitud ning said laki alla ja on siiani püsinud (ja ma arvan saan kurja vaeva näha, et vanad kleepsud maha saada). Praegu ükski kleepsutegija ei oska kommenteerida, kas nende materjal lakki kannatab, peab katsetama (mis on ka OK). Aga äkki mõtlen üle ja kleepsu materjal niipalju parem nüüd, et ei hakka lahti tulema. Plussiks näen laki peale kleepimisel, et saab vahetada. Miinuseks, et pind ei jää nii mõnus, kui laki alla jättes.
Kas plastifikaatorit peab pinnavärvis ja lakis ka kasutama?

Materjalid

Kui palju krunti/värvi/lakki kuluda võiks, arvestades, et kogemusi pole ja ilmselt läheb osa raisku. Konkreetseid tooteid võib ka soovitada.

Palju küsimusi sai, aga hooaeg pole veel pihta hakanud, vast on kellegil kogemusega vastata.

Päris värvikotta värvima ärge ka saatke, tahan teha ise. Selline hea õhtune nokitsemine töökojas (kvaliteetaeg :p ).

Tänud,
r.

Manused
2021-02-01 09_47_53-Photo - Google Photos.png
2021-02-01 09_47_53-Photo - Google Photos.png (506.08 KiB) Vaadatud 2789 korda


Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Värvi eemaldamiseks kasuta Wenfexi värvieemaldajat: https://espak.ee/juhendid-2/varv-ja-ehi ... tuskeemia/ . Ma küll pole proovinud, mis see plastikuga teeb, tõenäoliselt paneb nahka, seega proovi ettevaatlikult. Aga metalli pealt kobrutab kenasti värvi üles, pärast mida saab selle pahtlilabidaga maha lükata ja pärast lahustiga pesemist jääb haljas pind alles.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Värvi kogus käib konkreetsel värvil värviatava pinna järgi ehk seda oskab sulle müügi koht paremini öelda. Täna on värve ja müüjaid palju ning need asjad suht spetsiifilised. Kõik värvi-laki sisse lisatavadasjad samuti igal konkreetsel värvil omad.
Plast osadel mina ei julgeks neid värvieemaldajaid kasutada, vaid pigem ikka lihviks. Seda saab ju ka masinaga teha, mis ei ole väga aeganõudev ja keeruline.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas will111 »

olen plastikutel kasutanud värvieemaldajat täiesti edukalt. ma küll rohkem kasutasin seda ühe väga nasty liimi eemaldamiseks aga noh anyway, eemaldas nii värvi kui liimi kenasti ja osa endaga ei juhtunud midagi.

lihvides saad nurgelise aluspinna, ma julgeks öelda, et praktiliselt garanteeritult. kui just ei ole ultra profid masinad ja eluaegne lihvija

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Nii paljude küsimuste peale võib teha järelduse et sa selle tööga väga kodus ei ole.Nende ümarate pindadega jõuad ennast kenasti meeleheittesse nühkida.Ei taha jahutada indu ja optimismi aga kui sa arvad sellega hakkama saavat mingi x ajaga siis korruta neljaga.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma muidu olen oma plätserdamiste vahele seda tudeerinud:

Automaalri_6pik_ametikoolidele_veebi.pdf
(27.55 MiB) Allalaaditud 137 korda

Infot on muidugi sada korda rohkem kui hädapärast vaja, aga noh, keerulisemad kohad võib ju vahele jätta. Vähemalt oskad värvipoest küsida asju õigete nimedega ja üldiselt vast ikka vähe lihtsam, kui foorumis tükkhaaval puslet kokku panna.

Nühkida saab jah kõvasti, samas tsikkel pole õnneks teabmis suur asi, mingiks kevadeks saab kindlalt valmis :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

Tänud vastuste eest, eriti [mention]Jesper[/mention] selle raamatu eest. Loen päriselt huviga.

Kogemust mul palju ei ole jah, mõned motika jupid ikka olen värvinud, aga mitte plastikule. Suurem osa X-e mu valemis ongi kas ja mida plastikuga teisiti peab tegema.

