Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
TonySpill
Postitusi: 15
Liitunud: 30 Aug 2018, 18:19
Tsikkel: Honda CBF 600 NA

Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas TonySpill »

Tervist

Mul paluks targematelt nõu ühe tihendiküsimusega seoses. Olen hetkel oma nukaketi pinguti vahetamisega pooleli ning võtsin selle käigus maha pildil oleva kaane (oleks ka ilma saanud, aga tahtsin näha kas mu väsinud pinguti oli kuidagi midagi ka kahjustanud). Nüüd oleks tarvis sinna uus tihend panna, aga pole suutnud kuskilt leida jubavalmis papptihendit. Mõtlesin, et miks mitte lihtsalt õige tihend välja lõigata ja nüüd otsin õiget alusmaterjali, mis oleks ka kuuma ja õlikindel.

Parim mis ma kohalikest netipoodidest leidsin oli see:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/remondima ... x75cm.html

Kas keegi tark oskab öelda kas see on õige asi või mida ma peaks otsima?

Tihend.jpg

Tänud ette!
T



Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas Kauri »

0,5 või 0,8 on täiesti piisav ja väga hästi töödeldav. Ma olen sellest materjalist minevikus sadu tihendeid vorpinud valdavalt küll autodele.


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas grahv »

Paroniit iseenesest on tõesti sobiv materjal selliste tavaliste tihendite tegemiseks. Ainus probleem, nagu ikka, kui tihendatav pind on hästi kitsas ja tihend tegemise ajal murdub, siis ka see "kummine" kiht katkeb. Parim viis tihendi tegemiseks on veidi suurem lapp pinna peale panna, kõigepealt poldiaugud suurema laagrikuuliga läbi lüüa (fikseerib tihendilapi ilusti paigale) ja siis väikese kerge haamrikesega õrnalt mööda servi haamerdada.

G @ küll ja veel paroniidist tihendeid teinud...

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
TonySpill
Postitusi: 15
Liitunud: 30 Aug 2018, 18:19
Tsikkel: Honda CBF 600 NA

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas TonySpill »

Kas seda samust millest lingi panin? Ma tean osasid kohti veel kus koha pealt saab, aga suurem osa neist pole ei kuuma ega õlikindlad.

franz125 kirjutas: 18 Mär 2020, 13:43

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.


hmm
Postitusi: 424
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas hmm »

Palju sul seal kuuma on... 80..100kraadi, kui sedagi? Selle kannatab iga pabermaterjal...
Õlikindlus... no see ju on:
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/e ... ihendipapp

Olen ise kasutanud 2T mootorite karterivahel 0,4mm tihendipappi (just selle pärast, et käigukasti hammakad ja võllid on arvestatud teatud distansiga, mis saavutatakse tihendiga) - lõikamiseks kasutanud skalpelli (s.h. ka poldiaugud sellega teinud, võib ju ka augurauda kasutada, kuid skalpelliga on lihtsam ja kiirem). Skalpell võta bauhofist...
Tihendipapp on lihtsamini ja kergemni vormitav, kui paroniit. Paroniit on hapram ning väga kitsastes oludes kergel purunev.

Kuigi kus pole otseselt vaja tihendit nt karterikaaned (no ka jawa 638 karterte vahele panin, siiani peab), olen kokkuladunud reinozil tihendimastiksiga - on väga hea asi ja tihendab hästi ja kindlalt.
Viimati sain reinozil motohoovi poest

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas franz125 »

TonySpill kirjutas: 18 Mär 2020, 14:19

Kas seda samust millest lingi panin? Ma tean osasid kohti veel kus koha pealt saab, aga suurem osa neist pole ei kuuma ega õlikindlad.

franz125 kirjutas: 18 Mär 2020, 13:43

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.

Vöimalik et samalaadne asi,ma küll ei mäleta et seal paroniit kuskil kirjas oli.Igatahes siduri ja magneeto pooltele kõlbas küll,õlikindel kohe päris kindlasti.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Mina küll enam tänapäeval ei viitsiks papptihenditega jännata.
Kasutaksin KVALITEETSET silikooni, sellist, mida automootorite puhul kasutakase ketiliini kaante tihendamiseks. Näit Loctite SI 5970.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”