K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nii-nii, tegelikult peaks äkki üldse tegema päeviku oma Duca jaoks, et siin mitte foorumit risustada.
No..igatahes, hakkasin siin, tegelikult juba läinud suvel, pärast pikemat trippi mõtlema võimalustele, kuidas Ducatil (750 Monster aastast 2000) sõitmist väheke mugavamaks saaks muuta. Praegu on nii, et noh 100 kiltsi laseb ära, siis on selg valus, jalad nõuavad sirutamist ja tagumik lööb tuld.
Muidugi, Monsterist ei saagi päris matkaratast ja ei peagi saama. Aga lugedes just hiljuti piiritaguseid foorumeid, siis oma rüümuks sain teada, et on entusiaste, kes Monsteritega risti-rästi läbi Ameerika sõdiavad ja suht muretult 1000 miiliseid päevi teevad. Minu rekord on siiani miski 600-700 kilomeetrit ja see nagu märgitud, oli ikka paras piin ja tahtejõu proovikivi.
No...anyway...lahendus tundub olevat lenksu kõrgemale toomises. Hiinast tellides need raiserid, need ei maksa suurt midagi. 15 eurtsi ja on lähimas postipakiautomaadis. Võiks võtta.
Vahepala (Ood Hiinale) - ei pea lugema: Tean-tean, Hiinast tellitud raiserid võivad olla surmalõks. Aga äkki ei ole. Näiteks sealt tellitud lenksotsa peeglid, mis maksid vist viieka, on ikka väga hästi mind teeninud läbi mitme hooaja. Vaateväli ulme hea ja ei mingit värinat. Samaoodi Intercom süstem mis maksis vist kümnendiku korraliku kaubamärgiga toodetest. Jällegi, töötab väga hästi, kuulan ja valin muusikat, suhtlen telefonitsi - tip-top.
Ehk siis,ma ei oska väga hiinakaid karta.
Aga aitab ülistuslaulust Hiinale ja tagasi teemasse. Nimelt, arvata on, et pidurivoolikud ja muu möll jääb liialt lühikeseks ja eilase mul lenksu kergitada, ilma et ma mingeid ümberehitusi ei teeks.
Aga kas on kellelgi kogemust, et mida siis täpselt lenksu tõstmiseks teha tuleb, kust ja millised voolikud ja juhtmed ma peaks hankima ja kui palju see avantüür umbes maksma võiks minna. Kas on lihtsalt teostatav operatsioon või peaks pöörduma spetsialistide poole?
On kellegi äkki kogemust mingi töökojaga - et vot seal tehti selle hinna eest ära. Või on keegi valmis selle töö ette võtma. Mõni hiinlane?
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑03 Mär 2021, 15:00No...anyway...lahendus tundub olevat lenksu kõrgemale toomises. Hiinast tellides need raiserid, need ei maksa suurt midagi. 15 eurtsi ja on lähimas postipakiautomaadis. Võiks võtta.
Vahepala (Ood Hiinale) - ei pea lugema: Tean-tean, Hiinast tellitud raiserid võivad olla surmalõks. Aga äkki ei ole. Näiteks sealt tellitud lenksotsa peeglid, mis maksid vist viieka, on ikka väga hästi mind teeninud läbi mitme hooaja. Vaateväli ulme hea ja ei mingit värinat. Samaoodi Intercom süstem mis maksis vist kümnendiku korraliku kaubamärgiga toodetest. Jällegi, töötab väga hästi, kuulan ja valin muusikat, suhtlen telefonitsi - tip-top.
Ehk siis,ma ei oska väga hiinakaid karta.
hiinast tellitud raiserid:
ratas Transalp700 ja ise olen 188 eesti keskmine, pikemate esijäsemetega. Sobisid ergonoomiliselt imehästi, hind oli väga hea.
Need võimaldasid tõsta ja eemale-lähemale ka liigutada. Jah sõitsin paar kuud...
Siis kevadel hakkasin garaazis ratas liigutama -- "tugeva eesti mehena" võtsin lenksust ja küljekohvri raamist eesmärgiga tõmmata ratast 20..30cm külje suunas. Kätte jäi lenks -- katki läksid raiserid. Vbl (loe: võibolla tõesti) olin liiga tugev.