Eile võtsin amordikatte kätte, u tunniga sain puhtaks. Kasutasin mehhaanilisi meetodeid :p ehk siis vaikselt vaibanuga+lihvimine. Suurematel pindadel tundub toimib vibra päris hästi. Kui lakist juba läbi saab, siis aluskihid on suht pehmed kergelt lihvitavad. Proovin esialgu ilma värvieemaldajata, kuidagi vähe mune on, et seda plastidel kasutada... Paagi peal võibolla tõesti.

Kuna proua Kallas lubas kõik poed neljapäevast kinni panna, siis lippangi täna Värvifoorumisse värvikraami tooma. Eks uurin seal mis tooted täpselt ja kuidas kasutada.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas maidor »

Kuna ootab sama töö ees, siis küsin, kas motib spray värvidega on mõttekas värvida? Alla krunt, värv ja siis 2k lakk peale. Või soovitab keegi mõnda muud värvi?

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

Kallimatel aerosoolidel on pihusti parem. Ma nt kasutasin plasti krundiks Pro Xl aerosooli, väga hea pihustiga. Teiseks, autovärvipoest saad küsida tooted mis omavahel kokku sobivad. Suur eeltöö raisus, kui lakkimisel alusvärv ellu ärkab.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas retro »

Motip-iga saab, aga jääb üsna pehme ja kriimualdis (värv+2-3 kihti lakki). Ehk siis pigem ei soovitaks kohtadele, mida nühitakse (nt paagi põlvekohad) või kuhu sodi lendab (bellypan).


maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas maidor »

Kas igat värvikihti peaks 400 paberiga matistama? Need kihid on väga õhukesed ju.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui 1K ja järjest eri kihtidega värvid siis pole vaja.Need ju lahustipõhised värvid ja lahustavad eelmist kihti.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

Ma tegin krundi aluse 240ga. Krundi lihvisin 500ni. Lakialust värvi pole lihvida vaja, kui 24h jooksul lakiga katad, siis toimib veel keemiline nakkumine. Pikema vahe puhul võiks matistada enne lakki, 600-800. Nii vähemalt mujalt lugenud ja kavatsen ka ise enne lakkimist teha.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas maidor »

Tegin kõik nii, nagu purgil kirjas. Kui ratast kokku hakkasin panema ja võtmega vastu läksin, lõi värvi tüki kohe välja koos krundiga. Metallil see värv ei püsi
Kruntisin, värvisin ja lakkisin.

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Kaua kuivas ja mis tempi juures? Kunagi sai bemmi uks motipi värviga tehtud. Tulemus jäi nii hea, et ei olnud arugi saada mis detail uuesti värvitud. Ise olin ikka täiesti üllatunud. Isegi tooni vahet polnud näha ja kestis aastaid. Kunagi hiljem läks juppideks. Ühtegi mure nagu küll ei olnud. Ise tahan see nädal paagi ära värvida. Pm kuna veidi roostet ka siis korralik lihv, epo roostekrunt, pahtel, lihv, krunt, värv. Kui värv liiga orange peel peaks tulema siis kerg lihv ja 2k lakk. Eks näha ole mis välja tuleb. Samas nagu ei näe põhjust miks metallile ei peaks jääma. Kui just liiga siledaks lihvitud polnud... Vb kui mingi 1200ga lihvitud võib ka juhtuda, et ei taha peale jääda kuigi jah kuidagi kahtlane.
Romulus kuidas sul asi edenenud ka?

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

Sain täna esimese sõidu teha - ehk siis värvimistööd tehtud. Päris palju aega läks kokkuvõttes ikkagi, kõige rohkem vana värvi eemaldamisele ja plastikute parandamisele. Mitmes kohas tuli pragusid välja, üks kinnistuskõrv tuli taastada jne. Selgus ka miks paagi pealt värvi lahti oli löönud - keegi üleeelmine värval oli lihtsalt üle tehasekleepsude värvinud, ilmselt värv seal pidas kehvemini ja nii ta tuli. Isegi pidas kaua vastu, 10a :).

