Soovitage uut rollerit, hinnapiiriks 15,000.-
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Soovitage uut rollerit, hinnapiiriks 15,000.-
Ehk siis. Sooviksin osta uut rollerit, ei huvita ei mark ega mingid nimetused, roller on ju ikkagi roller. Ja see, kas nüüd see minu 15000 annab võrrelda mõne aprilia või yamaha imeteosega, ei huvita mind karvavõrdki.
Pigem sooviksin asja vähe rohkem tundvate rollerikasutajate soovitusi.
Hinna - kvaliteedi suhe + huvitab ka veel kw. Et võiks nagu olla.
Samas ei oskagi nagu määratleda, kas 2t või 4t, tehke mulle see siin palun selgeks, mis on nende vahe ja küll ma siis valin.
Välimus võiks olla ikkagi pigem sportlik kui ''linna piima järgi''-stiil.
Ja märkuseks, olen 197 pikkust, nii, et päris purgis ka ei tahaks sõita.
Ette tänades, tulevane rolleriomanik.
Pigem sooviksin asja vähe rohkem tundvate rollerikasutajate soovitusi.
Hinna - kvaliteedi suhe + huvitab ka veel kw. Et võiks nagu olla.
Samas ei oskagi nagu määratleda, kas 2t või 4t, tehke mulle see siin palun selgeks, mis on nende vahe ja küll ma siis valin.
Välimus võiks olla ikkagi pigem sportlik kui ''linna piima järgi''-stiil.
Ja märkuseks, olen 197 pikkust, nii, et päris purgis ka ei tahaks sõita.
Ette tänades, tulevane rolleriomanik.
-
Teema algataja
Keeway F-act 14990 - www.motodepoo.ee - Tallinn
http://www.motoline.ee/?id=1085 - sellinne näeb ta välja, aga motodepoos on tunduvalt odavam hind
http://www.motoline.ee/?id=1085 - sellinne näeb ta välja, aga motodepoos on tunduvalt odavam hind