Hiinlasele jagasin muret, ütles et "esimene kellel säärane asi juhtunud on" ja kandsid raha tagasi
Kokkuvõtvalt OLID soodsad, aga teatud asju (rasierid, jalarauad jmt.) enam ei julge Hiina omi tellida!
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Uhhh.....täpselt samad on jah praegu Ali postkastis "Maksa" vajutust ootamas.
Mnja..ei mõju just julgustavalt. Duca on küll kergem ilmselt kui Transalp ja kulgeb peamiselt mööda asfaltteid nii et väga põrutada ei saaks need raiserid...aga krt. ilmeslt tiksuks sõidu ajal nüüd koguaeg kuklas hirm, et aga äkki raisad murduvad...kasvõi mingist potholest läbi või lamavast politseinikust üle sõites.
Hmm...
EDIT: Ehk siis ühtlasi võib mulle teha müügipakkumisi second hand mitte-hiina raiseritele (lenks 22 mm). Puhuks kui kellelgi on mingil põhjusel ripakile jäänud.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ma nii tähtsaid jubinaid ei julgeks küll hiinakaid külge kruvida.
Korralikud raiserid on cnc-ga korralikust tükist välja freesitud,
Need siin aga tunduvad et oleks mingisse vormi valatud.
Ilmselt nii kuidagi nii:
eesti motopoodides uued 22mm raiserid 35-50 euri ja rahu majas.
"hävid" 20 - 30€ aga võidad meelerahu
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Eelkõnelejaga täiesti nõus - ära paigalda hiinakaid sinna, mis tekitab jubina katki minemisel hea võimaluse risu panna.
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Pidurivoolikuid teeb Hydroscand, vähemalt sellel päeval, kui ma viimati sinna (Lasnamäe omasse siis) sattusin, oli vooliku saamiseks piisav informatsioon "näe selline, aga xx mm pikem". Hind jääb suurusjärku 50-70€.
Gaasitrossist on siin pikalt juttu ja töötavad lahendused leitud: viewtopic.php?f=74&t=106722
Juhtmete pikendamine on ilmselt kõige keerulisem teema, sest neid ikka mõni on seal ilmselt. Aga ma veenduks enne, kas ikka on hädasti vaja, hoolduse lihtsustamiseks on need kimbud tavaliselt paraja varuga tehtud.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Tänud!
Tundub tõepoolest, et juhtmeid pole põhjust pikemaid vedada. Nii mulle näis, kui neid sakutasin. Isegi gaasi ja siduri voolikut ehk pole vaja. Aga piduri voolikud tundusid küll sellised olevat et ei anna ülespoole sikutada.
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ma olen kahel rattal lenksu tõstnud ja pole tarvis olnud midagi pikendada või ümber ehitada. Eks see vajadus sõltub ka tõste kõrgusest, mina tõstsin ca 20mm. Isegi nii väike tõste andis parema sõiduasendi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mina sain ka juhtmed paagi alt nö juurde venitada ja ei pidanud neid näppima. Lihtslat lenksu tõstes 30mm(hiinas tehtud vahe tükkidega,mis olid igati korralikud) ei vajanud millegi vahetamist. Hiljem ma vahetasin lenksu ja see lenks oli oma 5cm kõrgem ja laiem ka mingi 5cm. Muu selle kohta käiv seal Jesperi jagatud teemas olemas.
Kloostrimetsa motopoodi pole nüüd enam mõtet otsidagi, sest see maja ja kogu muu seal ümber on maha lammutatud ja plats on puhas
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mina ostsin sellised jublakad alist ja need olid igati kvaliteetsed. CNC-s tehtud. Ostsin küll mingilt teiselt müüjalt,aga samasugused olid.
https://www.aliexpress.com/item/4000096 ... web201603_
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ok....siis tundub, et teen sellise skeemi, et tellin ikkagi miski hiinaka ära. Prooviks, kas saab ilma ümberkaabeldamiseta hakkama.