Lühidalt oli töö järjekord siis selline:

  • vana värv maha 80-180 lihviga. Kasutasin ka soovitatud Wenfexi värvieemaldajat, lakki ja alusvärvi see võttis, krunt ainult naeris selle kraami peale. Aga oli abiks ikka. Mingi hea pehme, käepideme ja krõpsuga lihvklots oleks abiks olnud. Või siis mingi 75mm lihvmasin. Mul on 125mm masin, suuremaid pindu lasin tollega, kuid ta on kumeruste jaoks veidi suur. Liivapaberi asemel Mirka lihvvõrk - sisuliselt 1 leht igast vajalikust jämedusest kestab terve ratta tegemise ära.

  • plastikute parandamiseks kasutasin Teroson 9225 liimi - super kraam, kahekomponentne, kuivab mõne minutiga ja jääb mõnus painduv plastipind. Praod lasin dremeliga mõlemalt poolt 45 kraadi all soonteks, sinna sisse siis liim. Paari kohta panin tugevduseks alumiiniumvõrku ka. Ühest süstlatäiest liimist saab päris palju.

  • terasest paagile läks järgmiseks happekrunt, plastidele Pro XLi sprays plastikrunt. Siis täitekrunt (Duxone 1064, hea kraam) ja pahtel. Täitekruntida tuli 2 korda, vahelihviga, enne iga värvimist silikoonieemaldiga puhtaks. Lihvisin 500ni (Mirka soft paberid). Kulus u 500ml.

  • alusvärvimine - mul tuli 4 tooni. Alustasin suuremast pinnast (valge) väiksema pinna poole. Siin oleks saanud paremini - niipidi tehes peab iga järgneva tooni jaoks pea kogu detaili kinni katma. Väiksemast suurema poole liikudes oleks kinni katta vähem. Samas ma ei tea, see valge mul oli suht kehva katmisega, äkki poleks teisi värve ära katnud. Alusvärvid olid Cromaxi omad (vist). Alusvärvi lihvisin enne kleepsu ja lakki Mirka punase karukeelega. Kahel detailil ärkas krundialune värv ellu ka ikka korra, ilmselt lasin alusvärvi kohe põmaki esimese kihina väga märjalt peale. Et siis esimene kiht võiks suht kuiv olla. Valget kulus 500ml, punast 150ml,helesinist 150, tumesinist 100.

  • kleepsud tellisin 4nm.eu - soovitan, väga hea kvaliteet. Otsisin ise failid mida nad siis modisid sobivaks. Kleepimisel, isegi kui pind ei ole suur, on mõistlik seebivett kasutada. Ma kasutasin keskelt teibiga pooleks meetodit, ilma seebita, ja no ikka jäi mõni väiksem mull sisse. Kui tööks mingi hetk nuga on vaja, siis teibi see käe külge, sest suht s**t tunne on, kui see käest libiseb ja paagile kõige nähtavamasse kohta täkke lööb... küsi kust ma tean.

  • lakiks kasutasin ProCoat Anti Scratchi, vist Värvifoorumi oma bränd. Täitsa hea kraam, väga hea hinnaga. Lakkimisel on hea valgus oluline, suht keeruline pihta saada kus kananahk veel on. Kleepsule esimene kiht hästi kuiv, igaks juhuks, et üles ajama ei hakkaks (ei hakanud). Lakkisin 2 korda: 2 kihti - lihvisin kleepsude pealt madalamaks, +2 kihti veel. Täitsa siledaks ei saanud, aga jäi hea mu meelest. Enne teist lakkimist ei ole hea kleepsuni välja lihvida, sealt võib kleepsu krimpsu tõmmata järgmise kihiga. Laki kulu u 600-700 ml.

  • lõpuks lihvisin laki 2000-3000 (3M Trizact) üleni üle. Kolle oli ka ikka sees, need sai 1500ga kergelt välja. Ja lõpuks Meguiarsi jäme ning peen poleerpasta akutrelliga.

  • pakika värvisin Pro XL ProTex struktuurvärviga. Eks näeb kaua see kestab seal, kui kott peal ja liiv, muda jms jama seal vahel hõõrub :)

  • värvipüstoliks oli suht odav Sagola Classic Lux. Veidi võttis aega et seaded paika saada, aga see oli rohkem operaatori viga, kui püstoli.

