Sädeme probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Sädeme probleem
Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Sädeme probleem
mx77 kirjutas: ↑26 Juun 2020, 11:46Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?
Ei ole!
Vanasti öeldi selle kohta, et "peksab üle"
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Sädeme probleem
Piip on omadega õhtal,kui sealt läbi midagi tunda on. Kiireks raviks,kui uut kohe võtta pole, aitab metall katte eemaldamine võibolla. Vene piipudel vähemasti vanasti aitas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Sädeme probleem
mx77 kirjutas: ↑26 Juun 2020, 11:46Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?
Vanasti sai seda trikki ( pikka sädet) tehtud kui küünal oli märjaks saanud ja kui silinder tööle hakkas hoidsid veel natuke aega piipu eemal ning siis paned korralikult otsa. Metallkatted tasub küll eemaldada ja piibud tahmast puhtaks pesta, sest tahm juhib elektrit ning ülelöögid kerged tulema.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.