Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
Tere. Probleem ühe kawa kxf 450, 2008 a pilliga.
Esmalt, raske on käima saada. Lubab küll aga lüües käimaminemine on 50/50, tõmbab kiirelt toorest täis. Lükates läheb käima ja suuremal pöördel käib nii nagu peab, gaasi lahti lastes jääb tavaliselt 2-10 sekundiks pööret kõrgemale hoidma, peale seda kukub tühikäigule ja lõpuks sureb välja. Tundub et käib rikkalt, kuid karpas on düüsid kõik originaalmõõtudega ja sisse on pandud rem. komplekt(lisaks uued Mid-body tihendid, mis olid päris kehvas seisus). Nõel on lastud täiesti alla ja segukruvi maksimaalselt kinnises asendis, segu rikastades uputab üle ja sureb lõpuks välja.
Klapivahed paigas ja kompressioon võimas, süüteajastus paigas. Süütel kõik pistikud ja kohad üle käidud, lisaks uus küünal. Säde on olemas ehkki vahepeal tundub et ei ole just kõige tugevam. Kas on võimalik et sellist probleemi üldse süütesüsteem võiks tekitada, kui ta samas lükates läheb käima ja kõrgemal pöördel käib hästi? Madalal pöördel säde nõrk ja sellepärast nö. uputab üle? Üks õhtu läks tsikkel umbes 20 korda mõningaste ajavahedega ühest löögist käima, järgmine päev oli jälle sama seis mis alguses. Ehk on kellelgi mõni idee, mis võib olla kahe silmavahele jäänud. Kõik asjad on nagu üle käidud aga ikka ei toimi.
Re: Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
Kirjelduse järgi tundub probleem ikka karpas olema. Seal sees neid igasugu düüse ja kanaleid ja imeasju ju päris palju. Kui käib rikkalt siis järelikult saab ikkagi liiga palju kütust peale. Muidugi rikas võib segu olla ka seepärast, et õhku ei saa õiges koguses peale
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
Selle järgi et pöörded kohe ei kuku ma pakuks hoopis lahjat segu, elik tõmbab lisaõhku.
Kui muud asjad karpas on korras, siis kontrolli seda siibri küljes olevat plaati, see kipub ajapikku kuluma ja ei tihenda enam.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
See on lahja segu tunnus. Vaata kõigepealt, mis värvi küünal on. Edit: mx77 jõudis
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kawasaki kxf 450 2008 käivitus
Täna sai neljandat korda karpa lahti võetud, kõik üle käidud ja puhastatud( olen nende karpadega pillidega ka varem tegelenud). Oli varuks üks suurem tühikäigudüüs, 42-selt 45-sele. Proovisin huvipärast sellega, kuid seis sama. Praegu eilsest saadik lubab kicki lüües, läheb hetkeks peaaegu käima ja siis sureb kohe, lükata pole proovinud hetkel. Rikka segu asja kaalun selletõttu, et küünal on pigem must, tooreklappi avades ei taha pill üldse käima minna ja käima lükates pill tooreklappi avades või segukruvi lahtimale keerates käis veel halvemini, sureb lausa ära. Kuumkäivitushooba avades käimise pealt pööre kerkib, kuna sealt saab lisaõhku nö, siis teeb segu lahjemaks ja käib nagu paremini.
Kuidas siibri küljes oleva plaadi seisukorda hinnata? Selle tihendi vahetasin plaadi taga ära, iseenesest terve see siibrisüsteem õrnalt loksub küll kuid samas päris tuuga ta olla ka ei tohiks ma usun? Kuidas kurat see segu nii rikas saab olla. Või on probleem ikkagi nõrgas sädemes kuidagi...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.