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja
Iseenesest tundub ideaalne pakkumine, välimus väga kena.
Samas mootori võimsusenäitajad igalpool erinevad :
motodepoos 2kw
keeway esindaja kodulehel kaks erinevat arvu, 2.75kw & 3.7hj ja sealsamas eespool on nimetuseks mingisugune euro-2 4.6hj mootor, mis teeks võimsuseks juba pisut üle 3 kw.
ma nüüd ei mõista.
aga omanikud, kuidas muidu rahul olete ? peab hästi vastu?
kuidas on lood:
kiirendusega?
kiirusega?
kütusekuluga?
+ mis võimalikud ''järeleaitavad'' jupid tasuks juurde osta, olles soetanud sellise masina. (teistes teemades mainitud igasuguseid survevedrusid ja sportsidureid ja rulle jne. mida olete teie teinud?)
Samas mootori võimsusenäitajad igalpool erinevad :
motodepoos 2kw
keeway esindaja kodulehel kaks erinevat arvu, 2.75kw & 3.7hj ja sealsamas eespool on nimetuseks mingisugune euro-2 4.6hj mootor, mis teeks võimsuseks juba pisut üle 3 kw.
ma nüüd ei mõista.
aga omanikud, kuidas muidu rahul olete ? peab hästi vastu?
kuidas on lood:
kiirendusega?
kiirusega?
kütusekuluga?
+ mis võimalikud ''järeleaitavad'' jupid tasuks juurde osta, olles soetanud sellise masina. (teistes teemades mainitud igasuguseid survevedrusid ja sportsidureid ja rulle jne. mida olete teie teinud?)
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja
-
Teema algataja
enamvähem sain teada.
oldmopedi blogist sain teada, et piirajate eemaldamisel ja täienduskomplekti paigaldamisel sai ta 80 kätte testitavast Matrixist. mainiks ära veel, et f-actil sportsumbuti, testitud vanemal tava-matrixil aga see puudus. seega 80 peaks olema kindel.
ma arvan ? kuna räägin kuuldu põhjal, rollerite kohapeal olen suht võhik veel.
aga hetkel kaldub arvamus küll selle keeway poole. aga teadjamad, kuidas o n rehvide saadavusega ? ja kas müüakse ka mustriga rehve ? oleks nimelt vaja pidamist ka lahtisel kruusal, kuna elan maal. eespool kirjeldatud kiiruste juures pole mitte tore, kui perse taga ujuma hakkab ;D
oldmopedi blogist sain teada, et piirajate eemaldamisel ja täienduskomplekti paigaldamisel sai ta 80 kätte testitavast Matrixist. mainiks ära veel, et f-actil sportsumbuti, testitud vanemal tava-matrixil aga see puudus. seega 80 peaks olema kindel.
ma arvan ? kuna räägin kuuldu põhjal, rollerite kohapeal olen suht võhik veel.
aga hetkel kaldub arvamus küll selle keeway poole. aga teadjamad, kuidas o n rehvide saadavusega ? ja kas müüakse ka mustriga rehve ? oleks nimelt vaja pidamist ka lahtisel kruusal, kuna elan maal. eespool kirjeldatud kiiruste juures pole mitte tore, kui perse taga ujuma hakkab ;D
-
Teema algataja
Mul endal on muidu CPI. Tuning kit sisaldas lühemat leegitoru, düüsi ning rullikuid. Juurde andis väga tuntavalt nii kiirenduses kui lõpp kiiruses. Lõpp kiirus jääb 70-75 vahele.GrowHow kirjutas:Mida see ''tuning kit'' siis sisaldab ka ?Vestel kirjutas:Sellele saab osta "tuning kiti" mille võid ise peale panna või lasta peale panna. Juurde peaks päris palju andma.
To raitonrait2:
Automaailmas oli 1000.- ja panid ise peale.
-
Teema algataja
Ahhaa. Nii, et 1000.- kiirendust & kiirust tasub end ära ?
Samas. Mind huvitaks selle masina kiiruse viimine 100km/h kanti ja võimalikult säästlikult.
1000.- on kindel investeering.
samuti soovitati mulle sportsidurit & uut survevedru. pidid juurde andma.
mis odavad võimalused on veel rolleri tippkiiruse märgatavaks tõstmiseks ?
Samas. Mind huvitaks selle masina kiiruse viimine 100km/h kanti ja võimalikult säästlikult.
1000.- on kindel investeering.
samuti soovitati mulle sportsidurit & uut survevedru. pidid juurde andma.
mis odavad võimalused on veel rolleri tippkiiruse märgatavaks tõstmiseks ?
Koomikud. Kui inimene on 197cm pikk soovitate teie talle väikest masinat. Istud nö prooviks masinapeal ja lenksu Sa vabalt keerata ei saa - põlved jäävad ette, olen ise ca 190cm pikk, ning häirib ikka küll vahepeal. . Nii pikale inimesele, kui Sina jääb see masin kindlasti väikseks.
Selle raha eest soovitaks pigem Microgrupi Eaglet - piisavalt suur, sobib sõitmiseks ka kahele. Istmealune on piisav, et igasugu träni kaasa vedada. Hind jällegi Sulle sobilik.
http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=16
Kõige lihtsam - proovi ise erinevatel masinatel peal istuda ja saad õige nn tunnetuse kätte.
Selle raha eest soovitaks pigem Microgrupi Eaglet - piisavalt suur, sobib sõitmiseks ka kahele. Istmealune on piisav, et igasugu träni kaasa vedada. Hind jällegi Sulle sobilik.
http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=16
Kõige lihtsam - proovi ise erinevatel masinatel peal istuda ja saad õige nn tunnetuse kätte.
Patsu kah! 
Mõni roller -> 125cc 4 taktiline Hiina roller -> Honda NSR 125cc -> Aprilia RS125 -> GSXR 600 -> GSF600S

Mõni roller -> 125cc 4 taktiline Hiina roller -> Honda NSR 125cc -> Aprilia RS125 -> GSXR 600 -> GSF600S
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17
-
Teema algataja
vabandust, härra.rollumees12 kirjutas:Kui "roller on ju ikkagi roller", siis miks sind kw huvitavad ja see, kas 2t või 4t ? "Rolleri on ju ikkagi roller" ??

roller on roller tõesti, ja siiski ma rääkisin endale taaskord vastu. aga nokkida saab ju alati ja kõige kallal.
nii, et kui sul midagi targemat lisada pole, siis ära kirjuta. lihtne.

