Mure R1150GS käivitamisega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Tere!

Laadisin eelmisel nädalal Tsiklil aku täis ja tegin esimese prooviringi 7km. Peale seda panin garaazi seisma ja siis nüüd täna üritasin uuesti käima panna. Keerasin võtit ja aku nagu täitsa tühi. Istme all mingi relee pläriseb ja no ei jaksa käima vedada. Vaatasin testriga näitas umbes 12,5V akus. Panin siis täkku ja ikka nagu ei jaksa käima vedada. Starteri pläriseb nagu tühja aku puhul vahest teeb.Proovisin siis teist tsikli akut, mis oli ka tühjapoolne, aga panin auto pealt täkki. Mingi hetk vedas käima. Käis ilusasti. Suretasime välja enam uuesti käima ei saanud ei auto akuga ei tsikli omaga. Armatuuris vahepeal tuled väga heledad ja siis jälle normaalsed aga ikka käima ei jaksa vedada.
Kolme peale oli teooriaid mitmeid. Sai igast asju puhastatud kontrollitud. isegi starteri võtsin maha :D tundus nagu korras olevat.

Minu küsimus see et miks se relee seal pläriseb. (katsun juhendist leida mis relee on). Miks ta krt nagu ei jaksa käima vedada? Kas võib olla akul näiteks üks pudel ära. Volte näitab, aga kui pinge peale tuleb, siis kukub ära äkki? Samas siis teise akuga peaks käima minema.

Täielik kasjakk.

Jube keeruline nii seletada. On kellelgi GS-idega rohkem kogemusi äkki?




aadu
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas aadu »

Minu pann tahab saada 12,8v voolu, 12,5 puhul juba võib hakata starteri relee põrisema.
Lae aku korralikult täis ja proovi mis siis teeb, mingite poolpidustega ja täku andmisega ei pruugigi saada midagi käima. Kui aku täis olekus ilma tarbijateta ka 12.5v siis uue aku aeg.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

DR Googlest otsides proovin homme esimese asjana starteri lahti võtta. Suure tõenäosusega see pekkis omadega.

põhimõtteliselt täpselt sama sümptom.

https://advrider.com/f/threads/bmw-r115 ... l.1120260/

Aga ega ei saa kindel olla.


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Ära seda starterit nüüd ilma asjata ka hakka lahti kakkuma.
Lõhnab ikka pekkis aku järele.
Kõrisemine sadula all on starteri relee hääl.
Kust kohast sa täkku andsid talle? Kas akule ühendasid krokodillid??
Mul 1100 GS. On ka selline seis, et akul mahtuvus kadunud. Ei taha küll vastu talve uut akut seisma osta.
Peale 2 nädalat seismist akust käima ei lähe. Panen täkuga käima ja siis pole probleemi paar päeva.
Mina annan täkku talle otse starteri releele. Ma ei viitsi küll sealt paagi alt neid akuotsasid otsima hakata. Lihtsam on starterit kattev plastiku üks polt lahti keerata ja pluss läheb otse releele. Miinusa otsa ühendan otse mootori külge.
Proovi ka otse starteri releele täkku anda. Kui siis ka ei vea käima, siis mina vaataks enne starteri relee üle. Ja kui see korras, siis viimasena vaataks starterit.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

allvee raul
Postitusi: 14
Liitunud: 23 Veebr 2008, 21:04
Tsikkel: BMW r1100gs
Asukoht: Tallinn

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas allvee raul »

Mul ka 1100gs ja starteri sees magnet lahti tulnud. Starter vedas vaevaliselt ja küpsetas aku läbi. Liimisin kinni ja korras jälle. Starter käib lahti väga lihtsalt. Kasutasin loctite kahekomponentset liimi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Proovisime ka otse starteri pealt käima panna ja ikka ei läinud. Korra võtsime ka peal oleva aku üldse lahti ja panime käiva auto pealt täkku aku juhtmetele. Ikka tuhkagi.


