Küsimus stundimeestele
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 322
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Küsimus stundimeestele
Tere!
Mul on juba ammu olnud soov stundi ratast proovida ning mõned lihtsamad trikid ära õppida - lihtsalt sõiduoskuste rikastamiseks ja proovimiseks. Väga südamelähedased Honda CBR 929 ja 954. Mulle on jäänud aga mulje, et neid rattaid trikitamiseks eriti ei kasutata, mis põhjusel???
Kas kuuesajastega on tunduvalt lihtsam?
Re: Küsimus stundimeestele
henri kirjutas:Tere!
Mul on juba ammu olnud soov stundi ratast proovida ning mõned lihtsamad trikid ära õppida - lihtsalt sõiduoskuste rikastamiseks ja proovimiseks. Väga südamelähedased Honda CBR 929 ja 954. Mulle on jäänud aga mulje, et neid rattaid trikitamiseks eriti ei kasutata, mis põhjusel???
Kas kuuesajastega on tunduvalt lihtsam?
Kasutatakse ikka aga enamjaolt tänavalpillidena, kus kiirused suuremad. Sõita saab iga asjaga aga kindlasti samade aastate kuuesajase hondaga on asi kordades lihtsam. Eriti CBR600F4i'ga. Poolast peaks mõlematele stundijuppe saama, seega sealt väga erinevust pole. Kui sa tahad vahest harva tänaval tagarattal lasta ja natukene burnouti teha, siis pole väga vahet. Kui aga tahaks veidi rohkemat kui seda, siis kuuesajane oleks kindlasti parem variant.
-
Teema algataja - Postitusi: 322
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Küsimus stundimeestele
Noh burnout ja tagarattal laskmine (suuremal kiirusel) pole just see väljakutse, nendega saab hakkama. Powerslide, esirattale pidurdamine ja aeglastel kiirustel tagarattal sõitmine oleksid need asjad mida alustuseks tahaks natuke katsetada. Muidu võiks ju seda proovida ka mõne tänavapilliga aga jube kahju on ära lõhkuda - odavam on selleks tarbeks mingi kohandatud asi osta, oleks lõbu ka rohkem kui põdema ei pea.
Siit veel üks küsimus,vähemalt siin foorumis on korduvalt kiidetud CBR F4 hea algaja stundirattana, miks? Ok, suhteliselt soodsa hinnaga saab kätte aga mis head omadused veel on? Kas see nn. õigetpidi (mitte up-side-down) esihark ei ole kuidagi kehvakene?
Re: Küsimus stundimeestele
henri kirjutas:Noh burnout ja tagarattal laskmine (suuremal kiirusel) pole just see väljakutse, nendega saab hakkama. Powerslide, esirattale pidurdamine ja aeglastel kiirustel tagarattal sõitmine oleksid need asjad mida alustuseks tahaks natuke katsetada. Muidu võiks ju seda proovida ka mõne tänavapilliga aga jube kahju on ära lõhkuda - odavam on selleks tarbeks mingi kohandatud asi osta, oleks lõbu ka rohkem kui põdema ei pea.
Siit veel üks küsimus,vähemalt siin foorumis on korduvalt kiidetud CBR F4 hea algaja stundirattana, miks? Ok, suhteliselt soodsa hinnaga saab kätte aga mis head omadused veel on? Kas see nn. õigetpidi (mitte up-side-down) esihark ei ole kuidagi kehvakene?
Siis tasub jah F4i'd vaadata, sest usu mind...see driftimine ja esirattal sõit on sõltuvust tekitav ja hiljem kui asi veidi tehnilisemaks läheb jääb see 900'ne segama. Kui alguses kohe F4i ära osta, sõidad sellega aastaid ilma muredeta. Eeskätt on ta tagarattal sõitmiseks loodud. Madalatel pööretel on ülimalt stabiilne ja jõudu piisavalt, see tähendab seda, et kõik tagarattal tegevused on lihtsustatud võrreldes teiste masinatega. Esiamordid ja esipidurid üldiselt väga suurt rolli esirattal sõidus ei mängi. Muidugi on mõnevõrra lihtsam parema(enda eelistuse järgi) pumbaga, kuid minul näiteks ei ole vahet mis rattaga, mis amortide või piduripumbaga ma esirattal sõidan. Ei näinud vahet upside down amortidele üle minnes(kuigi teoreetiline vahe on olemas, kuid vaevalt seda tavainimene käega tunnetab). Samuti on honda väga vastupidav. Sa ei pea raami, tagaraami, mootori ja amortide pärast muretsema. Ma sõitsin oma suzuki korduvalt keskelt pooleks, kawadel oleme amorte murdnud, ma olen sabaraami taevasse painutanud, põhjamaa kolleegid on mootoreid ja sidureid ka ikka läbi lasnud.....samal ajal sõidavad need hondad sama kindlalt edasi. No Andre F3 jooksis kokku, kuid too koputas juba kaua ka Kõik teised masinad vajavad omajagu teamisi ja hoolt, honda on ainult sõidupill, remonti vajab harva.
Re: Küsimus stundimeestele
Hetkel mingi ideealne variant müügis ka: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=387305
Re: Küsimus stundimeestele
Oskate ehk öelda või on kogemusi kas need hiina päritolu pitbike-d kannatavad vähe lolluste tegemist kah või lähevad kohe pooleks.
Lihtsalt hinna poolest vaadates ei maksa mitte muffigi.
Arvan, et mul CBR 929-ga läheks kukkumine rohkem maksma kui sellise pit-i väärtus.
Re: Küsimus stundimeestele
Üks hetk lagunevad nad kõik ära aga natuke neil vahet on.Võid minu poole pöörduda masinatega mis huvi pakuvad,ma piti alal vana kala .
