Ural 2014
Moderaator: Moded
Ural 2014
Attention: The 2014 Ural revolution is spreading through Europe mercilessly:
Ural is getting rid of the drum brakes, the carburettors and a few other technical relics from the 1950’s.
Watch out, Ural is beaming itself into the present time!
http://www.ural.cc/index.php?en_model-year-2014
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Ural 2014
Neoklassikud, väga cool Kuid kuidas uutel Uralitel töökindlusega on? Tallinnast Tartusse ikka julgeb ühe jutiga sõita?
Re: Ural 2014
http://ural.ee/mootorrattad/tourist/ sellise hinna eest peaks julgema ka tunduvalt pikemale sõidule minna kui vaid Tartu-Tallinn
Re: Ural 2014
Eks me omal nahal teame kes ja kuidas neid on toodetud, kuid Ameeriklased mitte. Töökindlus on neil endiselt loterii alegrii.
Sellegi poolest on Ural ainuke, kes pakub korviveoga külgkorvi.
Leitsin huvitava lugemise, see on nii 183lk pikk =)
Why you should NOT buy a Ural motorcycle
They are one of the MOST UNRELIABLE new bikes you can buy in America today.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=794963
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6617
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 402 korda
Re: Ural 2014
Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel
Amordi ülemine kinnitus
Valged poldid on pärliks
jne
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Pole hullu, kui ülejäänud ratas juppideks laguneb - keihini karpad ja brembo pidurid teevad üksinda ülejäänud töö ära
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
tazavi kirjutas:kuu ajaga langeb tutika masina hind poole võrra
Peeter Oja stand-up etenduse pealkiri tuleb meelde...
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
yeekim kirjutas:Minu süda läheb pahaks juba paljalt esiratta vaatamise juures:
Milline "kvaliteet" esipiduri suppordi kinnitusel
Amordi ülemine kinnitus
Valged poldid on pärliks
jne
Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Ural 2014
Loff kirjutas:Venelane ju, on siit siis midagi mõistlikku oodata? Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ja muidugi sõjatehnikat suudab vorpida, muu on ikka как ни путь
Pelmeenid tulevad ka hästi välja.
Re: Ural 2014
Ei ole häda midagi tutvustus on hea ja läbib sügavat vett nagu koliseb
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Talvel oleks küll kaherattaveolisega äge sõita. Võiks ainult veidi usaldusväärsem tehnika olla, et saaks sellega näiteks tööl käia
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Ural 2014
Kas uralile bmw modernsemat ja vastupidavamat bokserit ei anna peale orgunnida? See oleks tõesti talvel päris ehe liikur siis ja ka muidu liikumiseks päris huvitav aparaat
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
- Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
- Asukoht: Tartu, Tallinn
Re: Ural 2014
Huvitav oleks muidugi proovida omal nahal. Teoorias ju väga äge müttaja. Paraku vene mentaliteeti millegi tegemisel arvesse võttes praktikas ilmselt väga suur pettumus. Samuti ei peta ketaspidurid kedagi ära, et tehnika pärineb veel vanaisade aegadest. Kui aga keegi lugupeetavatest tootjatest sellise masinaga maha saaks, oleksin küll potentsiaalne huviline.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Netiavarused räägivad, et R-80 800 on parim variant, kuid et sõidavad ka R75 peal.
Samas, need on ka juba piisavalt vanad asjad, äkki polegi niipalju parem enam.
Äge oleks, kui mingi R1100GS-i oma sinna vahele kuidagi sobitaks. Ilmselt vajaks siis juba raam rohkem modimist.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1940
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Huvitav jah, kuna nood tegelased mootori uuenduse teevad? Tundub suht samanäoline vana ohv, mida tänapäeval kasutatakse enamasti muruniidukites või teisaldatavatel generaatoritel. Oma olemuselt see väga palju pöördeid ei kannata, aitaks kas-või nukkvõlli viimine silindri peale, et oleks võimalik pöördeid tõsta. Mootoril vastupidavust peaks ju jätkuma.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ural 2014
Emmile pemmi mootori siirdamisel on see keiss, et käigukasti väljuv võll keerleb teistpidi, sellest johtuvalt on vaja panna kas vene käimar või vahetada ka tagaülekanne.
Re: Ural 2014
See on üsna levinud nõks, et BMW R80 ja R100 pannakse vahele. Kunagi oli endal selline plaan aga siis tunudus vähe loogilisem hoopis korv panna R100 külge. R80 mootor pidavat paremini sobima, kuna R100 on natsa liiga võimas ja keerab käimari või redukroti pahupidi.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Ural 2014
Dnepri korviveo reduktorile on olemas ka diferentsiaal lukk. Selle külgepanemisega on küll jändamsit aga asi toimib.
[youtube][/youtube]
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Ural 2014
Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6617
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 402 korda
Re: Ural 2014
dzm kirjutas:Kas Prantsuse autoga ikka tohib sõita?
Või siis oled ka putinoid ja režiimi toetaja?
