Mootoripukk, vajalik või mitte?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mootoripukk, vajalik või mitte?
Kas kellelgi on kogemusi, et missugust mootoripukki valida ja kas see on üldse vajalik?
Kas hakkab painduma, kui polte keerata?
Olen leidnud sellised variandid:
1. 2. 3.
Kas hakkab painduma, kui polte keerata?
Olen leidnud sellised variandid:
1. 2. 3.
-
franz125
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Ilmselt sõltub palju sellest kuidas kone lahti käib.Kui masstööd ei tee siis pole väga vaja.Yamu FJ ja VTX(123kg)mootorid olen niisamuti lauapeal lahti-kokku pannud.Puu laud ja absorbent matt all ja käis küll
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
yeekim
- Toetajaliige
- Postitusi: 6810
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 702 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Kui just mingit ühele mootorile spetsialiseeritud tööd ei tee, siis pehmem matt/absorbent alla ja "käib küll".
Üldiselt keeratakse/väänatakse kangemad mutrid/poldid/sõlmed lahti siis, kui kone veel raami küljes on.
edu
PS! suure V2 80-150kg mootori pukki saamine on paras vägitükk
Üldiselt keeratakse/väänatakse kangemad mutrid/poldid/sõlmed lahti siis, kui kone veel raami küljes on.
edu
PS! suure V2 80-150kg mootori pukki saamine on paras vägitükk
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Macintosh
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7427
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Mul on paar korda tulnud mootoriga toimetada, enamasti olen teinud seda laual. Kinnitasin vineeri või OSB plaadile tugiklotsid, et mootor oleks fikseeritud ja toimetasin. Ajas asja väga hästi ära.
Korra olen laenanud pukki, sellist, mis põrandal seisab (sarnane sinu viimase pildiga). Ainuke pluss mida nägin oli võimalus kogu kombot garaazis ringi liigutada s.t. jalust ära. Kasulik siis, kui sul on seda lauapinda samal ajal millekski muuks vaja. Nentisin muide sama sja mis @yeekim , mootori puki peale/külge saamine oli omaette ettevõtmine.
Enamus proffessionaalseid töökodasid, kus mul on olnud võimalus viibida pukki ei kasutanud vaid tegid tööd laual.
Korra olen laenanud pukki, sellist, mis põrandal seisab (sarnane sinu viimase pildiga). Ainuke pluss mida nägin oli võimalus kogu kombot garaazis ringi liigutada s.t. jalust ära. Kasulik siis, kui sul on seda lauapinda samal ajal millekski muuks vaja. Nentisin muide sama sja mis @yeekim , mootori puki peale/külge saamine oli omaette ettevõtmine.
Enamus proffessionaalseid töökodasid, kus mul on olnud võimalus viibida pukki ei kasutanud vaid tegid tööd laual.
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Esimese variandi saab Temust kätte 53 EUR eest, kuid kohale jõudmine võtab kaua aega, mistõttu loobusin. Vahepeal olen leidnud veel ühe kalli Sealey puki proffidele (link Youtubis Superbike Surgery Ltd), mille pilt on toodud allpool.
-
ranel
- Postitusi: 3284
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 380 korda
Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?
Pukk on hea, et midagi kogemata ära ei lõhuks, aga enda mootori lahti võtmised on ka laual olnud mingi pehmem asi all.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.