Lükkamine imeb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Juhtus nagu laulusalmis:
Jõudsime siis tsikliga metsa - KUI SÄRTS SAI OTSA.
Lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime moto metsast välja...

Kas keegi neid uuema aja LiFePo4 akusid ka kasutab ja mida neist peaks teadma enne kui õhinal rahakotti kergendada?



--
Vallo


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas will111 »

Laulust on see salm vist puudu, et mis tsikli te sinna metsa lükkasite ja millise sealt välja lükkasite :D

Aga akude osas, isiklikult olen kasutanud juba vist nüüd umbes 3a lipo akut ühe ratta peal. Super diil ausalt öeldes, mudeli aku kusjuures. üliväike ja ülikerge, mingeid probleeme sellega pole olnud. Laadimine on mul sellel järelt ära võetud. Stardib aku pealt ja säde peaks käima ka puhtalt selle aku pealt.
Lifepo4 on aga üks ühele swapitav akutüüp vanade pliiakudega. kergem ja peaks andma rohkem tsükleid. Iseeneslik tühjakslaadimine on aeglasem. Ega nende puhul midagi niiväga vist teada polegi vaja, päris turvaline keemia (neile, kes kardavad, et lipo näiteks õhku lendab või põlema läheb). Laadimine on sarnane pliiakule ja tühjaks laadimisel kannatab päris kenasti C'sid, aga mitte nii vihaselt kui lipo.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kalts kirjutas: 20 Sept 2020, 22:42
Spoiler

Juhtus nagu laulusalmis:
Jõudsime siis tsikliga metsa - KUI SÄRTS SAI OTSA.
Lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime moto metsast välja...

Kas keegi neid uuema aja LiFePo4 akusid ka kasutab ja mida neist peaks teadma enne kui õhinal rahakotti kergendada?

Mina kasutan ja ei oska midagi halba rääkida. Külma kardavad. Kui ületalve hoiad külmas graazhis siis tasuks hoolduslaadija külge panna.
Ahjaa, laadida ei tohi pliiakule mõeldud nn. targa laadijaga. Kas vanakooli klassikaline laadija või siis spetsiaalne LiPo laadija.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mul on laadimiseks see: https://no.co/support/g3500-charging-modes

Taolisi müüakse Patareid.ee. Seal on liitiumi mode ka peal. Üldiselt on külmas garaazis seisnud üle talve ja kevadel läheb pigem ise käima, laadijat taga pole. Vanadusega pole saba andnud veel, aku on vist umbes 5a vana.


ruitlane
Postitusi: 41
Liitunud: 02 Juun 2020, 22:25
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas ruitlane »

Tõime mu esimese tsikli, musta värvi 175-se Voshodi sõbraga Lätimaalt. Aasta võis olla 1986. Märtsi lõpp, suured teed puhtad, põllud ja väiksemad teed lume-jää all. Lubasid polnud. Bussiga sõitsime kohale, veidi Muratist edasi, kaevasime tsikli heinte seest välja, kaks tundi putitamist ja 6-7 aastat seisnud ratas tiksus. Maksime peremehele raha ära ja alustasime kojuteed Võrru. Riia-Pihkva kiviteelt keerasime sellele teele mis otsapidi Krabile suundub. Kaugele ei jõudnud, ühest mäest alla sõites läks p...e alt, mäealune oli 1 suur veelomp, tsikkel kustus, vatipüksid ja puhvaikad vett täis. Kottpime. Külm. Lükkasime ratta mingi küüni alla, kõmpisime külla ja koputasime kõige suuremat elutegevust näidanud maja uksele. Miski suuremat sorti sünnipäevapidu, läti keel, venega saime asjad aetud. Kuivad riided, söök, paar pitsi viina, külalislahkus, pehme voodi. Hommikul saime kõhud täis, otsisime tsilki üles, küünlajuhe peale tagasi ja vänta. Süüde välja. Tee puhas klaas, jää, 5 kraadi sooja päike kiiskab. Jalad ei püsi all, kiilas. Lükkasime. Mäest peaaegu üles, siis jalad alt ja p..se peal mäest alla tagasi. Mitu korda. Kui üle saime oli kohe järgmine mägi. Peaaegu üles - alla. Järgmine mägi. Mägi mäe otsa. Ei tea mitu tundi. Lükkasime, lükkasime, lükkasime. Ca 7 kilomeetrit. Edasi tagasi. Krabil kuiva asfalti kohates tulid pisarad välja. Rõõmust. Siiani on mingi refleks sees, et hommikul vaatan aknast välja ja kui asfalt on kuiv on korraks nagu selline õnnetunne.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tort kirjutas: 21 Sept 2020, 09:11

Mul on laadimiseks see: https://no.co/support/g3500-charging-modes

Taolisi müüakse Patareid.ee. Seal on liitiumi mode ka peal. Üldiselt on külmas garaazis seisnud üle talve ja kevadel läheb pigem ise käima, laadijat taga pole. Vanadusega pole saba andnud veel, aku on vist umbes 5a vana.

Uuem ja väiksem ja parem mudel:
https://patareid.ee/eng/noco-genius5-5a ... ry-charger

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 344
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 60 korda

Re: Lükkamine imeb

Lugemata postitus Postitas AnTyx »

Kalts kirjutas: 20 Sept 2020, 22:42

Kas keegi neid uuema aja LiFePo4 akusid ka kasutab ja mida neist peaks teadma enne kui õhinal rahakotti kergendada?

Ostsin kunagi Telwini Drive 13000. Natuke overkill aga väga edukalt nii auto kui tsikli akuprobleemidega aidanud, ja laadungi peab ebaviisakalt kaua.

Liitiumaku oli vanale tsiklile peale pandud kui vana suri, ja olin samuti väga rahul sellega.

SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”