Just täna oli PR, et praeguse seisuga "Mistral"-e Venemaale ei müüda
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Ural 2014
Loff kirjutas:Ainukesed asjad, mida venelane on välja mõelnud on vildid ja puhvaika ...
Nalja teed või? Need pole vene leiutised. Vildid on stepirahvastelt pärit ja vatijope on Hiinlaste leiutis. Ja et järgmine mees ei räägiks samovarist, siis see on ka Hiina algupäraga.
Räägime Uralist edasi (mis pole ka muide vene leiutis vaid BMW R71 aastast 1940). Niipalju kui teemasid varasemalt Urali kohta veebis olen lugenud, siis saab üsna ühetaolise pildi sellest, kui viletsalt nad (endiselt) valmistatud on. Huvitav, et 70 aasta jooksul pole töökultuur karvavõrdki muutunud. Probleem pole ju vananenud tehnoloogilises lahenduses vaid pohhui kultuuris. See, et neil on nüüd ketaspidurid ja sissepritse ei muuda tegelikukt peale hinna küll miskit.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Ural 2014
Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ural 2014
Valmet kirjutas:Kunagi sõitsin kah igapäevaselt Dnepriga käed õlised, mutrivõtmed kotis ja varuküünlad taskus. Ei usu, et venelastel miskit on muutunud. Ja noh sellise uue ostmisel tuleb arvesse võtta ka seda, et sellega toetatakse venemaa majandust ja sellest kukub ka kopikas vene sõjamasinale. Ehk idast pole meile kunagi midagi head saabunud.
Siis ei sobi uusi harrikaid ju ammugi osta
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ural 2014
tali kirjutas:Ja kõigele eelnevale ei saa lisamata jätte, et Ural on kolmest nõukaemmilisest siiski parim ja töökindlaim. Olid needsamused ju ka omaaegsete rinka- ja krossirataste põhjadeks, mitte Dnepr ja ammugi mitte püstklappidega seitsmepoolene. Venekad proovisid kunagi (ilmselt eeskätt sporti silmas pidades) kopeerida Viktoria V2 mootorit, aga suurseeiasse asi ei jõudnud. Ural on selline loom, et kui ta korralikult molekulideks võtta ja ülima hoolega (kvaliteetmatejale ja -juppe kasutades kokku laduda, saab sellest ikka korraliku sõiduki ka. M-ist ja Dneprist ei iial, jääbki õli tilkuma, üle kuumenema ja iga muu põhjuse tõttu tee äärde jätma. Muidugi on ka siinmail geniaalseid tegelasi, kes on Dnepriga pool maakera läbi sõitnud. Hoopis ise teema on muidugi, kauaks sellisest emotsiooni jätkub...
Saaks praegu kusagilt näpu vahele omaaegse rinka Irbiti, raisk, sellest saaks muheda ja ka üsna kiire cafe vähese vaevaga
No siis ikka 2 (Kiievi K-d ja Irbiti M-id) või 4 (kummastki rippklappidega 650 ja külgklappidega 750 variandid lisaks) ju.
Eks nõukapilli võlu olegi lihtsuses, robustsuses (saad ise valujääke maha viilida) ja selles, et näpu õliseks saab. Elektristarteri nupu vajutamiseks leidub paremaid alternatiive. Tänapäeval selle raha eest tutika Ural-i poest ära tooja peab muidugi paras veidrik olema. Nostalgia vms põhjus.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ural 2014
Too Ural võib külkahuvilisele Eestis pea ainus võimalus olla. Meie ARK vist ei soosi suvalistele sooloratastele külkade regamist. Või on kellelgi vastupidised andmed? Tšehhi kui tõeline tsiklimaa on muidugi hulga liberaalsem - seal saab ilmselt igale tsiklile külka juurde regada.
http://www.sajdkar.wbs.cz/Kobras.html
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Ural 2014
ARK ei taha mugavusest tõesti nendega tegeleda, nad on võtnud sakslastelt eeskirjadeks malli ja eestlase pedantlusega püütakse neid täita, samas enne 2004.a. väljalastud tsiklitele (st, masin peab omama teh. koodi, mitte aga tüüpkoodi) ei tohiks vastav ümberehitus lõplikuks takistuseks olla. Samas olen aru saanud, et sakslastel on firmad, millised tegelevad just külghaagiste ehitamise ja nende külgekleepimisega, seal korraldatakse ka kokkutulekuid just korviga masinatele
835848953107046&set=a.835838706441404.1073741870.100000458488653&type=1&permPage=1
USA on juba omaette teema.
Kaldun arvama, et meie turg oleks firmale sellise ümerehitusega tegelemiseks liiga kesine, pigem ehitatkse ümber näit. HD, milline on tehase varjandis arvele võetud ja see on popp. Masinad, milledele on külghaagis külge poogitud, olen mina kohanud soolodena registreeritutena, võib ka erandeid olla. Endal on plaanis see kadalip ette võtta, sest lapselapsed tahavd ka sõidutamist ja LS seda kõlghaagises ei keela.
Külghaagiste teemat kohtab Tsiklitalli foorumis
http://foorum.tsiklitall.ee/showthread.php?tid=436
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.