1. leht 1-st

Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 09:35
Postitas TonySpill

Tervist

Mul paluks targematelt nõu ühe tihendiküsimusega seoses. Olen hetkel oma nukaketi pinguti vahetamisega pooleli ning võtsin selle käigus maha pildil oleva kaane (oleks ka ilma saanud, aga tahtsin näha kas mu väsinud pinguti oli kuidagi midagi ka kahjustanud). Nüüd oleks tarvis sinna uus tihend panna, aga pole suutnud kuskilt leida jubavalmis papptihendit. Mõtlesin, et miks mitte lihtsalt õige tihend välja lõigata ja nüüd otsin õiget alusmaterjali, mis oleks ka kuuma ja õlikindel.

Parim mis ma kohalikest netipoodidest leidsin oli see:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/remondima ... x75cm.html

Kas keegi tark oskab öelda kas see on õige asi või mida ma peaks otsima?

Tihend.jpg

Tänud ette!
T


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 11:42
Postitas Kauri

0,5 või 0,8 on täiesti piisav ja väga hästi töödeldav. Ma olen sellest materjalist minevikus sadu tihendeid vorpinud valdavalt küll autodele.


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 12:05
Postitas grahv

Paroniit iseenesest on tõesti sobiv materjal selliste tavaliste tihendite tegemiseks. Ainus probleem, nagu ikka, kui tihendatav pind on hästi kitsas ja tihend tegemise ajal murdub, siis ka see "kummine" kiht katkeb. Parim viis tihendi tegemiseks on veidi suurem lapp pinna peale panna, kõigepealt poldiaugud suurema laagrikuuliga läbi lüüa (fikseerib tihendilapi ilusti paigale) ja siis väikese kerge haamrikesega õrnalt mööda servi haamerdada.

G @ küll ja veel paroniidist tihendeid teinud...


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 13:43
Postitas franz125

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 14:19
Postitas TonySpill

Kas seda samust millest lingi panin? Ma tean osasid kohti veel kus koha pealt saab, aga suurem osa neist pole ei kuuma ega õlikindlad.

franz125 kirjutas: 18 Mär 2020, 13:43

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 14:57
Postitas hmm

Palju sul seal kuuma on... 80..100kraadi, kui sedagi? Selle kannatab iga pabermaterjal...
Õlikindlus... no see ju on:
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/e ... ihendipapp

Olen ise kasutanud 2T mootorite karterivahel 0,4mm tihendipappi (just selle pärast, et käigukasti hammakad ja võllid on arvestatud teatud distansiga, mis saavutatakse tihendiga) - lõikamiseks kasutanud skalpelli (s.h. ka poldiaugud sellega teinud, võib ju ka augurauda kasutada, kuid skalpelliga on lihtsam ja kiirem). Skalpell võta bauhofist...
Tihendipapp on lihtsamini ja kergemni vormitav, kui paroniit. Paroniit on hapram ning väga kitsastes oludes kergel purunev.

Kuigi kus pole otseselt vaja tihendit nt karterikaaned (no ka jawa 638 karterte vahele panin, siiani peab), olen kokkuladunud reinozil tihendimastiksiga - on väga hea asi ja tihendab hästi ja kindlalt.
Viimati sain reinozil motohoovi poest


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 16:19
Postitas franz125
TonySpill kirjutas: 18 Mär 2020, 14:19

Kas seda samust millest lingi panin? Ma tean osasid kohti veel kus koha pealt saab, aga suurem osa neist pole ei kuuma ega õlikindlad.

franz125 kirjutas: 18 Mär 2020, 13:43

Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.

Vöimalik et samalaadne asi,ma küll ei mäleta et seal paroniit kuskil kirjas oli.Igatahes siduri ja magneeto pooltele kõlbas küll,õlikindel kohe päris kindlasti.


Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend

Postitatud: 18 Mär 2020, 16:24
Postitas kalju1

Mina küll enam tänapäeval ei viitsiks papptihenditega jännata.
Kasutaksin KVALITEETSET silikooni, sellist, mida automootorite puhul kasutakase ketiliini kaante tihendamiseks. Näit Loctite SI 5970.