Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 2
- Liitunud: 03 Aug 2018, 11:49
- Tsikkel: Kawasaki kle 500 1992
Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Otsi kohta, kust lisaõhku tõmbab. Karpa ja silindri vahel. Pihusta töötamise ajal puhastuspreid, kui pöörded tõusevad, siis sellest kohast saabki õhku.
Päikest!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Kui karburaatorid välja jätta siis järgmised asjad mis kütuse pealevoolu piiravad on kraan, filter ja kütusepump. Kraanil voolikud küljest, ja kui voolab ilusti on pilt selge, kui ei siis on kraanil sõel mis vajab puhastamist. Kütusepumba saab välistada kui kraanil on keskel PRI asend, sellega saab kütuse pumbast mööda juhtida, kuid eeldab paagis suuremat kütuse taset.
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Võid proovida, kui paned karburaatori tuulutuse/ülevoolu vooliku kinni.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.
Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.
-
- Postitusi: 3124
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 325 korda
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Stonekurg kirjutas:Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.
Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.
See oli vihje biokütusele, mis võib elama hakata ja vett siduma.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Konkreetne juhus oma tsikliga. Seisis kaks aastat kuna sõitmiseks aega nappis. Sel aastal peale käivitamist jõudu ei jätkunud ja tuletorud punased. Uus kütus sisse ja korras. Tuttava Citroen peale pikemat seismist sulatas kõik kolvid ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 2
- Liitunud: 03 Aug 2018, 11:49
- Tsikkel: Kawasaki kle 500 1992
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.
Kytuse vahetasin mingi aeg tagasi välja ja siis läks minek natuke paremaks, kuid mitte oluliselt.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega
Aaro Õismets kirjutas:Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?
Tegelesin ka ühe seisnud KLE-ga. Sümtomid täpselt samad. Küljejala poolne karpa oli seest lausa roheline (kaua seisnud kütus). Lisaks düüsidele leotasin "carb cleaneriga" ka kanalid lahti ja asi korras.
Teine variant - lisaõhk.
Terv.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.