r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
dramber
Postitusi: 18
Liitunud: 10 Veebr 2018, 21:54

r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Lugemata postitus Postitas dramber »

Tervist foorumlased, korralik peavalu on siin varakevadel lisaks koroona ohtudele. Äkki kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskab vaadata asja teise vaatenurga alt.

Backstory: Enne kui säde täiesti ära kadus, siis tegi sellist trikki, et madalal kiirusel hoogu maha võttes suri sekundi pealt välja (mitte ei puterdanud). Peale seda oli kaks varianti, kas käiasid starterit terve igaviku ja midagi ei juhtunud VÕI siis raputasid korraks masinat ja läks kohe käima. Sama oli siis, kui masin töötas tühikäigul, siis raputamise peale suri välja, AGA kui hoidsid pöörded umbes 8K peal, siis tekkis tunne, et jättis sädeme korraks vahele, aga siiski töötas edasi. Seisis garaazis ca nädala ning peale seda kadus säde täielikult, kui naasesin tagasi. Justkui arvaks, et mingi juhe tekitab kuskil lühist, aga siiani pole leidnud seda saatanat.

Kaitsmed OK
Aku OK (load test)
korrektne vool jõuab süütepoolideni, poolidel endil primary ja secondary takistused õiged manuaali järgi
pick-up coili takistus õige ja vool jouab ka sealt tagasi
Killswitch, küljejalg, siduriswitch kõik OK (isegi kindluse mõttes sillatasin vahepeal ära, et 100% kindel olla)

Proovitud ka teist AJU, kuid tulutult

Kellegi ideid? :wack:

-Yamaha r6 1999

Viimati muutis dramber, 26 Apr 2020, 21:26, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Kahtlustan eelkõige vändaandurit või nukaandurit . Ühesõnaga mõõda nende takistused üle. Kuid andurid võivad ka siis läbi olla kui takistused on õiged. Hea oleks vändaandur võtta välja ja visuaalselt üle hinnata.

Kukkumisandur vaata ka üle, seda enam et raputamisest oli kasu.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Yamahadel 10-12 otsaga suurem kombirelee, mis käitab kütusepumpa ja süütetoidet, enamasti sureb see relee nagu kirjeldatud.

Kui rattale on paigaldatud alarm, siis võiks eemaldada selle süüteblokeeringu ahela.

Lisakulude vältimiseks oleks muidugi mõistlik mitte tühjalt juppe rattale loopida, vaid tester ja skeemid kätte ning mõõtma asuda. Alati ei ole komponendid probleemi põhjuseks, piisab halvast ühendusest või katkisest juhtmest.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Lugemata postitus Postitas Laur »

Lihtsalt lohutuseks, see on hea variant, et on täitsa katki.
Ulme tüütu on otsida viga mis vahel tuleb ja kui mõõtma hakkad on koguaeg korras. 😁

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Teema algataja
dramber
Postitusi: 18
Liitunud: 10 Veebr 2018, 21:54

Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Lugemata postitus Postitas dramber »

Tervist taas foorumlased, äitah kõigile, kes abi pakkusid!

Kalapea poolt antud kombirelee unustasin mainimata jätta. Vana näitas manuaali järgi valet näitu takistuse mõõtmisel, tellisin uue ja see näitas sama moodi seda valet mõõtu, järeldasin selle pealt, et ju siis see on korras.

Veaks osutus hoopis süüteluku ring, kus peavoolu juhtmed töötasid (ehk lasigi masinat käivitada ja kõik tuled viled, kütusepump töötasid), aga need süüteluku juhtmed, mis läheksid ajju ja saadaksid ajust süütesignaali ei töötanud nii nagu peaks. Hotwirisin need süütelukku juhtmed nii ära, et masin arvaks, et süütelukuga on kõik korras ja voilaa, paks sinine säde olemas.

Jätan postituse üles, äkki kellelgi kunagi samad sümptomid ja siis teab vähemalt uurida. Vähemalt sai selle mitme nädalaga masina nii selgeks, et tulgu aga nüüd mingeid vigu :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”