Ural 2014

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Ural 2014

Lugemata postitus Postitas riksx »

Attention: The 2014 Ural revolution is spreading through Europe mercilessly:
Ural is getting rid of the drum brakes, the carburettors and a few other technical relics from the 1950’s.
Watch out, Ural is beaming itself into the present time!
http://www.ural.cc/index.php?en_model-year-2014

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Neoklassikud, väga cool :) Kuid kuidas uutel Uralitel töökindlusega on? Tallinnast Tartusse ikka julgeb ühe jutiga sõita?

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Hurt »

http://ural.ee/mootorrattad/tourist/ sellise hinna eest peaks julgema ka tunduvalt pikemale sõidule minna kui vaid Tartu-Tallinn

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas riksx »

Eks me omal nahal teame kes ja kuidas neid on toodetud, kuid Ameeriklased mitte. Töökindlus on neil endiselt loterii alegrii.
Sellegi poolest on Ural ainuke, kes pakub korviveoga külgkorvi.

Leitsin huvitava lugemise, see on nii 183lk pikk =)
Why you should NOT buy a Ural motorcycle
They are one of the MOST UNRELIABLE new bikes you can buy in America today.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=794963

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6617
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 402 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel :wack:
Amordi ülemine kinnitus :wack:
Valged poldid on pärliks :wack:
jne :wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Pole hullu, kui ülejäänud ratas juppideks laguneb - keihini karpad ja brembo pidurid teevad üksinda ülejäänud töö ära :wack:

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Linke ja pilte

Lugemata postitus Postitas tazavi »

kuu ajaga langeb tutika masina hind poole võrra :D

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=433900


tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas tauf »

tazavi kirjutas:

kuu ajaga langeb tutika masina hind poole võrra :D

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=433900

Peeter Oja stand-up etenduse pealkiri tuleb meelde... :D

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Loff »

yeekim kirjutas:

Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel :wack:
Amordi ülemine kinnitus :wack:
Valged poldid on pärliks :wack:
jne :wack:

Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь (togi)

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1040
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Loff kirjutas:

Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь (togi)

Pelmeenid tulevad ka hästi välja. :mrgreen:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ei ole häda midagi tutvustus on hea ja läbib sügavat vett nagu koliseb

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Talvel oleks küll kaherattaveolisega äge sõita. Võiks ainult veidi usaldusväärsem tehnika olla, et saaks sellega näiteks tööl käia :)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

motarded
Postitusi: 108
Liitunud: 12 Juun 2011, 02:57
Tsikkel: Uus tulekul

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas motarded »

Kas uralile bmw modernsemat ja vastupidavamat bokserit ei anna peale orgunnida? See oleks tõesti talvel päris ehe liikur siis ja ka muidu liikumiseks päris huvitav aparaat :bsmile:

Kasutaja avatar

12776
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
Asukoht: Tartu, Tallinn

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas 12776 »

Huvitav oleks muidugi proovida omal nahal. Teoorias ju väga äge müttaja. Paraku vene mentaliteeti millegi tegemisel arvesse võttes praktikas ilmselt väga suur pettumus. Samuti ei peta ketaspidurid kedagi ära, et tehnika pärineb veel vanaisade aegadest. Kui aga keegi lugupeetavatest tootjatest sellise masinaga maha saaks, oleksin küll potentsiaalne huviline.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Netiavarused räägivad, et R-80 800 on parim variant, kuid et sõidavad ka R75 peal.
Samas, need on ka juba piisavalt vanad asjad, äkki polegi niipalju parem enam.

Äge oleks, kui mingi R1100GS-i oma sinna vahele kuidagi sobitaks. Ilmselt vajaks siis juba raam rohkem modimist.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

motarded
Postitusi: 108
Liitunud: 12 Juun 2011, 02:57
Tsikkel: Uus tulekul

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas motarded »

See oleks vast alternatiiv

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Vint »

Huvitav jah, kuna nood tegelased mootori uuenduse teevad? :) Tundub suht samanäoline vana ohv, mida tänapäeval kasutatakse enamasti muruniidukites või teisaldatavatel generaatoritel. Oma olemuselt see väga palju pöördeid ei kannata, aitaks kas-või nukkvõlli viimine silindri peale, et oleks võimalik pöördeid tõsta. Mootoril vastupidavust peaks ju jätkuma.

