põleti
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
põleti
Tahan koduses töökojas tööriistaterase karastamist proovida ja selleks oleks vaja mingit võimsamat gaasi, vedelkütuse põletit. Tavaline ehituspoe põleti ei suuda detaili piisavalt kuumutada. Oskab keegi sobivat soovitada? Sobiks ka väike elektri ahi, hapniku/atsetüleeni komboga ei tahaks mässata.
Edu, L
Re: põleti
Otsi keraamikute põletusahju, neid on igas suuruses ja liigub kordades rohkem kui karastusahje. Ma täpselt ei tea, mis selles "päris" karastusahjus üldse teisiti on, vbl polegi. Osad on neid ise ka ehitanud (inglise keeles on see "kiln", kui tahad otsida), sest tegelikult on trikk mitte leegi temperatuuris (propaanileegi oma on täiesti piisav), vaid isolatsioonis - vabas õhus lihtsalt läheb enamus energiat vasakule. Noh ja kui see ei pea tingimata toas olema, siis väikese ääsi (i.k. "furnace") meisterdamine pole ka teabmis raketiteadus, lihtsalt on vaja mingit õhupumpa, millega sütele hapnikku peale lahmata ning natuke isolatsiooni, näiteks telliseid.
Ma ise pole muidugi ühtegi teinud, aga sõprade juures olen kõiki variante töös näinud Üldiselt sepatöö on nii vana asi, et isegi väga robustsete vahenditega saab mingi tulemuse kätte, kui tead, mida teed. Muidugi mida täpsemad temperatuurid jms, seda usaldusväärsem tulemus.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: põleti
induktsioonkuumuti? Muidugi valmis asjad on hirmkallid ja kodustest vahenditest selle ehitamine...
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: põleti
Tänud, tänud
Ma tegelikult tahaks nö lihtsate vahenditega järgi proovida, kas üldse õnnestub - kodus tehes võib detail nii palju deformeeruda, et ei saa kasutada. Aga see diy propaani põleti on hea mõte, kui kusagilt osta ei saa.
Edu, L
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: põleti
Mingi selline kombo?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1798
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 109 korda
Re: põleti
Selle komboga saab küll ainult väga väikese detaili ühtlaselt ja karastamiseks piisavalt soojaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: põleti
Tänud,
ma hea meelega võtaks siiski kas ilma lisa hapnikuta või siis elektriga variandi. Praegu tundub eelnevalt mainitud isetehtud propaani põleti parim lahendus. Aga ma veel mõtlen ja uurin.
Edu, L
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: põleti
Keraamika ahjude hinnad ja pärast mingid hoolduseks mõeldud komplektid on ka kõige väiksematele hobitoodetele ikka päris kallid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: põleti
FB-s viskas just kuulutuse: https://www.facebook.com/groups/MetalEnthusiast/permalink/3826955713992761/ . 280€
Kui arvestada, et huvi lõppemisel on sellel ilmselt ka mõistlik jällemüügiväärtus, siis igasugune aretamine tundub üsna mõttetu, parem on see aeg kulutada karastamise enda selgekstegemisele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.