K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑04 Mär 2021, 18:15Mhmh, see Renthali lenksu teema käis jah mitmest foorumist kus raiserite üle diskuteeriti, alternatiivina läbi. A mulle tundub lenksu vahetus veel suurem tehniline väljakutse. Lisaks uutele voolikutele tuleb siis ju ka heeblid ja rutskad ja silindrid ümber visata.
Ja nagu ma aru olen saanud siis eeldab see ka mingite aukude õigesse kohta puurimist, et saaks silindrid kinni keerata ja muu selline teema.
Laiem lenksu oleks muidugi lahe, jääks ruumi ka käekaitsmetele mida mul tuulekaitseks vaja on. Praegu normaalsed ei mahu. Tellisin mingid kolme eurosed, heebli kinnituse külge käivad labad. Proovimiseks.
Silindrite jaoks aku pole vaja. Need keera kinni mis asendis endale meeldib. Ainuke mis arvatavasti lenksu sisse auku vajab on gaasirutska kinnitus aga see pole miski raketiteadus. On ka neid nähtud ilma mõnel rattal. Ducati oma pole lammutanud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
vanalendur kirjutas: ↑04 Mär 2021, 22:26Nozzu kirjutas: ↑04 Mär 2021, 18:15Mhmh, see Renthali lenksu teema käis jah mitmest foorumist kus raiserite üle diskuteeriti, alternatiivina läbi. A mulle tundub lenksu vahetus veel suurem tehniline väljakutse. Lisaks uutele voolikutele tuleb siis ju ka heeblid ja rutskad ja silindrid ümber visata.
Ja nagu ma aru olen saanud siis eeldab see ka mingite aukude õigesse kohta puurimist, et saaks silindrid kinni keerata ja muu selline teema.
Laiem lenksu oleks muidugi lahe, jääks ruumi ka käekaitsmetele mida mul tuulekaitseks vaja on. Praegu normaalsed ei mahu. Tellisin mingid kolme eurosed, heebli kinnituse külge käivad labad. Proovimiseks.Silindrite jaoks aku pole vaja. Need keera kinni mis asendis endale meeldib. Ainuke mis arvatavasti lenksu sisse auku vajab on gaasirutska kinnitus aga see pole miski raketiteadus. On ka neid nähtud ilma mõnel rattal. Ducati oma pole lammutanud.
Minu rattal oli vaja auke teha otsaraskuste kinnitamiseks 4tk, lülitite kinnitamiseks kumalegi poole 1tk ja gaasirutskale ka 1tk. Parempoolse lüliti ja rutska augud olid väga lähestikku ja suht täpselt tuli neid paika sättida. Siduri ja piduri jaoks pole auke vaja teha. Kuna uus lenks oli natuke laiem ja vähe teise geomeetriaga, siis vana pealt aukude jaoks malli võtta ei otse saanud, lülitud oleks valesse asendisse jäänud ning gaasirutska samuti.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ja jah, lenksu vahetamisega ei hakka ma jaurama. Olin omal ajal muidu suht norm õpilane koolis. Aga üks veerand õnnestus saada tööõpetuse hindeks ma ei mäletagi, kas 2 või koguni 1. Mingisse kohta millimeetri täpsusega augu puurimine on minu jaoks võrdne marsimissiooniga.
OT:
Samas noh..ratta juures ikka meeldib nokitseda. Olen ise siduripeasilindri ja heeblid vahetanud. Soojendusega rutskad paigutasin. Õli vahetan kevaditi ise. Nüüd siin mõned päevad tagasi pingutasin ketti.
Isegi piduri suppordid kiskusin lahti ja klotsid seest välja paar hooaega tagasi. Nende sisse tagasi lappimine nii hästi ei läinud. Esimest korda sõitma minnes jäigi tagumine pidur peale, kohe kui vajutasin. Lasin siis supordi rippu, sõitsin koju tagasi, kiskusin uuesti kõik lahti ja panin kokku. Hakkas tööle ja töötab siiamaani.