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Siin sama teemat arendatud:
viewtopic.php?f=1&t=106076

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Leidsin ka selle jah. Tänud!


laurikaks
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: BMW R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas laurikaks »

seakoot kirjutas: 20 Sept 2020, 20:35

Leidsin ka selle jah. Tänud!

Ma seda viidatud teemat veel täpsustaksin.
Starter, mida ma lasin kaks korda remontida paari kuu pärast ikkagi viskas sussid püsti. Tellisin uue hiina toote (umbes nii 35.- eest). Töötab ilma probleemideta siiamaani. Kahjuks ma ei suuda ühtegi linki leida, millise täpselt tellisin.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Panin uue starteri peale, aga nii kui süüte sisse keeran, siis hakkab motronicu relee plärisema. Sellega on nii et seal ilmselt võib sada asja olla. Igaljuhul mingi korralik elektri kamm on. EI pingesta seda releed korralikult ära. Eks siis peab hakkama otsast jälle viga otsima. Eile ei olnud aega süvitsi enam midagi uurida. Järgmise asjana peab ikkagi aku ka kontrollima ära. Laadisin uuesti ära aku. Näitas mingi 13, midagi volti. Nii kui süüte sisse paneb, siis kukub viie kuue peale. Loodetavasti selle täristamisega aju ennast pekki ei keera.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Selle kirjelduse järgi haiseb väga aku järele.


morse
Postitusi: 1383
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas morse »

Jep

Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

No hais on veel vähe öeldud :) igastahes kuna uus starter on ka olemas, siis võtan vana lahti ja tahan näha, kas on tuksis või ei. Võib olla ka nõnda, et pekkis starter hävitab aku ära. Vähemalt internetis kuskil nii räägiti. Igastahes uus aku peal ja käib nagu miilenki. Ma vana starterit enam ei soovi igaksjuhuks veel külge panna. Kui kõik korras saab tagavaraks jätta. Ümbermaailma reisile minnes hea kaasa võtta :D


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Igastahes uus aku peal ja käib nagu miilenki

Kust kohast ja mis aku võtsid?
Pean ka uue aku poole vaatama. Ei viitsi iga kord täku pealt käima ajada. Mõtlesin küll, et vastu talve pole uut mõtet osta. Aga kui pikalt veel sooja annab, siis...... :bsmile:

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Motonet exide aku. 90-0409. 109 euri. Ma sain esimese ostu puhul -10 prossa ehk siis 98,10euri.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Võtsin starteri ka lahti, aga esmapilgul need magnetid on kinni. Ju siis oli aku lihtsalt pekkis ja teised meetodid olid kehvapoolsed.


kristjankk
Postitusi: 114
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas kristjankk »

Mul kah seesama aku (90-0409, GEL 12-19) peal. Eelmine kevad sai pandud. Talve jooksul mõned korrad viskasin laadija ka külge, et teda mitte päris tühjaks lasta. Hea on see, et tegemist on hooldusvaba geelakuga, kui ratast pikali ajada, siis pole midagi välja voolamas.

Üks kehv asi ka näib selle akuga olevat, nimelt käivitusvool, aku enda spec ütleb, et külmkäivitusvool on sellel akul 170A. Siit-sealt foorumitest on silma jäänud, et GS 1150 võib tahta koguni 300A kui on külm ilm ja mootoris näiteks paksemat sorti 20W50 õli, mis sellele mootorile tegelikult hästi sobib.
Sooja mootoriga käivitades pole kunagi mingeid probleeme, aga kui on ratas väljas seisnud ja külmem hommik, näiteks 5 kraadi, siis on tunda, et starteril on väga raske ja vahest isegi nii raske, et käivitamise hetkel läheb ABS errorisse. Viimane tahab siis korralikku toidet ja täis akut saada, kui seda pole, siis läheb errorisse ehk tuled vilguvad vaheldumisi. See on siis ABS II, mitte servoga süsteem.

