1. leht 1-st

Honda CBF1000 laadimisprobleem

Postitatud: 30 Sept 2020, 18:57
Postitas Karl.K

Tere

Masinaks Honda CBF1000 (2007a) ning probleemiks adekvaatse akulaadimise puudumine. Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga. Aku läbi omadega?
Kellelgi veel mõtteid või ettepanekuid, mida kontrollida või milles kala olla võib?

Tänades
Karl.


Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem

Postitatud: 30 Sept 2020, 21:59
Postitas Karl.K

Katsetasin ka teise akuga, probleem püsib endine.


Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem

Postitatud: 30 Sept 2020, 22:29
Postitas Turist

Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga

Pingeregulaatori ja aku vahelises juhtmes on sama pinge mis akus (12,3 V), aga ometi pingeregulaatorist tuleb välja ligikaudu 15 V? :wack:


Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem

Postitatud: 30 Sept 2020, 22:39
Postitas Karl.K
Turist kirjutas: 30 Sept 2020, 22:29

Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga

Pingeregulaatori ja aku vahelises juhtmes on sama pinge mis akus (12,3 V), aga ometi pingeregulaatorist tuleb välja ligikaudu 15 V? :wack:

Jah, pistik lahti ühendatuna annab mõõtmisel aku poolt 12,3 ning pingeregulaatori poolt 15. Kokku ühendamisel aku juurest mõõdetuna 12,3 endiselt. Pistik on korralik, selles probleem pole.


Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem

Postitatud: 01 Okt 2020, 17:47
Postitas StreetMoto

Millise pistiku sa lahti ühendad? Aku ja pingeka vahelist ei tohi kindlasti töötava mootoriga lahti ühendada. Mõõda nii nagu on ett nähtud laadimisvea tuvastamiseks! Staatorit saad kontrollida meetodil, kus ühendad lahti sealt tuleva kolme kollase või valge juhtmega pistiku ning mõõdad VAHELDUVPINGET, mis väljub staatorist töötava mootoriga. Koormuse imiteerimiseks ühenda mõõdetavatele otstele paralleelselt 230V HÕÕGNIIDIGA pirn. Kõikidest faasidest peab tulema võrdne pinge ning vähemalt 3000 pöörde juures olema minimaalselt 50V.
Võid vaadata siia juurde ka kunagi tehtud videot: https://www.streetmoto.ee/teenused/kool ... i-elekter/