Kui saab siis, ehk võtan mingil hetkel ka korraliku raiseri ligi. Aga kui selgub, et on vaja hakata uusi voolikud vedama, siis noh...kaalun, kas üldse hakkan vastu suve mässama.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
urmas66 kirjutas: ↑03 Mär 2021, 20:50Mina ostsin sellised jublakad alist ja need olid igati kvaliteetsed. CNC-s tehtud. Ostsin küll mingilt teiselt müüjalt,aga samasugused olid.
https://www.aliexpress.com/item/4000096 ... web201603_
Selline lahendus tundub tugevam jah kui need varem viidatud. Aga nendega, ma pelgan, võib olla see jama, et augud ei ole täpselt ratta lenksu kännuga? kohakuti. Ei?
Et see lahendus, mis kasutab ratta kändu ja katet, sobib igal juhul.
Mul endal on korvis praegu need:
https://a.aliexpress.com/_m0grrX9
Väidetavalt kah CNC ja puha
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑03 Mär 2021, 20:53Ok....siis tundub, et teen sellise skeemi, et tellin ikkagi miski hiinaka ära. Prooviks, kas saab ilma ümberkaabeldamiseta hakkama.
Kui saab siis, ehk võtan mingil hetkel ka korraliku raiseri ligi. Aga kui selgub, et on vaja hakata uusi voolikud vedama, siis noh...kaalun, kas üldse hakkan vastu suve mässama.
Voolikutega on lihtne,Hydroscand teeb ootetööna need valmis ja ikka palju paremad kui originaal voolikud olid. Aga trossidega saad ise jahmerdada ja nende tegemiseks pead nad ju esmalt maha võtma ning siis uued tagasi panema. Vahepeal veel uued ise koostama, sest kedagi, kes neid teenusena teeb, ei suutnud mina leida. Küsisin ka kogenumate käest Streetmotost ja mujalt, kuid tulemus oli isetegemine. Starmotost sain sobilikud trossid ja otsad, Motonetist korraliku jootekolvi, muu oli omal olemas. Nende otstega on see jama, et üldjuhul on igas remondi kolmplektis üks mulle sobiv ots sees. Kui ise tegema hakkad, võin nõuga aidata. Trosside tegemine pole keeruline, kui kõik olemas on. Suurem töö,oli trosside eemaldamine-paigaldamine.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Mulle tundub,et need võivad ka mitte CNC-s tehtud olla, aga tont seda teab enne kui käes pole hoidnud.
Seal tagasiside all ühel ju katki ka juba ja pilt juures. Ehk pole vast mõtet võtta neid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Need ei ole kindlasti CNC, survevaluvormist juppide välja pressimiseks on vormis pulgad, mille jäetud jäljed on näha nii ülaltoodud katkise asja pildil kui müüja enda piltidel. Lisaks üleüldine "lutsutatud" olek.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ok....see crap lendab ostukorvist välja. Tänud sekkumast.
Valin miskit muud.
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Õige! Ma vahepeal lugesin 3-tärni revjuust, et et see keere ei pea polte kinni juba 16 Nm juures. Minu rattal tuleb seal M10 pingutada 40Nm-ga ja M8 poldid 20Nm-ga... Lihtsalt selleks, et trosside pikkust testida, kas on üldse vaja midagi tellida? Kiire alternatiiv - saed sobiva paksusega lauatükist paar juppi ja kinnitad lenksu nt montaažilindi juppide ja kruvidega.
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
urmas66 kirjutas: ↑03 Mär 2021, 20:50Mina ostsin sellised jublakad alist ja need olid igati kvaliteetsed. CNC-s tehtud. Ostsin küll mingilt teiselt müüjalt,aga samasugused olid.
https://www.aliexpress.com/item/4000096 ... web201603_
hetkel juba jutt käib veidi ERINEVATEST raiseritest.
minu viidatud tõstavad ja võimaldavad liigutada lenksu eemale/lähemale -- need ka mul purunesid. Kahjusk need ei maksa ka meie motopoodides "paarkümmend" € vaid pigem sinna 60...80€ kanti. Seda tüüpi raiser saab paratamatult erinevaid ja tugevaid koormusi kasutamisel.