Käima on ratas siiski alati läinud, kuid teist korda ma seda konkreetset akut enam ei ostaks, vaid otsiksin midagi sellist, millel käivitusvool natukene suurem. Kui see aku natukene vananeb, siis on väga reaalne, et külmadel hommikutel ta enam ratast käima ei pruugi vedada. See vast ei pruugi juhtuda reisil olles, kuna siis on nagunii palju sõitmist ja aku saab täis laaditud, aga kui kodus on nädala või kaks seisnud, siis on teine lugu...

Kas on kellelgi sarnaseid kogemusi?

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Ain »

kristjankk kirjutas: 24 Sept 2020, 09:15

Mul kah seesama aku (90-0409, GEL 12-19) peal. Eelmine kevad sai pandud. Talve jooksul mõned korrad viskasin laadija ka külge, et teda mitte päris tühjaks lasta. Hea on see, et tegemist on hooldusvaba geelakuga, kui ratast pikali ajada, siis pole midagi välja voolamas.

Üks kehv asi ka näib selle akuga olevat, nimelt käivitusvool, aku enda spec ütleb, et külmkäivitusvool on sellel akul 170A. Siit-sealt foorumitest on silma jäänud, et GS 1150 võib tahta koguni 300A kui on külm ilm ja mootoris näiteks paksemat sorti 20W50 õli, mis sellele mootorile tegelikult hästi sobib.
Sooja mootoriga käivitades pole kunagi mingeid probleeme, aga kui on ratas väljas seisnud ja külmem hommik, näiteks 5 kraadi, siis on tunda, et starteril on väga raske ja vahest isegi nii raske, et käivitamise hetkel läheb ABS errorisse. Viimane tahab siis korralikku toidet ja täis akut saada, kui seda pole, siis läheb errorisse ehk tuled vilguvad vaheldumisi. See on siis ABS II, mitte servoga süsteem.

Käima on ratas siiski alati läinud, kuid teist korda ma seda konkreetset akut enam ei ostaks, vaid otsiksin midagi sellist, millel käivitusvool natukene suurem. Kui see aku natukene vananeb, siis on väga reaalne, et külmadel hommikutel ta enam ratast käima ei pruugi vedada. See vast ei pruugi juhtuda reisil olles, kuna siis on nagunii palju sõitmist ja aku saab täis laaditud, aga kui kodus on nädala või kaks seisnud, siis on teine lugu...

Kas on kellelgi sarnaseid kogemusi?

Sellest on palju juttu olnud,et Yuasa on väheseid millel piisav käivitusvool. Sellepärast on vist enamikul ka tehasest need peal. Kestavad väga hästi. Samuti toovad nad vähestena adekvaatse käivitusvoolu oma akudele välja. On rattaid mida suva hinnakaga ei tõmba käimagi....

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

morse
Postitusi: 1383
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas morse »

Sõbral sel nädalal suri sama hooaja Exide lambist ära. Null, nothing, nada!

Yuasa hind on haige. Aga kvaliteedivahe on sisuliselt kordades mõõdetav... Ise olen pidanud vast ainult 10-15 erinevat akut (s.h. mõned Yuasad ja mõned Exided) aga Neeme käest käib neid palju läbi ja tal olid ka head argumendid (Yuasa kasuks).


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Mul Exxide-ga sama jama. Eelmisel suvel ostsin, sel suvel kooles ära. Talvel sai aeg-ajalt laetud. Pinge korras, aga voolutugevusest jääb puudu.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 726
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Natuke OT ehk teise mehe käivitusmurede teemast on saanud sujuvalt aku teema.