-
Teema algataja
Aitäh, et selle ära märkisid. Ei löönud pähe, et see võib takistuseks saada.Ice kirjutas:Koomikud. Kui inimene on 197cm pikk soovitate teie talle väikest masinat. Istud nö prooviks masinapeal ja lenksu Sa vabalt keerata ei saa - põlved jäävad ette, olen ise ca 190cm pikk, ning häirib ikka küll vahepeal. . Nii pikale inimesele, kui Sina jääb see masin kindlasti väikseks.
Selle raha eest soovitaks pigem Microgrupi Eaglet - piisavalt suur, sobib sõitmiseks ka kahele. Istmealune on piisav, et igasugu träni kaasa vedada. Hind jällegi Sulle sobilik.
http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=16
Kõige lihtsam - proovi ise erinevatel masinatel peal istuda ja saad õige nn tunnetuse kätte.
Samas panevad veidi nina krimpsutama Eagle tehnilised näitajad.. ja kvaliteedi koha pealt ka tume maa. Ehk keegi targem täpsustab, ideaalne, kui kirjeldaks keegi sellise isendi omanik ?

Aga tõesti, kere tundub suurem. Ja kui ma ei eksi, siis see kere on sama mudeli 125cm3 variandiga identne ? Kuskilt olen kuulnud, pildi pealt nagu hästi ei oska öelda.
Aga jah. Tehnilised näitajad on üpris tähtsad siiski, nagu mulle on selgeks saanud. Kuna jah, sõbral kindel plaan osta ikkagi see F-act , kahjuks mind piirab suurus. Ei tahaks sama raha eest kehvemat rollerit.
+ 4taktiline. Oli plaan nagu rollerit niiöelda ''tuunida'' , aga 4t jupid pidid olema raskemini kättesaadavad ja kallimad ka.
2t koha pealt oleks nagu muretu, juppe on nii, et ajab üle lausa

Aga tänan hea tähelepanelikkuse eest, üritan otsida rohkem suurema kerega variante. Proovisõidud erinevatega ei teeks ka paha, suve alguses lähen linna.
Timmo - uus variaator? kas ja kui üldse, siis palju paraneb tippkiirus ? On siiski kindel plaan tippkiirus 100 ligi ajada.
Viimati muutis GrowHow, 28 Mai 2007, 00:23, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
See pikkus on jah k*radi piduriksUrbanstyle kirjutas:Mine käi ja proovi... arvatavasti istud sa nii, et jalad on tagaistuja jalgade kohtadelRehvide valik on ka väga suur
Ja muide ma isegi ei kujuta ettte millist masinat sa peaksid vaatama kuna sa nii pikk oled... ainuke asi mis oleks mõistlik oleks enduro ..