Urmase viidatud ainult tõstavad lenksu. Nendele "klotsidele" mõjuvad jõud (külgvääne jmt) on erinevad.
Ja neid on saadaval ka nn ilma ülemise klambrita -- kasutusele läheb lenksu originaal. Vaja on ainutl pikemad (ja õige tõmbetugevusega) poldid.
Näiteks sellised on mul poisi rattal (African Twin) kasutusel: https://www.aliexpress.com/item/3279108 ... 4c4drZYVSg
Aga keha ergonoomikale sõiduasendi sobitamiseks tasub kaaluda ka jalaraudade madaldamist/liigutamist.
Seda on siin foorumis minuteada Randel ka soovitanud -- sest lenksu tõstmisel kaasneb kasjak voolikute ja kaablite ja trossidega.
Jalaraudade puhul on käiguhoob hõlpsasti regullitav. Ainutl piduripedaaliga veidi tegemist.
Väga kiidetakse selle kuti toodangut:
Kui kellegil eriti X jalad siis saab tellida täielikult custom töö mõistliku hinna eest tüübilt nimega Bosley. Kirjuta FB-i Bosley Pegs ja teeb sulle valmis midagi iganes või näiteks selle foorumi kaudu
https://www.tenere.co.uk/forum/viewtopi ... &start=230
Lisalugemist siit: viewtopic.php?f=10&t=110046&p=857402&hi ... ey#p857402
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Kuna tsiklil on kahvel ikka natuke tahapoole kaldega, siis ka pelgalt tõstmine toob lenksu natuke lähemale. Seda küll ülivähe, aga nende tõstvatega sai minu rattal asja palju mugavamaks. Ma pole kinni keermise jõudu mõõtnud, aga suure padruni narrega sai piisavalt tugevalt need kinni keeratud ja alumiinium oli igati tugev. Kui nüüd lenksu ära vahetasin, siis sai keegi siit foorumist need endale ja ilmselt toimivad tänaseni. Jalaraudade allalaskmine on minu puhul ka kohe töösse minev teema,sest mul ka sadula ümbertegemise käigus isteasend madalamale ja paar cm ettepoole viidud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Need ei ole kindlalt CNC töödeldud, va. kinnitusavad.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
[/quote]
hetkel juba jutt käib veidi ERINEVATEST raiseritest.
minu viidatud tõstavad ja võimaldavad liigutada lenksu eemale/lähemale -- need ka mul purunesid. Kahjusk need ei maksa ka meie motopoodides "paarkümmend" € vaid pigem sinna 60...80€ kanti. Seda tüüpi raiser saab paratamatult erinevaid ja tugevaid koormusi kasutamisel.
Urmase viidatud ainult tõstavad lenksu. Nendele "klotsidele" mõjuvad jõud (külgvääne jmt) on erinevad.
Ja neid on saadaval ka nn ilma ülemise klambrita -- kasutusele läheb lenksu originaal. Vaja on ainutl pikemad (ja õige tõmbetugevusega) poldid.
Näiteks sellised on mul poisi rattal (African Twin) kasutusel: https://www.aliexpress.com/item/3279108 ... 4c4drZYVSg
[/quote]
Jap. Ma ise kah juba valisin välja sellised klotsid:
https://a.aliexpress.com/_mt3jd0J
Taolise lahenduse puhul, CNC või mitte, ei tohiks küll olla midagi, mis katki läheb, kui korralikud poldid panna. Ja mitte üle keerata.
Tuleb ainult leida klotsid, mis ratta juhtraua kinnituse kruviaukudega kokku sobivad...
Samuti on suurem võimalus, et ei peagi kaableid ja voolikud pikendama, erinevalt lahendusest, mis lenksu mitte ainult kõrgemale vaid ka ettepoole toovad.
Need aga jah, meie kaubandusvõrgus isegi mitte 60 kuni 80 vaid 105 nagu ma ühes veebipoes märkasin.
https://www.motokaubad.ee/gripid-ja-ris ... 286mm.html
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Olnud seal, teinud seda.
Aliexpressi riserid CNC-st.
