Derbi Senda jõudu pole alguses
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Derbi Senda jõudu pole alguses
Tervist. Ostsin endale esimese masina - Derbi Senda R 2000 aasta oma. Probleem aga järgmine: Koha pealt ära minnes pole alguses üldse jõudu. Võin hoida gaasi põhjas ja nii umbes 3-4 sekundi pärast viskab alles järsku pöörded kõrgele ja liigub korralikult edasi. Seda aga sirgel teel. Väiksema künka peal kas lihtsalt sureb poole peal välja või siis läheb ülimalt aeglaselt ja on tunne et kohe kohe sureb ära. Mootoriks on originaal Derbi 50cc mootor. Ainuke asi mis on eelmise omaniku poolt uus pandud, on MitraKiti summutaja(mudelit vms ei tea).
Ehk keegi targem oskab nõu anda, et kuidas saaks masina ka alguses korralikult liikuma ja et ta ei sureks küngaste peal ära. Peale karburaatori puhastust asjatundja poolt on tulemus ikkagi sama. Sõbrad soovitasid panna sport aju peale - ehk läheb korda asi.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Kas alguses liikus paremini? Või oli probleem kohe? Lähed pöörded põhjas väiksest künkast üles tõusma ja pöörded kukuvad ise alla kohe ja liigub vaevu ikkagi künkast ülesse?
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Lase asjatundjatel segu paika sättida. Kahetaktilised selle koha pealt tundlikud riistad.
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Stonekurg kirjutas:Kas alguses liikus paremini? Või oli probleem kohe? Lähed pöörded põhjas väiksest künkast üles tõusma ja pöörded kukuvad ise alla kohe ja liigub vaevu ikkagi künkast ülesse?
Seni kuni olen sellega sõitnud, on alati nii olnud. Kui pöörded põhjas lähen künkast üles, siis ta läheb ilusti ja pöörded eriti ei lange. Kui aga on mingi kurv, kus pean kiirust vähendama ja tuleb kohe küngas ja ei jõua pöördeid uuesti sisse saada siis sureb poole mäe peal välja sest pöörded langevad kohe väga madalale.
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
aga see on ju 50ne, ja eeldatavasti ka 2taktiline (kuigi seda sa oled unustanud täpsustada nagu näha). et noh...mida siis jõuetult võrrilt oodata? nii nad liiguvadki, alguses pole midagi, siis pole sedagi ja lõpuks nagu läheks kuidagi
muidugi summuti on 2 taktilisel ka üks tähtsamaid asju, nii et see "tuuning" sumps, mis on ilmselt täiesti lambipaun, võis ka asja hullemaks teha. aga üldiselt, parim soovitus on ilmselt see, et eks libista kõvasti sidurit ja hoia loom pöördes. või pane aeglasem ülekanne..
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Mida see siduri libistamine endast kujutab? Pole veel täpselt aru saanud
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Puhasta õhufilter ka ära ( kui pole hiljuti seda teinud) ja proovi selgeks õppida mis käik teatud kiiruste ja koormuste juures olema peab, et jõud ära ei kaoks. Selleks sul 6 käiku ongi antud ja 50cc peabki pöördes olema.
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
google õpetab täpsemalt, misasi see sidur selline on, küll sealt saab ka selgeks mismoodi see libistamine töötab.
aga lühidalt ja ilma tööpõhimõteteta on siduri libistamine ju lihtsalt heebli nö. aeglane üles laskmine ehk et sidur mitte ei ole lahutatud ega kinni asendis, vaid kuskil vahepeal ja libiseb läbi. lased aga mootori pöördesse ja siis libistad, nii et veab edasi aga samas pöörded alla ei kuku. kunagi vene ajal rigadega muudmoodi sõita ei saanudki
kui käiguvahetus ja kohalt minek kõrvale jätta siis on siduril veel üks funktsioon, see on sisuliselt jõukordisti. mootori ehk vedav pool võib teha näiteks 3 korda rohkem pöördeid kui veetav pool sest sidur ei ole mingi jäik ühendus, vaid frikstioonil põhinev ülekanne
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Derbi Senda jõudu pole alguses
Proovi madalal pöördel kiirendades toores peale tõmmates, kui on selline heebel.
Ohverdan bensiini !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.