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas poison »

Emmile pemmi mootori siirdamisel on see keiss, et käigukasti väljuv võll keerleb teistpidi, sellest johtuvalt on vaja panna kas vene käimar või vahetada ka tagaülekanne.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas riksx »

See on üsna levinud nõks, et BMW R80 ja R100 pannakse vahele. Kunagi oli endal selline plaan aga siis tunudus vähe loogilisem hoopis korv panna R100 külge. R80 mootor pidavat paremini sobima, kuna R100 on natsa liiga võimas ja keerab käimari või redukroti pahupidi.

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas riksx »

Dnepri korviveo reduktorile on olemas ka diferentsiaal lukk. Selle külgepanemisega on küll jändamsit aga asi toimib.

[youtube][/youtube]

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

dzm
Postitusi: 42
Liitunud: 15 Aug 2011, 15:05
Tsikkel: Yamaha Thunderace
Asukoht: Harku vald

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas dzm »

Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?

Gravity always wins.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6617
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 402 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas yeekim »

dzm kirjutas:

Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?

Just täna oli PR, et praeguse seisuga "Mistral"-e Venemaale ei müüda :nono:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Loff kirjutas:

Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ...

Nalja teed või? Need pole vene leiutised. Vildid on stepirahvastelt pärit ja vatijope on Hiinlaste leiutis. Ja et järgmine mees ei räägiks samovarist, siis see on ka Hiina algupäraga.

Räägime Uralist edasi (mis pole ka muide vene leiutis vaid BMW R71 aastast 1940). Niipalju kui teemasid varasemalt Urali kohta veebis olen lugenud, siis saab üsna ühetaolise pildi sellest, kui viletsalt nad (endiselt) valmistatud on. Huvitav, et 70 aasta jooksul pole töökultuur karvavõrdki muutunud. Probleem pole ju vananenud tehnoloogilises lahenduses vaid pohhui kultuuris. See, et neil on nüüd ketaspidurid ja sissepritse ei muuda tegelikukt peale hinna küll miskit.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas tali »

Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Valmet kirjutas:

Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.

Siis ei sobi uusi harrikaid ju ammugi osta :D

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Black »

tali kirjutas:

Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga :twisted:

No siis ikka 2 (Kiievi K-d ja Irbiti M-id) või 4 (kummastki rippklappidega 650 ja külgklappidega 750 variandid lisaks) ju.

Eks nõukapilli võlu olegi lihtsuses, robustsuses (saad ise valujääke maha viilida) ja selles, et näpu õliseks saab. Elektristarteri nupu vajutamiseks leidub paremaid alternatiive. Tänapäeval selle raha eest tutika Ural-i poest ära tooja peab muidugi paras veidrik olema. Nostalgia vms põhjus.


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Millegi pärast itaallaste puhul lagunemist ja pirtsakust nimetatakse iseloomuks :mrgreen:


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Too Ural võib külkahuvilisele Eestis pea ainus võimalus olla. Meie ARK vist ei soosi suvalistele sooloratastele külkade regamist. Või on kellelgi vastupidised andmed? Tšehhi kui tõeline tsiklimaa on muidugi hulga liberaalsem - seal saab ilmselt igale tsiklile külka juurde regada.
http://www.sajdkar.wbs.cz/Kobras.html

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Ural 2014

Lugemata postitus Postitas miilits »

ARK ei taha mugavusest tõesti nendega tegeleda, nad on võtnud sakslastelt eeskirjadeks malli ja eestlase pedantlusega püütakse neid täita, samas enne 2004.a. väljalastud tsiklitele (st, masin peab omama teh. koodi, mitte aga tüüpkoodi) ei tohiks vastav ümberehitus lõplikuks takistuseks olla. Samas olen aru saanud, et sakslastel on firmad, millised tegelevad just külghaagiste ehitamise ja nende külgekleepimisega, seal korraldatakse ka kokkutulekuid just korviga masinatele
835848953107046&set=a.835838706441404.1073741870.100000458488653&type=1&permPage=1
USA on juba omaette teema.
Kaldun arvama, et meie turg oleks firmale sellise ümerehitusega tegelemiseks liiga kesine, pigem ehitatkse ümber näit. HD, milline on tehase varjandis arvele võetud ja see on popp. Masinad, milledele on külghaagis külge poogitud, olen mina kohanud soolodena registreeritutena, võib ka erandeid olla. Endal on plaanis see kadalip ette võtta, sest lapselapsed tahavd ka sõidutamist ja LS seda kõlghaagises ei keela.
Külghaagiste teemat kohtab Tsiklitalli foorumis
http://foorum.tsiklitall.ee/showthread.php?tid=436
:bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”