Kukkunud, lohisenud, tõstnud lenksust ratast püsti, hargile jne jne. Mitte midagi pole juhtunud nendega. Istuvad ilusti pesas, ei liigu, keermed korras (momentvõtmega otseloomulikult keerates). Ehk võin julgelt soovitada. Antud pildil toodet enam müügil pole, kuid ali on paksult punnis täpselt samadest riseritest. Tehniliselt Rox Riser koopia.
Need valatud ja muud tehnoloogiad unusta kohe ära. Nendega ongi nii, nagu siin piltidel näidatud.
Huvitavalt kombel on nüüdseks ali-s müüdavatel CNC riseritel alumiiniumi margiks High Quality CNC aluminium (mida iganes see tähendab). Ehk enne ostmist küsi üle, et mis alumiiniumiga tegu. Eelistatult 6063-T6 vms.
Lisaks. Kaabeldust sai vabalt pikendada tõstes natuke ümber seda, kuidas nad jooksevad. Gaasitrossid tegi Kloostrimetsa (kes nüüd on kuskil uues kohas) ja pidurivolla Hydroscand. Soovitan kasutada pidurivolla puhul tehnikat, kus ostad uued otsad ja vooliku. Lähed ratta juurde, paned otsad külge ja mõõdad pikkuse paika (võid lõigata vollat ketaslõikuriga). Siis paned voolikud otste sisse, märgid markeriga õiged kohad ja siis lähed tagasi hydroscandi kus nad otsad kinni pressivad.
Märkimine just seetõttu, et kui lased kohe suvaliselt otsad kinni pressida, siis võib sul otsa paine täiesti valesse kohta jääda ja seda voolikut sa ei keeruta kuidagi paindesse. Viimane jutt võib olla veidi arusaamatu, kuid kui kellegil vaja täpsemat selgitust, siis teen näidetega
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ronk kirjutas: ↑04 Mär 2021, 13:41Lisaks. Kaabeldust sai vabalt pikendada tõstes natuke ümber seda, kuidas nad jooksevad. Gaasitrossid tegi Kloostrimetsa (kes nüüd on kuskil uues kohas) ja pidurivolla Hydroscand. Soovitan kasutada pidurivolla puhul tehnikat, kus ostad uued otsad ja vooliku. Lähed ratta juurde, paned otsad külge ja mõõdad pikkuse paika (võid lõigata vollat ketaslõikuriga). Siis paned voolikud otste sisse, märgid markeriga õiged kohad ja siis lähed tagasi hydroscandi kus nad otsad kinni pressivad.
Märkimine just seetõttu, et kui lased kohe suvaliselt otsad kinni pressida, siis võib sul otsa paine täiesti valesse kohta jääda ja seda voolikut sa ei keeruta kuidagi paindesse. Viimane jutt võib olla veidi arusaamatu, kuid kui kellegil vaja täpsemat selgitust, siis teen näidetega
Tänud. Kiskusin lenksu lahti, et vaadata, kui kõrgele seda tõsta annab. Noh, paar senti ehk isegi sai. Aga tööde käigus kukkus kruvikeeraja otsik kuskile kaablite vahele. Seda otsides, sukeldusin natuke põhjalikumalt kaablite, voolikute ja trosside vahele. Ja tõepoolest, kõikusugused juhtmed annab vedada lihtsalt raami suhtes natuke teise koha pealt ja saab tublisti pikkust juurde. Sama lugu tundub olevat trossidega ja siduri voolikuga.
Ainus jah, mis tundub, et olukorra keerulisemaks muudab, on esimpiduri kaheks hargnev voolik.
Aga kui asjaks läheb ja kõik lahti olen kiskunud..ja omadega kokku jooksen, eks ma siis küsin siin abi.
EDIT: Pragu kasutasin ka seda nippi, et panin lenksu tagasi mitte nii püstises asendis kui enne vaid kergelt paagi poole kaldu. Seegi toob veits lähemale ja muudab vast istumisasendit. Kas just mugavamaks, ei tea. Ei viitsinud ratast puka otsast alla lasta.
P.S Kruvikeeraja otsiku leidsin üles. Lebas prilli peal.