EDIT: Pagan, ma just vaatasin, et mingi hindu tõstis oma lenksa niimoodi, et paigutas selle kännu alla, mis lenksu hoiab, kaks seibi. Mul käivad kah kännu jalad prillide küljest lahti - öelge, kas see oleks väga paha mõte visata nende jalgade alla lihtsalt seibid või mutrid ja siis selle võrra pikema kruviga need jalad prillide külge kinni tõmmata?
Mis võiks valesti minna?
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Seni kuniks poldi piikust jagub ei juhtu midagi
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 171
- Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
- Tsikkel: Zr7
- Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Siin siis veel üks külasepa poolt tehtud lahendus hiljuti ostetud rattal Igaks juhuks kruvisin selle maha Kui on huvilisi siis on saadaval
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Novot, võibki teemast kellelegi kasu olla. Või kahju.
Ma ise seda ei võtaks
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑04 Mär 2021, 23:48EDIT: Pagan, ma just vaatasin, et mingi hindu tõstis oma lenksa niimoodi, et paigutas selle kännu alla, mis lenksu hoiab, kaks seibi. Mul käivad kah kännu jalad prillide küljest lahti - öelge, kas see oleks väga paha mõte visata nende jalgade alla lihtsalt seibid või mutrid ja siis selle võrra pikema kruviga need jalad prillide külge kinni tõmmata?
Mis võiks valesti minna?
Mul oli kunagi üks KTM, millel ma tõstsin lenksu samal meetodil 20-25mm. Treisin puksid ja ostsin poest pikemad poldid. Poldid käisid lenksukinnitustest välja ja sai neid kergesti pikemate vastu vahetada.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Möllasin arhiivis ja leidsin vanad pildid üles.
Kuna rattal peal olnud lenks oli kõver ja uus lenks madalam, tuli sõiduasendi säilitamiseks lenksude kõrguste vahe raiseritega kompenseerida.
Leidsin ka puksi joonise, tõste tuli 20mm.
Vabandan veidi uduste piltide pärast, aasta siis oli 2009 ja digikas algeline.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ohoh....väga hea.
Järelikult on võimalik käepäraste vahenditega lenksu kõrgendada ning see ei olegi ainult hindude hobi.
Ma ise sellist ümarat puksi vist kasutada ei saa, kuna mul need lenksu jalad, mis prilli peal istuvad, on sellised. Või siis tõeti äkki kahte, mutrit äkki. Mutrid võiks ju olla tugevast materjalist, ei?
Teine võimalus oleks äkki raudlatist relakaga välja lõigata täpselt selle jala põhja mõõdus tükk, augud õigetsse kohtadesse, pikemad poldid ja...olemas, täpselt istuv asi.
ja peale käib selline kopsik:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Sorry OT pärast, aga milline see toimiv intercom on ? Endalgi vaja miskit soetada
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Seda kasutasin terve eelmine hooaeg:
https://a.aliexpress.com/_mq5ddfV
Aku pidas kenasti terve päeva.
Muusika ka maantekiirustel kuuldav
Telefonikõne kvaliteet nii hea et inimesed tihti ei saagi aru, et ma sangas olles nendega räägin.
Algul, kui kodus katsetasin, olin pettunud. Musa oli pea võimatu kuulata läbi telefoni Bluetoothi, kuna hakkis meeletult. Arvasin, et no nii siis ongi. Raisus.
Aga ei, lugesin kuskilt, et tugev Wi-Fi võrk segab sel seadmel Bluetoothi ühendust. Ja nii ongi. Sõitma minnes ja maja Wi-Fi levialast välja jõudes kadus ka igasugune hakkimine.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mul need puksid olid tehtud plastist.
Kui vähegi arvutis joonestamisega kodus oled, siis tee joonis ja lase näiteks Plastdetail.ee-l sobivast materjalist need kõrgendusklotsid välja freesida.
https://plastdetail.ee/portfolio/
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑05 Mär 2021, 13:24Ohoh....väga hea.
Järelikult on võimalik käepäraste vahenditega lenksu kõrgendada ning see ei olegi ainult hindude hobi.Ma ise sellist ümarat puksi vist kasutada ei saa, kuna mul need lenksu jalad, mis prilli peal istuvad, on sellised. Või siis tõeti äkki kahte, mutrit äkki. Mutrid võiks ju olla tugevast materjalist, ei?
