Lükkamine imeb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Lükkamine imeb
Juhtus nagu laulusalmis:
Jõudsime siis tsikliga metsa - KUI SÄRTS SAI OTSA.
Lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime moto metsast välja...
Kas keegi neid uuema aja LiFePo4 akusid ka kasutab ja mida neist peaks teadma enne kui õhinal rahakotti kergendada?
--
Vallo
Re: Lükkamine imeb
Laulust on see salm vist puudu, et mis tsikli te sinna metsa lükkasite ja millise sealt välja lükkasite
Aga akude osas, isiklikult olen kasutanud juba vist nüüd umbes 3a lipo akut ühe ratta peal. Super diil ausalt öeldes, mudeli aku kusjuures. üliväike ja ülikerge, mingeid probleeme sellega pole olnud. Laadimine on mul sellel järelt ära võetud. Stardib aku pealt ja säde peaks käima ka puhtalt selle aku pealt.
Lifepo4 on aga üks ühele swapitav akutüüp vanade pliiakudega. kergem ja peaks andma rohkem tsükleid. Iseeneslik tühjakslaadimine on aeglasem. Ega nende puhul midagi niiväga vist teada polegi vaja, päris turvaline keemia (neile, kes kardavad, et lipo näiteks õhku lendab või põlema läheb). Laadimine on sarnane pliiakule ja tühjaks laadimisel kannatab päris kenasti C'sid, aga mitte nii vihaselt kui lipo.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Lükkamine imeb
Kalts kirjutas: ↑20 Sept 2020, 22:42Spoiler
Juhtus nagu laulusalmis:
Jõudsime siis tsikliga metsa - KUI SÄRTS SAI OTSA.
Lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime moto metsast välja...Kas keegi neid uuema aja LiFePo4 akusid ka kasutab ja mida neist peaks teadma enne kui õhinal rahakotti kergendada?
Mina kasutan ja ei oska midagi halba rääkida. Külma kardavad. Kui ületalve hoiad külmas graazhis siis tasuks hoolduslaadija külge panna.
Ahjaa, laadida ei tohi pliiakule mõeldud nn. targa laadijaga. Kas vanakooli klassikaline laadija või siis spetsiaalne LiPo laadija.
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Lükkamine imeb
Mul on laadimiseks see: https://no.co/support/g3500-charging-modes
Taolisi müüakse Patareid.ee. Seal on liitiumi mode ka peal. Üldiselt on külmas garaazis seisnud üle talve ja kevadel läheb pigem ise käima, laadijat taga pole. Vanadusega pole saba andnud veel, aku on vist umbes 5a vana.
Re: Lükkamine imeb
Tõime mu esimese tsikli, musta värvi 175-se Voshodi sõbraga Lätimaalt. Aasta võis olla 1986. Märtsi lõpp, suured teed puhtad, põllud ja väiksemad teed lume-jää all. Lubasid polnud. Bussiga sõitsime kohale, veidi Muratist edasi, kaevasime tsikli heinte seest välja, kaks tundi putitamist ja 6-7 aastat seisnud ratas tiksus. Maksime peremehele raha ära ja alustasime kojuteed Võrru. Riia-Pihkva kiviteelt keerasime sellele teele mis otsapidi Krabile suundub. Kaugele ei jõudnud, ühest mäest alla sõites läks p...e alt, mäealune oli 1 suur veelomp, tsikkel kustus, vatipüksid ja puhvaikad vett täis. Kottpime. Külm. Lükkasime ratta mingi küüni alla, kõmpisime külla ja koputasime kõige suuremat elutegevust näidanud maja uksele. Miski suuremat sorti sünnipäevapidu, läti keel, venega saime asjad aetud. Kuivad riided, söök, paar pitsi viina, külalislahkus, pehme voodi. Hommikul saime kõhud täis, otsisime tsilki üles, küünlajuhe peale tagasi ja vänta. Süüde välja. Tee puhas klaas, jää, 5 kraadi sooja päike kiiskab. Jalad ei püsi all, kiilas. Lükkasime. Mäest peaaegu üles, siis jalad alt ja p..se peal mäest alla tagasi. Mitu korda. Kui üle saime oli kohe järgmine mägi. Peaaegu üles - alla. Järgmine mägi. Mägi mäe otsa. Ei tea mitu tundi. Lükkasime, lükkasime, lükkasime. Ca 7 kilomeetrit. Edasi tagasi. Krabil kuiva asfalti kohates tulid pisarad välja. Rõõmust. Siiani on mingi refleks sees, et hommikul vaatan aknast välja ja kui asfalt on kuiv on korraks nagu selline õnnetunne.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Lükkamine imeb
Tort kirjutas: ↑21 Sept 2020, 09:11Mul on laadimiseks see: https://no.co/support/g3500-charging-modes
Taolisi müüakse Patareid.ee. Seal on liitiumi mode ka peal. Üldiselt on külmas garaazis seisnud üle talve ja kevadel läheb pigem ise käima, laadijat taga pole. Vanadusega pole saba andnud veel, aku on vist umbes 5a vana.
Uuem ja väiksem ja parem mudel:
https://patareid.ee/eng/noco-genius5-5a ... ry-charger
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 344
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Lükkamine imeb
Ostsin kunagi Telwini Drive 13000. Natuke overkill aga väga edukalt nii auto kui tsikli akuprobleemidega aidanud, ja laadungi peab ebaviisakalt kaua.
Liitiumaku oli vanale tsiklile peale pandud kui vana suri, ja olin samuti väga rahul sellega.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.