Re: Küsimus stundimeestele
Minu pit ei pidanud muffigi vastu.....samas, seda aint retsida saigi. Oleneb mida teha tahad sellega, hüpata ei soovita mingil juhul
Re: Küsimus stundimeestele
Mul naine lammutab oma piti rohkem kui mina oma kawa
Osta cbr600f4i ja asi aetud
Aga kui nüüd Andret vaadata, siis mina ei saa aru kuidas nii väike tsikkel üldse eluga sellise mehe selliste trikkide alt välja tuleb
Re: Küsimus stundimeestele
mart211 kirjutas:Mul naine lammutab oma piti rohkem kui mina oma kawa
Osta cbr600f4i ja asi aetud
Aga kui nüüd Andret vaadata, siis mina ei saa aru kuidas nii väike tsikkel üldse eluga sellise mehe selliste trikkide alt välja tuleb
Eks ma ole sinna omajagu juppe panustanud,aga õnneks on varuosad odavad :-D.
Re: Küsimus stundimeestele
Pitt kannatab ilusti sõitmist kui sinna natuke raha alla panna aga eks lõpuks ikka laguneb ära kui ei hoolda
Re: Küsimus stundimeestele
andrezoo9 kirjutas:Üks hetk lagunevad nad kõik ära aga natuke neil vahet on.Võid minu poole pöörduda masinatega mis huvi pakuvad,ma piti alal vana kala .
Ega ma veel pit-i ostma torma, hetkel rohkem teoretiseerin ja mõtlesin, et küsin kogemusi ja arvamusi.
Asja point on just hind......et kui odavalt on võimalik.
Mäletan, et keegi soovitas kuskil algajale stunterile just pitbike või dirtbike esimeseks mänguasjaks.
Et kui nüüd seada kaalukausile korralik ratas, tema maksumus, kuluosad+varuosad, kukkumise tagajärjel tekkinud võimalikud kahjustused (nii rattale kui sõitjale).
Kui peaks kukkumisel rattaga pihta saama või ratta alla jääma siis on kindlasti mõnusam kergema kaaluga ratas .
Aga lähen konkreetsemaks, mõned näited, kommentaare vastupidavuse, kuluosade + varuosade hindade üle (ise arvan, et varuosad eriti kallid ei tohiks olla)
Ja mis on nõrgad kohad (mootor, käigukast,raam,vedrustus), mootorid paistavad kõigil olevat hästi ligipääsetavad ja labased.
On mootori kubatuuril ja tootjal eelistusi 125,140,160 (pean siis silmas just neid odavaid pit-e)
http://bike.motors24.ee/vehicles/391168 ... =price.ASC - 125 ATM hinnaga 250.- natuke räsitud on aga ei maksa kah midagi, tänavasõidu rehvid kah veel lisaks kaasa (enda rattale ma ei saa selle raha isegi korralike rehve)
http://bike.motors24.ee/vehicles/392230 ... =price.ASC - 140 Orion 299. - näeb vähe parem välja ja aasta kah uuem
http://www.auto24.ee/used/1322192 - IBC apollo 125 hinnaga 499.- tundub, et tegemist täitsa uue konega.
http://www.auto24.ee/used/1039556 -125 Apollo 650.- Jällegi täitsa uus masin mis tähendab, et garantii.
Re: Küsimus stundimeestele
Suur ratas küll on veidi kallim, kuluosi ja varuosi vaevalt rohkem läheb kui pitbike'l, kuid suurega on kordades lõbusam ja saab kõvasti rohkem asju teha. Lihtsalt minu arvamus. Kui huvi on, siis vahet pole millega alustad, peaasi et mingi hetk suure ratta peale üle kolid ja näed kuidas asi tegelikult tundub
Re: Küsimus stundimeestele
mart211 kirjutas:Suur ratas küll on veidi kallim, kuluosi ja varuosi vaevalt rohkem läheb kui pitbike'l, kuid suurega on kordades lõbusam ja saab kõvasti rohkem asju teha. Lihtsalt minu arvamus. Kui huvi on, siis vahet pole millega alustad, peaasi et mingi hetk suure ratta peale üle kolid ja näed kuidas asi tegelikult tundub
Ega ma ise tegelikult aktiivselt stunt-iga tegelema hakata ei plaani, kui pit-i võtan siis rohkem maal mööda kruusateesi ja kadakate vahel turnimiseks kui vaja randa ujuma minna (hondaga see turnimine vähe ebamugav).
Muidu tagarattal sõitmise tahaks kontrollitult ära õppida küll . Oma tänavaseaded 929 tõstan üles küll aga eriti kõrgele ei julge tasakaalupunkti otsima hakata, hakkan kartma ratta pärast.
Et vot kui nüüd nihu läheb siis on plastikud kriibitud, tuled puruks,kahvel kõver ja piduri ning siduri heeblid koos peeglitega läinud:P
Et siis oleks niiöelda 2 ühes, ostaks kommiraha eest maal kärutamiseks pit-i ja samas ehk kannataks temaga ka tagarattal balance pointi viimist ja tagasi toomist harjutada (ma pole endas täitsa kindel, et kas ikka leian tagapiduri õigel ajal üles kui vaja on). Ja kui läheb nihu siis läheb, tõstab ratta püsti ja proovib uuesti. Ja kui ka täitsa ära lõhun....pohh...rahalised kahjud minimaalsed.
Ja kui see pit peaks mingil imekobmel ellu jääma (milles ma küll kahtlen) siis jääb hiljem pojale
Re: Küsimus stundimeestele
Selliseks niisama külavahel paugutamiseks ja vahepeal ka wheelie ületõmbamiseks kõlbab iga võimalikult odav ja enamvähem terve masin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.