Ktm 690 enduro vin kood 2009 aasta

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Ktm 690 enduro vin kood 2009 aasta

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Kas keegi pealkirjas nimetatud ratta omanik saaks oma raamile pressitud vin koodist pildi teha ja siis selle siia üles panna või privaatselt mulle saata?
Probleem nimelt ühe rattaga, mille puhul on arkil kahtlus, et vin on ise raamil üle keevitatud.



Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ktm 690 enduro vin kood 2009 aasta

Lugemata postitus Postitas puna »

KTM esindusest saad ehk abi

Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Ktm 690 enduro vin kood 2009 aasta

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Esindusest hetkel abi polnud. Aga pm on asi juba peaaegu selgeks saanud. Point siis selles, et see ratas on kunagi ära varastatud ja kindlustus maksis selle omanikule välja. Hiljem leidis politsei ratta üles ja tõenäoliselt kindlustusfirma müüs selle maha. Arvamus on selline, et varas lihvis originaal vin koodi raami pealt maha, enne, kui vahele jäi ja hiljem keevitati samale kohale uus sissepressitud vin koodiga metallitükk sama vin koodiga.
Ainus probleem asja juures on see, et tegevus toimus Rootsis ja kohalik autoregister on mingitel asjaolude jätnud selle "pisiasja" märkmetesse kirja panemata.
Nüüd avastas selle Eesti Maanteeamet ja leidis, et sellise keevitatud vin koodiga ratast nemad nõus regama ei ole.
Ühesõnaga hunnik jama kellegi tegemata tööst.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”