KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
aadu
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas aadu » 18 Sept 2020, 16:00

Nii, vana ront ikka aegajalt leiab mingi uue vea endale. Nüüd siis laeme akut alates 15 voldist, pööret peale on 18+ volti. Staatorist saan iga faasi kenasti raamatujärgi 60+-3V.

Uue china pingereguga täpselt samad sümptomid. Tühikäigul 15v ja pöördes 18+.

Mis järgmiseks üle vaadata?



Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5577
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 349 korda
Tänatud: 232 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Sept 2020, 16:17

Maandused?

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2303
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 146 korda
Kontakt:

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 18 Sept 2020, 16:30

Proovi igaks juhuks korraliku uue akuga ka. On olnud juhuseid, kus näiliselt korras aku sunnib pingeka normaalsest vahemikust väljaspoole toimima.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
aadu
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas aadu » 18 Sept 2020, 19:40

Panin uue aku peale, ei midagi targemat. Äkki siis tõesti pingeregu õhtul. Äkki leiab kellegi kes laseks enda oma proovida, ei raatsi neid koguda ka riiulile siin.


red buell
Postitusi: 181
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 98 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas red buell » 18 Sept 2020, 21:03

Kui sul on kuue juhtmega pingeregulaator siis lisaks + ja - juhtmele on seal üks juhe millele tuleb süütega pardapinge peale - kontrolli kas ja kui palju tuleb. Kui seal on pinge madal üritab regulaator pinget tõsta.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/

Teema algataja
aadu
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas aadu » 18 Sept 2020, 22:40

red buell kirjutas:
18 Sept 2020, 21:03

Kui sul on kuue juhtmega pingeregulaator siis lisaks + ja - juhtmele on seal üks juhe millele tuleb süütega pardapinge peale - kontrolli kas ja kui palju tuleb. Kui seal on pinge madal üritab regulaator pinget tõsta.

Kuue juhtmega jah. Testisin antud meetodil, et lihtsalt süüde sisse ja sinna tuleb täpselt sama pinge mis akult otse mõõtes ehk 12.81v
Käima pannes ei oska mõõta, kuna siis laksust laadimine 15v ja ronib muudkui üles ja siis jälle kukub natuke alla, mõõda kust punktist tahad.
Kipun arvama, et äkki tõesti mõlemad pingeregulaatorit ühtemoodi perses.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1605
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 357 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas Jesper » 18 Sept 2020, 23:51

Tõenäoliselt see ei ole antud hetkel teema, aga pingelangu on palju lihtsam ja usaldusväärsem mõõta nii, et paned voltmeetri aku plussklemmi ja sind huvitava punkti (antud juhul see kuues juhe) vahele ning vaatad, palju näit nullist erineb. Sedasi talitades pole vahet, mis selle pinge absoluutväärtus parajasti on või kui palju ta kõigub. Sama trikk töötab maanduse poolel ka.


Teema algataja
aadu
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: KLE500 elektrianomaalia - laadimine liiga kõrge

Lugemata postitus Postitas aadu » 19 Sept 2020, 09:54

Jesper kirjutas:
18 Sept 2020, 23:51

Tõenäoliselt see ei ole antud hetkel teema, aga pingelangu on palju lihtsam ja usaldusväärsem mõõta nii, et paned voltmeetri aku plussklemmi ja sind huvitava punkti (antud juhul see kuues juhe) vahele ning vaatad, palju näit nullist erineb. Sedasi talitades pole vahet, mis selle pinge absoluutväärtus parajasti on või kui palju ta kõigub. Sama trikk töötab maanduse poolel ka.

Antud meetodiga erineb pinge tühikäigul 0.01v, pöörded 5k peale siis 0.15v

muudetud:
Kasutatud uus pingeregu gpz500 pealt ja volt täpselt raamatu järgi paigas. Ratas korras ja sõidab edasi.

Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”