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Novott, hakka ikkagi peale sellest, et millist asendit sa täpselt saavutada tahad ja alles siis uuri, mida sul selleks vaja on. Mitte vastupidi. Ma usun, et igal vähegi pikemat maad sõitval mootorratturil (sh ma ise ) on garaažis eeskujulik kollektsioon igasugu tujude ajel kokku ostetud nännist, mis reaalselt asja proovima hakates ebavajalikuks osutus. Tõmba kasvõi nipukate ja klotsidega see lenks plaanitavasse uude asendisse kinni, puki otsas saad kohe aru, kuhu poole keerates sõiduasend mugavamaks muutub. Ma ei tea, kui mööda see Monster on, aga offroad rataste puhul on ülimugava asendi ja täiesti võimatu vahe tihti stiilis 15mm kõrgust, 20mm sügavust, ei pea ka kohe alustama 60mm riseriga. Isegi lenksu keeramine ümber oma telje muudab kõike väga palju.
Kokku hoitud raha eest saad ilmselt minna ja need kõige edevamad riserid osta
PS. vahel saab originaalseid risereid 180 kraadi keerata, et lenksu lähemale-kaugemale liigutada.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Ma otsin ja otsin pikemalt juba normaalseid risereid oma Husky 701-le. Nomadis väidetavalt on, aga nendega kontakti saamine on praegu suht võimatu, lisaks viimatised tarnejamad ja muu säärane. Kas keegi Eestis ka võiks alumiiniumist Nomadi-sarnased punnid ise välja treida? Sobivate poltide leidmine muidugi oleks suht loto...
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Tal on põhimõtteliselt peal kõige tavalisem lenks? Siis saab ju leida sobiva veidi teise painedga lenksu. Renthalil on neid maa ja ilm.
https://www.renthal.com/road/handlebars/7-8-handlebars
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
mx77 kirjutas: ↑04 Mär 2021, 16:41Tal on põhimõtteliselt peal kõige tavalisem lenks? Siis saab ju leida sobiva veidi teise painedga lenksu. Renthalil on neid maa ja ilm.
https://www.renthal.com/road/handlebars/7-8-handlebars
Mhmh, see Renthali lenksu teema käis jah mitmest foorumist kus raiserite üle diskuteeriti, alternatiivina läbi. A mulle tundub lenksu vahetus veel suurem tehniline väljakutse. Lisaks uutele voolikutele tuleb siis ju ka heeblid ja rutskad ja silindrid ümber visata.
Ja nagu ma aru olen saanud siis eeldab see ka mingite aukude õigesse kohta puurimist, et saaks silindrid kinni keerata ja muu selline teema.
Laiem lenksu oleks muidugi lahe, jääks ruumi ka käekaitsmetele mida mul tuulekaitseks vaja on. Praegu normaalsed ei mahu. Tellisin mingid kolme eurosed, heebli kinnituse külge käivad labad. Proovimiseks.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
Nozzu kirjutas: ↑04 Mär 2021, 18:15mx77 kirjutas: ↑04 Mär 2021, 16:41Tal on põhimõtteliselt peal kõige tavalisem lenks? Siis saab ju leida sobiva veidi teise painedga lenksu. Renthalil on neid maa ja ilm.
https://www.renthal.com/road/handlebars/7-8-handlebarsMhmh, see Renthali lenksu teema käis jah mitmest foorumist kus raiserite üle diskuteeriti, alternatiivina läbi. A mulle tundub lenksu vahetus veel suurem tehniline väljakutse.
WTF?
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
[/quote]
WTF?
[/quote]
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Lenks kõrgemale ja sellega kaasnev kasjak
WTF?
[/quote]
[/quote]
Just sama mõte
Mul läks uue lenksu paigalmisel isegi keevitust vaja,aukude puurimisest rääkimata. Uus lenks on ju täiesti tühi toru. Otsaraskuste keermed tuli vanalt lenksult eemaldada ja uuele lenksule lasin need keevitusega punktidega paika nagu originaalis nad on. Gaasirutska üks auk läks pool mm valesti ja ei hakanud kohe käima, pidin uuesti seda natuke kohendama. Ehk lenks versus tõste vahetükiga on ikka pärsi suur vahe.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.