Aprilia alternatiivsed varuosad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
coomb18
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Mär 2018, 09:18
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Aprilia alternatiivsed varuosad

Lugemata postitus Postitas coomb18 »

Tervist

Juhtus minu garaazi 2002 aasta Caponord ETV1000. Õhtal on start relee ja üks süütepool. Küsimus selline. Kas keegi on proovinud paigaldada mitte originaal releed või süütepooli? Süütepoolide kohta on Aprilia foorumis palju infot. Nimelt Renault varuosa. Kas keegi on seda ka ise proovinud? Sama küsimus start relee kohta. Kas on originaalile võib-olla paremaid alternatiive?

Edu!




will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Aprilia alternatiivsed varuosad

Lugemata postitus Postitas will111 »

jah paigaldasin. mitte süütepooli aga releed. mingit probleemi polnud, töötas ilusti. tänase kogemuse põhjal ütleks, et oirignaal relee vahetaks välja isegi siis kui see veel kuidagi töötab :D

starteri relee on äärmisel lihtne asi, sinna läheb pinge peale ja ühendab omavahel kokku 2 klemmi. kui pinge millega seda releed aktiveeritakse sobib siis pole erilist vahet, mille relee sinna paned.

süütepoolide kohta ei oska öelda aga eks põmst sama, kui sisendpinge sobib ja väljundpinge on õige siis pole väga põhjust arvata, et mis iganes renoo varuosa ei tööta. mingit raketiteadust süütepooli sees ei toimu

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 469
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Aprilia alternatiivsed varuosad

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Kasutan Aprilial alternatiivset, konnasööjate autole mõeldud süütepooli. Toimib vägagi edukalt.

...

Teema algataja
coomb18
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Mär 2018, 09:18
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Aprilia alternatiivsed varuosad

Lugemata postitus Postitas coomb18 »

Nii, annan tagasisidet ka siis veel. Pole kehvemat foorumit lugeda kui need, kus lõpplahendus on lõpuks mainimata jäänud.

Pildimaterjal küll puudub, kuid Capo jälle liigub. Juba mõnda aega tegelikult. Süütepool läks Renaulti oma, pisut nokkimist ja võib siiani rahul olla. Startrelee sai tellitud väljamaalt. Siin kohal pean ütlema, et EI soovita sakslaste Goetz (Götz) teenuseid. Kvaliteedist on asi kaugel. Lisaks ootad igaviku ning suhtlusoskus ning -tahe on olematu. Hilisemaid probleeme nendega ei lahenda.

Aga, peale relee ja süütepooli andis saba ka pingeregulaator. Õnneks seekord alalaadimisega, mitte vastupidi. Testid näitavad, et üks faas jookseb lühisesse. Nüüd siis ka see vahetatud koos pistikutega. Loodame, et kestab.


Kristjan...
Postitusi: 34
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Tänanud: 96 korda

Re: Aprilia alternatiivsed varuosad

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

Mul ka vist pingekas läbi, nimelt mul laeb tühikäigul 14v ja 4k pöörde peal 18v. Sinna pidi googeldamise info põhjal sobima 1:1le Honda CBR600/1000RR 2007 ja ülespoole pingekas, mis on juba uuem tehnoloogia. Mul peksis 1 süütepool nähtavalt üle ja mootori töö lonkas. Küünlajuhtme kummiosa ei ulatunud peale korralikult, mähkisin musta elektriteibiga üle ja korras. Lisaks soovitatakse nende aastate apriliatel pruunid pingeka pistikud välja vahetada, või lahti võtta ja üle joota, tekib korrosioon ja lähevad sulama. Probleemsed on ka veel siduri töösilindrid.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”