Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Suusataja
Postitusi: 1
Liitunud: 28 Veebr 2021, 15:55

Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas Suusataja »

Tere!

Tegemist vanema tsikliga vahemikust 98-00.
Viimast korda käivitasin tsikli 2020 septembris. Pärast seda olen puhastanud karpad ja vahetanud välja küünlad. Nüüd enam ei käivitu.
Mõlemad katsetused on olnud autoakude pealt.
Praegu käivitades on säde nõrk ning ei ühildu survetaktiga, vaid on nõrgem ning tihedam.
Mitmekordsel proovimisel koguneb bensiin sumpsi ning plahvatab seal.

Kas kellelgi on ideid, milles võib viga olla? Kas on teada sarnaseid tüüpvigu?




aadu
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas aadu »

Hooratta pealt võtab aja millal särtsu anda. Ma hakkaks sealtpoolt mööda juhtmeid vaatama. Kui multimeeter kodus olemas ja keel suus siis siin on õpetus millised peavad erinevad takistused olema süütepoolil. https://www.ex-500.com/threads/ignition ... ting.1244/

Esimese asjana aga prooviks täislaetud mootorratta akuga käivitada.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Praegu käivitades on säde nõrk ning ei ühildu survetaktiga, vaid on nõrgem ning tihedam.

Kas tal mitte wasted spark süütesüsteem ei ole? Ehk siis pauk käib iga üss-i ajal.
P.S.Va.VTX on mu kõigil ratastel nii olnud.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas will111 »

kui asi töötas ja jäi töötavana seisma ning tegid 1) küünalde vahetuse 2) midagi karpaga ning enam ei käivitu siis minumeelest igasugune loogika nagu ütleks, et alustada tuleks sealt. ehk siis, mis võis juhtuda seoses küünalde vahetusega või mis võis juhtuda seoses karpa näppimisega. Säde nõrk on väga subjektiivne hinnang aga eks ka selles võib viga olla kui see tõesti väga nõrk on. silindris on see tõenäoliselt veel nõrgem. mis seda põhjustada võiks? vigane süütepool, vigane süütejuhe, ebasobiv küünal?
miks üldse küünlaid vahetasid, kas tsikkel ei käinud siis enam? pane vanad tagasi, vaata võrdle jne.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

See on nii lihtne tsikkel, et ära nüüd üle mõtle. Kui viimati toimis, siis midagi ise seistes katki ei lähe. Säde ei ühildu survetaktiga on pigem utoopiasse kalduv väide. Tsiklitel antakse sädet iga vändapöördega hetk enne ÜSS asendit. Iga teine säde läheb tühja. Kui bensiin pauguga sumpsis plahvatab, siis järelikult sa uputad ta üle. Peale karpa näppimist ei ole see sugugi võimatu, et seal asjad paigast ära keerasid. Kuidas käivitad? Ikka ilma gaasita ja ainult toorega? Kui gaasi keerad, siis küünlad märjad ja enam ei käivitugi.

Käivitumiseks on vaja järgmised eeldused prioriteedi järjekorras:

  1. Kiirelt mootorit ringi ajav korras aku
  2. Kütuse ja õhu olemasolu
  3. Säde.

Kõiki neid saab ükshaaval kontrollida aga karpa seadistust on neti teel raske juhendada. Võta rem.manual ja tee selle järgi. Õhukruvi asend on peamine käivitamisel. Kui toore peale tõmbad, siis ei mängi isegi tühikäigukruvi asend väga rolli - selle saad hiljem töötava mootoriga paika. Ja muidugi karpa sünk on ka kahesilindrilisel üsna oluline, et ikka väääga paigast ära ei oleks, sest kui üks silinder saab kütsisegu ja teine üldse mitte, siis see pisike 500cm3 mootor ikka ühega väga käia ei taha.

PS! kraan on sellel pillil vaakumiga, seega vaata ka see üle, et ikka kütust peale tuleb.
PS2! see autoaku pealt käivitamine unusta ära. Sellega võid kogu elektrisüsteemi õhtale lasta. Ikka tsikli oma akupealt käivitatakse. Autoakul ei ole läbi käivitusjuhtmete rohkem jaksu kui tsikliakul kinni keeratud kruviklemmide kaudu.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki EX 500 keeldub käivitumast

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mina reguleeriks alustuseks klapid ära ja veenduks, et karpad on manuali järgi nulli keeratud. Siis vaataks, millised näevad küünlad välja peale käivitust laetud akuga.

Kütus võiks ka värske olla.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”