Kui vanad akud on nõrgaks jäänud, olen seni kõigele Vartad peale ostnud ja üldiselt vähemalt 5 hooaega toimetavad eeskujulikult. Talvel tõstan tuppa ja vahepeal unustan päevaks või paariks impulsslaadija taha.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

morse
Postitusi: 1383
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas morse »

Teemaalgataja starterivahetusest sai ka lõpuks akuvahetus. Üsna teemasse. Loodame, et tema Exide kestab kaua.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7196
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1858 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul on Varta nüüd mõned aastad olnud ja talvel külmas graazis on laadija taga. Siiani toimib hästi.Üldiselt on akude kvaliteet ikka väga kehvaks läinud võrreldes 7-8a taguste aegadega. Või siis nad on gi kõik nii tehtud,et saada napilt üle garantiiaja. Mul sama ka tööautodega. Vanasti oli 4a vana Varta igati ok, aga täna üle 2a ei kesta. Hetkel kasutame Banner akusid,need on justkui kestvamad ja ka odavamad. Olen neid ka täiesti tühjaks saanuna ellu äratanud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

kristjankk
Postitusi: 114
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas kristjankk »

Läheb küll natuke teemast välja, aga ma ise olen mõelnud, et võib-olla on massiline diiselautode kasutamine see, mis tekitab tunde nagu oleks akud palju kehvemaks jäänud, sest diisel vajab külmal ajal eriti korralikku akut.
Ma ise pole pidanud ühelgi autol akut vahetama alates 2005 aastast, autod on kõik bensukad olnud ja 2-3 aastat ikka minu käes olnud ja ostmise ajal peal olnud akuga ka oma lõpu saanud või ära müüdud.
Ja 2005 aastal läks ka bensukast auto peale selline aku, mis ühe diisli peal enam külmaga käima tõmmata ei jaksanud, kuid sellel bensukal elas veel ligi kaks aastat.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Ain »

Teema ju algusest peale olnud mure käivitamisega...
Aga otsige üles Dr. Neeme akujutud.. seal äkki isegi oli 2 osa kus räägitakse asjast. Minul on erinevate masinatel olnud Yuasad( atvd, tsiklid, saanid-sellel tänaseks 10a vanust) ja pole mingeid probleeme olnud. Ehk siis kestvus 6-7 ja rohkem aastat. Talvel soojas ja aegajalt laen.
Edu!

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7196
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1858 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Minu rattal oli ostes peal aku Unibat, Made in Italy. Ratas ka Itaaliast pärit.Valge markeriga oli ka kuupäev peale kirjutatud. Mina hoidsin sellega ratast mitu aastat külmas garaažis. Ületalve laadijat mul siis polnud ja tavaliselt korra talve jooksul laadisin. Kui ükskord maha võtsin,siis oli see aku mingi ligi 10a vana. Täpselt enam ei mäleta,aga uskumatult kaua pidas. Nüüd mul sigareti süütaja pesa kellade kõrvale otse akult toodud ja ületalve laadija käib sinna ühe liigutusega.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas seakoot »

morse kirjutas: 24 Sept 2020, 10:33

Teemaalgataja starterivahetusest sai ka lõpuks akuvahetus. Üsna teemasse. Loodame, et tema Exide kestab kaua.

Loodan ka :D


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Mure R1150GS käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Minu kogemus on ka sama, mis urmasel, diiselkäkkidega olen veerenud enamuse oma autoajaloost. Uued akud kipuvad heal juhul 3 aastat kestma, 2006 aasta corolla diisel, mille maha müüsin, masinal vanust 9 aastat, läks veel orikas akuga minema mu juurest, uus omanik pidi 10nendal aastal vahetama korraga nii aku, kui generaatori, kumb kumma tappis, pole teada. Ise plaanin tsiklitele tulevikus liitiumid peale toppida, sest kaalu ja poweri suhe on lihtsalt super muu juraga, paigutusasend on täiesti poogen ning täislaetuna külmas võib terve talve vedeleda, isetühjenemine üliväike. Autod saavad varta silvereid, kallivõitu, aga siiani parimad kogemused. P.S buumeri boxerid on vägagi voolumaiad käivitusel, akujutud on selles teemas igati adekvaatne nähe.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”