Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
Tere. Sai soetatud pealkirjas mainitud isend siis.
Nimelt täna sõites pikemat tiiru, siis oli selline teema, et vaatasin huvi pärast paisupaaki ja see oli suht tühi, nüüd on seisnud ca 4 h ja paisupaagis on tosooli nõks üle fully. Ei suitse ega midagi. Võis olla ka see, et päikese käes ei näinud päris hästi paisupaaki, samas ei ole selles kindel ka.
Kas peaks muretsema?
Masin iseenesest keema ei läinud ja polnud ka muud jama.
Samas üks imelik asi oli nõks enne seda veel, sai tanklas umbes tund- kaks juttu aetud ja kui sõitma hakkasime, siis lõi kellaplokil punase tule kohe põlema ja põles umbes 2 -3 km, enne kui mõtlesin, et jään igaksjuhuks seisma ning vaatan üle, aga nii kui peaaegu seisma jäin kadus tuluke ära ja kütsin edasi. Rohkem pole nii teinud.
Help
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
Punane tuli on ilmsel õli tuli - vaata karteris õlinivoo üle.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
See, et jahutusvedelik mingil määral paisupaagi ja radika vahel pendeldab, on ok. Kuid sellegipoolest võtaksin ma kätte ja kontrolliksin üle nii paisupaagi korgi, kui ka radika korgi ning testiksin ka termostaati, võib-olla see kas ei avane õigesti või ei sulge õigesti.
Liiga palju vedeliku pendeldamist tähendab mingit rõhuprobleemi.
Aga see punane tuluke oli nüüd milline?
Ja termostaadi võid muidugi ka profülaktika korras vahetada, kui termostaat näpus minna mõnda asjalikku autovaruosadepoodi, siis saad auto oma 5x odavamalt (auto omad reeglina alla 10 euri)
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
Paisupaagis kirjeldatud olukord ei vasta üldse loogikale. Äkki vaatasid peale sõitu valesti ja paak oli nii ääreni, et ei näinud nivood. Loogika on lihtne: külma mootoriga olgu paisupaagis kasvõi alla miinimumi, peaasi, et midagi põhjas olemas on. Mootori soojenedes vedelik paisub ja surub jahutussüsteemist ülejäägi paisupaaki, mistõttu seal tase tõuseb. Kui külmana on tase olnud maksimum, siis kuumana hakkab kuskilt tagaratta eest tõenäoliselt jooksma, sest paisukase ei mahu piisavalt ja kuna paisupaak on rõhuvaba, siis ülejääk voolab ülemisest punktist tuulutusvooliku kaudu välja. Mootori jahtudes tase taas langeb.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Yamaha r1 1999 110 kw jahutusvedeliku anomaalia
Tänan kaasamõtlemast, kuna hetkel on paagis üle fully tosooli, siis tõenäoliselt võis olla ka see variant jah, et kuumaks minnes paisus ja paak oli silmini täis ning sellepärast võib olla jah ei näinud seda kogust seal, tõmban süstlaga veits välja ja jätan max ning min vahele umbes, eks edasi jälgin, mis ta teeb siis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.