keeway-ga mure
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
keeway-ga mure
Ostsin Keeway F-act-i ja kodus vaadates nägin et tossab kuidagi palju. Alguses arvasin et esimesed 500-km peabki rohkem võtma aga kui nüüd esimene hooldus tehtud sai tossab nüüd samamoodi edasi. Kas saab kuidagi ise ka seda õli kogust vähendada? Kui kohapeal olen ja gaasi annan ajab ikka sinise pilve ülese ja õli pritsmeid lendab sumpast koguaeg välja.
Teiseks olid alguses pöörded madalad et külmast peast pidi koguaeg gaasi panema et välja ei sureks ja jalast käimalüües pidi kindlalt gaasi andma . Peale hooldust pandi pöördeid juurde ja minuarust liiga palju et üle 45km/h ei julge sõita kuna ilgelt pöördesse läheb. Oskab keegi aidata?
Teiseks olid alguses pöörded madalad et külmast peast pidi koguaeg gaasi panema et välja ei sureks ja jalast käimalüües pidi kindlalt gaasi andma . Peale hooldust pandi pöördeid juurde ja minuarust liiga palju et üle 45km/h ei julge sõita kuna ilgelt pöördesse läheb. Oskab keegi aidata?
Re: keeway-ga mure
Kas ta tossab ka siis kui mootor juba soe on?kaups008 kirjutas:Ostsin Keeway F-act-i ja kodus vaadates nägin et tossab kuidagi palju. Alguses arvasin et esimesed 500-km peabki rohkem võtma aga kui nüüd esimene hooldus tehtud sai tossab nüüd samamoodi edasi. Kas saab kuidagi ise ka seda õli kogust vähendada? Kui kohapeal olen ja gaasi annan ajab ikka sinise pilve ülese ja õli pritsmeid lendab sumpast koguaeg välja.
Teiseks olid alguses pöörded madalad et külmast peast pidi koguaeg gaasi panema et välja ei sureks ja jalast käimalüües pidi kindlalt gaasi andma . Peale hooldust pandi pöördeid juurde ja minuarust liiga palju et üle 45km/h ei julge sõita kuna ilgelt pöördesse läheb. Oskab keegi aidata?
Ma arvan, et seda sa ei peaks kartma, et liiga pöördesse läheb, juhul kui sul ei võetud piirajaid maha. Siiski ma eelan, et sul piirajad peal ja seega lase julgelt gaas põhjas (peale sissesõitu muidugi).
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
-
Teema algataja
Minu Matrix tossab ka ja tahab välja surra, kui mootor külm. Siis juristan natuke koha peal, teen mingi paarisaja meetri pikkuse tiiru ja ongi mootor piisavalt soe.
Mina arvan, et minu roller käitub nii kas selle pärast, et sissesõit sai lohakalt tehtud, või siis selle pärast, et ühel korral kui külma mootoriga sõitma läksin, siis vajutasin kohe gaasi põhja, kui rolleri käima oli läinud, paar meetrit sõitis, kuni välja suri.
Mina arvan, et minu roller käitub nii kas selle pärast, et sissesõit sai lohakalt tehtud, või siis selle pärast, et ühel korral kui külma mootoriga sõitma läksin, siis vajutasin kohe gaasi põhja, kui rolleri käima oli läinud, paar meetrit sõitis, kuni välja suri.
-
Teema algataja
Mul ka samamoodi F - Act 50.. Point on selles, et Kui sul mootor on külm, siis ta tossabki, et kui teed umbes 100 meetrise tiiru vms siis enam ei tossa summuti, ning õlipritsmeid ka ei lenda.. Sureb ta välja sellepärast, et pöörded on liiga madalal, võid lasta motodepoos vms kust ta ostsid, piirajaid kõrgemaks timmida.
-
Teema algataja
Re: keeway-ga mure
Sul ilmselt see seib variaatori taldrikute vahel,mis ei lase rihma kõrgemale tõusta.See piirabki kiirust kuna pöörded tõusevad aga kiirus ei kasva.Mis tossamisse puutub siis küsiks veel mis firma õli kasutad?kaups008 kirjutas:Ostsin Keeway F-act-i ja kodus vaadates nägin et tossab kuidagi palju. Alguses arvasin et esimesed 500-km peabki rohkem võtma aga kui nüüd esimene hooldus tehtud sai tossab nüüd samamoodi edasi. Kas saab kuidagi ise ka seda õli kogust vähendada? Kui kohapeal olen ja gaasi annan ajab ikka sinise pilve ülese ja õli pritsmeid lendab sumpast koguaeg välja.
Teiseks olid alguses pöörded madalad et külmast peast pidi koguaeg gaasi panema et välja ei sureks ja jalast käimalüües pidi kindlalt gaasi andma . Peale hooldust pandi pöördeid juurde ja minuarust liiga palju et üle 45km/h ei julge sõita kuna ilgelt pöördesse läheb. Oskab keegi aidata?
-
Teema algataja
Re: keeway-ga mure
Peast ei mäleta aga ostsin selle statolist mingi 60kr-iga liiterremondimiis kirjutas:Sul ilmselt see seib variaatori taldrikute vahel,mis ei lase rihma kõrgemale tõusta.See piirabki kiirust kuna pöörded tõusevad aga kiirus ei kasva.Mis tossamisse puutub siis küsiks veel mis firma õli kasutad?kaups008 kirjutas:Ostsin Keeway F-act-i ja kodus vaadates nägin et tossab kuidagi palju. Alguses arvasin et esimesed 500-km peabki rohkem võtma aga kui nüüd esimene hooldus tehtud sai tossab nüüd samamoodi edasi. Kas saab kuidagi ise ka seda õli kogust vähendada? Kui kohapeal olen ja gaasi annan ajab ikka sinise pilve ülese ja õli pritsmeid lendab sumpast koguaeg välja.
Teiseks olid alguses pöörded madalad et külmast peast pidi koguaeg gaasi panema et välja ei sureks ja jalast käimalüües pidi kindlalt gaasi andma . Peale hooldust pandi pöördeid juurde ja minuarust liiga palju et üle 45km/h ei julge sõita kuna ilgelt pöördesse läheb. Oskab keegi aidata?
-
Teema algataja
Soovitaksin Sul osta korralikku 2t -pool või täissünt õli mõnelt tuntud tootjalt.Bensu jaamades on müügil igasugust saasta tundmatutelt tootjatelt.Kui tahad et Su Keeway (Made in China) mootor vähem suitseks ja kauem vastu peaks osta parem kallimat aga kvaliteetsemat õli n. Castrol,Agip jne.Muidugi peaksid järgima ka selle firma poolt antud nõuannetest,soovitustest kus Sa selle rolleri ostsid.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.