Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Tere
Mõtlesin, et küsin abi veidike. Mure selline, et vaja eemaldada esiamordid mootorrattalt, et saaks viia hooldusesse. Aga mingeid nippe nõuandeid, kuidas oleks mõistlik mootorratas toestada, et ta oleks stabiilselt paigal ja ei teeks liiga muudele asjadele või mis koduste vahenditega oleks see teostatav.
Aitäh
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
tungrauaga/puupakuga karteri või sumpade alla tugi et esiots maast lahti oleks või garaas olemas siis vintsiga lae alla
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Võin nii eemaldada kui ära hooldada ja tagasi panna. Kirjuta privasse kui huvi
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Keskhargiga rattal, olen saba peale raskused pannud, et nina maast lahti oleks ja ülejäänud koormarihmaga garaazi lakke vintsinud. Siiamaani on toiminud.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
- Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Kui garaazi või lage pole, siis mina olen hakkama saanud redeli (selline kolmnurkne harkis) ja koormarihmaga.
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Eks igasugust kino võib teha. Kunagi ammu on samuti kombineeritud ja pullitud igatmoodi...paraku on ka juhtunud, et need konstruktsioonid on alt vedanud
Üldiselt mina ei soovitaks sedasi jamama hakata, eriti kui pole varem midagi sellist teinud. Ja veel teadmiseks, amortide kätte saamiseks tuleb esiratas enamasti ikkagi üsna korralikult maast lahti saada. Seal päris 5cm reeglina ei piisa + väga halb on amorti alumisest triplist kätte saada kui toru amulise otse ja maa vahel on vaid sent paar.
Mina panen rattad garaazis alati esmalt tagant korraliku puki peale, et nad ilusti kenasti 90 kraadi all oleks ja püsti seisaks sõltumatult sellest, mis seal ees otsas teed. Alles seejärel tõstan esiotsa nii kõrgele kui tarvis.
Lisaks, kodustest vahenditest rääkides. Ma teen neid töid küll praktiliselt igapäevaselt ja igasugustel erinevatel ratastel ka, kuid näiteks rattavõlli lahti keeramiseks ja kätte saamiseks vajalikke vahendeid ei saa küll reeglina väga "kodusteks" nimetada.
Aga edu meisterdamisel! Ja kui tundub ikkagi keeruline siis kirjuta mulle, paari päeva pärast oleks aega see töö vajadusel ära teha
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
will111 kirjutas: ↑29 Juul 2020, 14:28Eks igasugust kino võib teha. Kunagi ammu on samuti kombineeritud ja pullitud igatmoodi...paraku on ka juhtunud, et need konstruktsioonid on alt vedanud
Üldiselt mina ei soovitaks sedasi jamama hakata, eriti kui pole varem midagi sellist teinud. Ja veel teadmiseks, amortide kätte saamiseks tuleb esiratas enamasti ikkagi üsna korralikult maast lahti saada. Seal päris 5cm reeglina ei piisa + väga halb on amorti alumisest triplist kätte saada kui toru amulise otse ja maa vahel on vaid sent paar.Mina panen rattad garaazis alati esmalt tagant korraliku puki peale, et nad ilusti kenasti 90 kraadi all oleks ja püsti seisaks sõltumatult sellest, mis seal ees otsas teed. Alles seejärel tõstan esiotsa nii kõrgele kui tarvis.
Lisaks, kodustest vahenditest rääkides. Ma teen neid töid küll praktiliselt igapäevaselt ja igasugustel erinevatel ratastel ka, kuid näiteks rattavõlli lahti keeramiseks ja kätte saamiseks vajalikke vahendeid ei saa küll reeglina väga "kodusteks" nimetada.Aga edu meisterdamisel! Ja kui tundub ikkagi keeruline siis kirjuta mulle, paari päeva pärast oleks aega see töö vajadusel ära teha
Esiratas tuleb ju alt ära!
Esiratas on 17"/2+rehvi kõrgus, prillidevaheline kaugus aga.....5-6"(umbes)
Peaasi, et keerad asjad natukene lahti ennem, kui täitsa ripakile ratta jätad.....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Aitäh kõigile, kes on nippe ja soovitusi jaganud. tsikli saime toestatud puukarkassi ehitamisega aga nüüd oli mure,net pole 17 suurus kantvõti äkki. Lähme selle otsingule
Aga suured tänud teile kõigile vastamast
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Honda hornet cb 600 f esiamortide eemaldamine
Või kasuta mutreid ja polti ? Seni kodulahendusena toiminud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.