  • paagi ja sadula vahele panin läbipaistvat kaitsekleepsu ka. Vist panen paari strateegilisse kohta veel.

    Nii ta sai. Esimese sõidu pidas värv vastu, tuul maha ei puhunud. Jama on ainult, et nüüd ei taha kuidagi võssa ja porisse ronida. Aga usun, et läheb üle :p.

Oma aega hinnastamata kulus kokku koos kleepsudega u 270 euri ja 40h kvaliteetaega töökojas. Kõik materjalid ostsin Värvifoorumist, hüva nõu sain sealt pealekauba.

Ah jaa, normaalne värviaure filtreeriv mask võiks ka olla, mul oli tolmufiltritega. Kardan, et elueast kukub peale seda värvimaratoni paar nädala küll ära.

Lõpetuseks sai ratas 50-60mm tõstekomplekti ka. Unladen kliirens nüüd u 33cm. Küljejalga peab pikendama, hokilitrist jala all jääb veits väheks.

Mõni pilt ka.

Manused
IMG_20210416_184535056_HDR_800.jpg
IMG_20210416_180049844_HDR800.jpg
IMG_20210416_184300805_HDR_800.jpg
IMG_20210416_184235812_HDR_800.jpg
IMG_20210416_184251102_HDR_800.jpg
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas will111 »

"terasest paagile läks järgmiseks happekrunt, plastidele Pro XLi sprays plastikrunt. Siis täitekrunt (Duxone 1064, hea kraam) ja pahtel. Täitekruntida tuli 2 korda, vahelihviga, enne iga värvimist silikoonieemaldiga puhtaks"

kas see proXL sprays krunt ise ei ole juba täitekrunt? kui mulle seda müüdi kunagi siis nii justkui väideti. üldiselt on igaltpoolt justkui seni kõlama jäänud selline järjekord, et kõigepealt pahteldatakse, seda lihtvitakse...siis peale täitekrunt, jälle lihv ja alles viimasena läheb siis nö. värvialune krunt. sina tegid justkui täpselt vastupidi, miks nii?

tulemus tundub muidugi pildi pealt igati viisakas. lihtsalt huvitav, et miks selline järjekord. minule isiklikult tundub pisut ebaloogiline panna täitekrunti näiteks pahtli alla.

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas romulus »

See plastikrunt oli läbipaistev, ei jäta mingit nähtavat kihti, ainult parendab naket. Võibolla sul oli teine toode ikkagi, Pro XLil neid mitmeid.

Targast raamatust, mis siin eelnevalt lingiti, lugesin, et happekrunti ja pahtlit ei tohi kokku lasta, võivad reageerida. Sellepärast ka kiht täitekrunti happele peale et neid eraldada. Ja happekrunt läheb otse metallile. Kui epokrunti happe asemel kasutada, siis seda jah võib otse pahtlile tulistada, või pahtlit talle otse peale.

Värvialune krunt ongi täitekrunt muidu (et mitte segamini ajada pritspahtliga, seda ma ei kasutanud).

Mis eelnevas jutus meelest läks, oli, et elastikut värvidesse ei soovitatud, polevat vaja. Ehkki ma ei mõista kuhu teda siis üldse pannakse, kui mitte kogu aeg vibravale plastist gondlile. Ükski youtubei õpetus ka ei sellest ei rääkinud, nii et ilmselt siis tõesti ole vaja.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Küsimusi motika värvimise kohta

Lugemata postitus Postitas kaimex »

On ikka viitsimist mitme värviga jännata. Aga müts maha väga kena tundub. Ise sain eile epo kihtidega valmis. Õhtuks üritaks siis laki alla ära saada. Aga jah see ainult paak ka. :D Kui kõik ilusti läheb siis talvel värvin täielikult üle ja teist värvi. Kahjuks hetkel ei saanud Eesti reisida ja värvi valida. Siin aga kordades kallim ja eks sõidu isu ka nii suur, et tahaks homme ikka ringile saada. :)
Selle elastiku kohta siis, et vb värvide omadused aastatega paranenud? Mäletan et vanasti küll pandi. Tean ühte lugu kus stangele ei pandud ja värv läks täielikult mõradesse.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”