Nagu ma aru saan, siis sul vaja mõlemale poole kahe poldi alla see nn vahetükk panna? Mutter jääb kole silmale vaadata,aga mingi alumiinum puks paksu seinaga või siis paksema seinaga torust õiged tükid lõigata. Ilmselt ka alumiinium on olemas.Ma üle 20mm plasti ei kasutaks ja valiks pigem alumiiniumi või roostevaba. Lammarist mingi veermiku osa küljest saab lõigata? Bemmidel ja paljudel sakslastel on õõtsade juures alu puksid. Rekka lammarist võib saada mõne sidurikoja või käigukasti servast lõigata kohe õige paksusega tüki(Truck parts betooni tn-l)
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mhmh, ma ise jäin kah mõtlema, et mutter on nagu liiga kodukootud. Parem juba tõesti kas õiges mõõdus alumiinium/vask mitte siis torust vaid pulgast puks. Noh l, lihtsalt kruvi auk keskelt läbi ja olemas.
AGA....ma materjaliteadlane muidugi pole ent jäin siin mõtlema, et kas on ikka mõistlik kaht eri tugevusastmega metalli (näiteks raud ja alumiinium) kokku vedada kruvidega. Et kas siis ei hakka nende vahel miskid imelikud jõud mõjuma suure koormuse korral. Noh nagu murdumispunkt.
Et ma siin mõtlen, et võtan esmalt selle raiseri ligi.
https://a.aliexpress.com/_mqoolGf
Kui see peale ei sobi või jäävad kablad lühikeseks, siis vaatan, kas saab kodukootud vahenditega näiteks sentimeetri tõsta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑06 Mär 2021, 13:16Mhmh, ma ise jäin kah mõtlema, et mutter on nagu liiga kodukootud. Parem juba tõesti kas õiges mõõdus alumiinium/vask mitte siis torust vaid pulgast puks. Noh l, lihtsalt kruvi auk keskelt läbi ja olemas.
AGA....ma materjaliteadlane muidugi pole ent jäin siin mõtlema, et kas on ikka mõistlik kaht eri tugevusastmega metalli (näiteks raud ja alumiinium) kokku vedada kruvidega. Et kas siis ei hakka nende vahel miskid imelikud jõud mõjuma suure koormuse korral. Noh nagu murdumispunkt.Et ma siin mõtlen, et võtan esmalt selle raiseri ligi.
https://a.aliexpress.com/_mqoolGfKui see peale ei sobi või jäävad kablad lühikeseks, siis vaatan, kas saab kodukootud vahenditega näiteks sentimeetri tõsta.
Ei eri materjalidega ei juhtu seal mingit keemiat. Kui juba tellisid ja see ka suveks kohale jõuab ,siis loomulikulrt lihtsam see valmis tükk panna ja jääb ka ilmselgelt silmale kõige kenam vaatada. Kui,aga juba sõiduilm käes ja hiinast ikka midagi pole, siis vaata alternatiive. Mul mingi tahvli kaan juba 3 kuud varsti teel ja kohal veel ikka pole.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ma ei saa pildilt aru, kas kogu see võileib käib kahe pika poldiga prillidesse kinni? Või on seal ikka kaks poltimist, kõigepealt prillidesse ja siis lenks kinni? Ise eelistaks ikka seda varianti, mille poldi kinniolekut on kergem kontrollida - endurokal on "riseriks" rooliamordi kinnitus, mis hoolimata igasugu liimidest jms ikka vahel end lahti mängib, üldine skeem on sama mis Loffi piltidel. Ampriliimi ei saa ka kasutada, sest prillid on alumiiniumist. Mida rohkem mingi poldi alla neid liikuvaid osi laduda, seda rohkem ta seal ringi elada saab.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mulle tundub, et see käib jah, nende sama, kahe poldiga prillide külge kinni. Samade poltidega käib peale veel lenksu enda originaal lenksu kinnituse kaas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.