1. leht 1-st

BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 26 Okt 2020, 11:59
Postitas marx3001

Küsimus siis selline, et eelnimetatud masin 1999a ja mure, küsimus selline, et millest tekib sõites difrisse lõtk , kui gaasi maha lased ja uuesti kiirendad, et mõlemal juhul häiriv loks, jõnks.
Kuna kogemus puudub nendega siis võibolla ongi see normaalne?


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 26 Okt 2020, 15:24
Postitas kristjankk

See võib täiesti normaalne olla. Tean ühte juhust, kus inimene ostis sellist tüüpi ratta ja arvas, et midagi on katki, sarnane lõtk oli sees. Hiljem, teise sarnase rattaga võrreldes sai aru, et tegelikult on kõik korras ja need rattad ongi sellised.

Vea võimalus on ka muidugi olemas, üks natuke tüüpvea moodi probleem on sellel rattal ka siduriketta nuutide kulumine, mille ilmnedes tekib ülekandesse sarnane lõtk ja lõpuks kaob vedu täielikult, kui siduriketta ja käigukasti sisendvõlli nuudid on oma lõpu leidnud.
Vahest harva on ka kardaani endaga probleeme olnud.

Peaksid võrdlema mõne teise R1100 või R1150 rattaga, vahet pole kas R, RT või GS. Või siis laskma vaadata mõnel, kellel selliste ratastega (sõidu)kogemust.


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 26 Okt 2020, 15:27
Postitas laurikaks

Kas oled kindel, et difris on lõtk? Minul samasuguse kolksumise sümptomiga oli probleemiks hoopis kardaanitunneli nõellaagrid. Neid laagreid on seal 2 komplekti - üks käigukasti pool, teine reduktori pool. Minu rattal käigukasti poolne oli korras, reduktori poolne suure loksuga.
Seda tüüpi ratastel väga popp viga, kasutatakse nii originaal kui ka asendusjuppe. Vahetamine ei ole maailma kõige suurem teadus.

Esimene ettejuhtuv link:
http://rvbprecision.com/machine-tools-w ... ement.html

Tõsta tagumine ratas õhku ja proovi seda küljelt-küljele loksutada. Nii on võimalik loksumise koht selgeks teha.


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 26 Okt 2020, 16:26
Postitas StreetMoto

Äkki teemaalgataja ajas segi difrilõtku ja käigukastilõtku. Kuna süsteem on kinnine, siis kardaani ju ei näe ja liigutades tagaratast käik sees edasi-tagasi tunnedki lõtku samamoodi kui sõites. See on ikka käigukastist, mitte difrist ja käigukastis on lõtk täiesti normaalne nähtus. Kui difris oleks kolksumine, siis oleks seal juba hambad kadunud.


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 27 Okt 2020, 10:45
Postitas marx3001

Ega teagi mis täpselt lõtku annab, aga häiriv lõtk. difer,ehk reduktor ilmselt ei lõtkugi, et pigem vahelülid kuni mootorini.
Lihtsalt lootsin, et kellegil on selline ratas ja teab, et kas normaalne.


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 27 Okt 2020, 12:17
Postitas kristjankk

Kui ratta hargile paned ning käigu sisse paned ja tagaratast loksutad edasi-tagasi, siis lõtkub või loksub ta sealt küllalt palju, sõidu ajal gaasi maha lastes ja keerates on seda ka tunda. Kindlasti on see asi teistmoodi kui üks keskmine ketiveoga ratas. Endiselt jään selle arvamuse juurde, et võrdle mõne teise sarnase rattaga. Ma ise ilmselt oskaksin ka hinnangu anda, kas see on normaalne või on midagi katki, kuna sarnase rattaga on üksjagu sõidetud, aga selleks peaks reaalselt ratast nägema.


Re: BMW r1100r diffri lõtk.

Postitatud: 27 Okt 2020, 14:33
Postitas marx3001

Hargil proovides ongi kõigil lõtk. proovisin.
Tundub, et see häiriv viivitus ongi normaalne, aga pole enne kokku puutund nendega.