Sädeme probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Sädeme probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?



Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Sädeme probleem

Lugemata postitus Postitas yeekim »

mx77 kirjutas: 26 Juun 2020, 11:46

Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?

Ei ole!
Vanasti öeldi selle kohta, et "peksab üle"

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Sädeme probleem

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Piip on omadega õhtal,kui sealt läbi midagi tunda on. Kiireks raviks,kui uut kohe võtta pole, aitab metall katte eemaldamine võibolla. Vene piipudel vähemasti vanasti aitas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Sädeme probleem

Lugemata postitus Postitas red buell »

mx77 kirjutas: 26 Juun 2020, 11:46

Üks hetk avastasin, et tänavaratta raske käivitumine on tingitud sellest, et üks silinder (V2) ei tööta. Et süüdlane välja selgitada, võtsin piibud kordamööda maha. Kui mittetöötaval silindril hakkasin piipu küünlale tagasi panema, siis ingi hetk, kui olin piibu katte üle küünla viinud, aga keskelektrood ei olenud veel piibuga ühendatud. tuli silinder järgi. Milles võib olla kamm?
Mainiks veel, et piibud on metallkattega ja kui piip maha võtta siis on välisel metallkattel säde sõrmega tunda. Kas see on normaalne?

Vanasti sai seda trikki ( pikka sädet) tehtud kui küünal oli märjaks saanud ja kui silinder tööle hakkas hoidsid veel natuke aega piipu eemal ning siis paned korralikult otsa. Metallkatted tasub küll eemaldada ja piibud tahmast puhtaks pesta, sest tahm juhib elektrit ning ülelöögid kerged tulema.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”