piduriosade kokkusobivusest Brembo näitel
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: piduriosade kokkusobivusest Brembo näitel
mx77 kirjutas: ↑23 Apr 2020, 19:55Pagan, ma austan Neemet väga, aga seda padjad-ketas ei sobi juttu ei taha ma hästi süüa.
Mul tänavaratastega puudub kogemus, aga krossirattal on olnud alla igatpidi mõeldavaid OEM ketta, aftermarket ketta ja erinevate klotsimaterjalide kombinatsioone aga mingist sobimatusest sellisel tasemel, et kettast tükid lendavad pole küll seni kohanud. On tõsim et mõned klotsid ei kannata muda/märga ja on läbi kahe sõiduga ja teiste pidurdusvõime on kehvem kui teistel aga selline ketta söömine on ikka täiesti tundmatu.
Antud teema oli tänavasõidu suunitlusega ja seal oman kogemust. Kross on nii-nii väga teine valdkond, et siin peaks sõna võtma mõni meie krossi-tipptegijatest, kes nühivad sama rada sama ilmaga ja oskavad võrdlusi tuua. Mina võin seda võrdlust jagada kergratta poolelt näiteks supermotost ja samamoodi nagu tänaval, on seal ülisuured erinevused ketta ja klotsi kooslusel. Olen ühtede klotsidega oma käe haigeks pidurdanud, teistega tema omaduste tõttu (progresseeuv pidurdusjõud soojenemisel) korduvalt esiotsa alt pidurdanud ja teatud klotsidega kogu süsteemi keema lasknud ilma et mõistliku maaga pidama oleks saanud. Ja siis on kooslused, kus puudutad õrnalt esipidurit ja süsteem toimib justkui iseenesest - superluks.
Siiski - ka krossikettaid on hinnaklassis 40-120 eur ja küsimus on nii disainis kui ketta materjalis. Niipalju kui mina oma krossikaga olen maastikul ja krossiradadel sõitnud, siis olen peamiselt aru saanud esiketta erinevusest ja teinud endale selgeks, et kõiksugu imekujulised kettad, millel kontaktipind väiksem, aga puhastusvõime suurem, vajavad ka suuremat vajutusjõudu ja pikemat pidurdusteekonda kuskilt suure hooga mäest või laskumiselt alla tulles. Ilmselt on mul ka sees supermotost oluliselt suurem esipiduri kasutusharjumus, seega tuleb tunnetus peamiselt just sealt. Sinnamaale pole ma veel jõudnud, et tuima krossisaapaga tagumist vajutades väga muust aru saaks kui blokkis pidurdusest
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.