Ee. kui enduro, siis juba 125. Aga vaataksin pigem siiski rolleri poole.
motodepoo kodulehelt vaatan hetkel, tahtsin just linki küsida aga leidsin juba.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
sain sõnumid kätte küll.
okei. uurin hindade kohta veel.
edit: ühesõnaga. uurisin veidi ja.
kui ma vahetaks rolleril ära rullid, variaatori, düüsi, õhufiltri & sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"].
+ 50cc sportkolb siis ?
eemaldaks kõik mehhaanilised piirajad + cdi piiraja.
Kas tuleks tippkiirus 90+ kanti või mitte ?
Sest kuu aega pärast rolleri ostu peaks mul kõigeks selleks ressurssi olema. Ja tahan teada, kas oleks mõtet üldse.
Ja mida annavad juurde sportsidur ja survevedru ?
okei. uurin hindade kohta veel.
edit: ühesõnaga. uurisin veidi ja.
kui ma vahetaks rolleril ära rullid, variaatori, düüsi, õhufiltri & sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"].
+ 50cc sportkolb siis ?
eemaldaks kõik mehhaanilised piirajad + cdi piiraja.
Kas tuleks tippkiirus 90+ kanti või mitte ?
Sest kuu aega pärast rolleri ostu peaks mul kõigeks selleks ressurssi olema. Ja tahan teada, kas oleks mõtet üldse.
Ja mida annavad juurde sportsidur ja survevedru ?
Ütlen ka sõnasekka ,survevedru vaheta ära , see tagab ühtlasema kiirenduse , sidurit vahetada mõtet pole , kuna see ei muuda midagi sidureid vahetatakse 70cc'del ) sportkolvi panna ? pole jällegi mõtet , variaatori kohapealt ,et rullid on tavaliselt ikkagi kaasas (ning ka survevedru) , õhufiltri vahetus nõuab suuremat düüsi = suurem bensiinikulu ja kui on tegu koonusfiltriga muudab häält kõvasti valjemaks(endale ei istu) , ning ei anna eriliselt midagi juurde masinale , kuna oleks siis timmida segu paika ( tükk tööd ) ,muuda kindlalt : sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] , variaatori komplekt , piirajad maha , kui kiirendusest jääb puudu siis paigaldada ka suurem karburaator ( vabandan kui millestki aru ei saa , pole kõige erksamas olekus , kell juba piisavalt palju) peaks küündima sinna 90 juurde küll..oleneb kuidas timmi saad
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kui tahad sellest rollerist 90 käte saada peab masin olema vähemalt 70cc- se silindriga koos sportsummuti ja variaatoriga ja vähemalt 17,5mm karburaatoriga ja heas seades.
kui tahad aga kiirusi 100+km/h siis pead vahetama ära taga reduktor ülekande.
Ma annan sulle oma koostatud teema rolleriklubi.pri.ee-s see peaks sind valgustama. See käib ka sinu valitud rolleri kohta.
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewt ... 1377#81377
terv non-smoking
kui tahad aga kiirusi 100+km/h siis pead vahetama ära taga reduktor ülekande.
Ma annan sulle oma koostatud teema rolleriklubi.pri.ee-s see peaks sind valgustama. See käib ka sinu valitud rolleri kohta.
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewt ... 1377#81377
terv non-smoking
-
Teema algataja
Sain nüüd ehk targemaks, tänud.
Ei tahaks siiski suuremaid muudatusi mootoris teha, silinder las jääda ikka originaal.
Ehk siis peale sissesõitu eemaldan piirajad. Seejärel umbes 1000-2000 peal paigaldaks sportvariaatori, sportsumbuti + suurem karburaator (mulgi motoäri, kuni 500.- , koos koonusfiltriga) + suurem düüs.
kütusekulu peaks sellise kombinatsiooni korral jääma veel mõistuse piiresse (kuni 4l sajale) aga samas minek ja tippkiirus peaks paranema oluliselt.
Sellises konfiguratsioonis ja korraliku seadistusega, huvitav kas jookseb üle 80 ?
Ja kui kulukas & raske on ülekande pikemaks muutmine ? On see teostatav ka kodus ? Või tuleb mängu raha ja mõne osa vahetamine ?
Peale rolleri ostu huvitaks mind siiski tippkiiruse saavutamine üpris mõistlikel pööretel, et mitte masinat lõhkuda. Samas ei sõidaks koguaeg rutska põhjas, aga tahaks, et häda korral saaks ikka 10-20km kiiresti sõita.
Ei tahaks siiski suuremaid muudatusi mootoris teha, silinder las jääda ikka originaal.
Ehk siis peale sissesõitu eemaldan piirajad. Seejärel umbes 1000-2000 peal paigaldaks sportvariaatori, sportsumbuti + suurem karburaator (mulgi motoäri, kuni 500.- , koos koonusfiltriga) + suurem düüs.
kütusekulu peaks sellise kombinatsiooni korral jääma veel mõistuse piiresse (kuni 4l sajale) aga samas minek ja tippkiirus peaks paranema oluliselt.
Sellises konfiguratsioonis ja korraliku seadistusega, huvitav kas jookseb üle 80 ?
Ja kui kulukas & raske on ülekande pikemaks muutmine ? On see teostatav ka kodus ? Või tuleb mängu raha ja mõne osa vahetamine ?
Peale rolleri ostu huvitaks mind siiski tippkiiruse saavutamine üpris mõistlikel pööretel, et mitte masinat lõhkuda. Samas ei sõidaks koguaeg rutska põhjas, aga tahaks, et häda korral saaks ikka 10-20km kiiresti sõita.
Eeltoodud roller on täitsa norm igapäevaseks sõitmiseks tööle-kodu või poodi toidu järele.Ice kirjutas:Koomikud. Kui inimene on 197cm pikk soovitate teie talle väikest masinat. Istud nö prooviks masinapeal ja lenksu Sa vabalt keerata ei saa - põlved jäävad ette, olen ise ca 190cm pikk, ning häirib ikka küll vahepeal. . Nii pikale inimesele, kui Sina jääb see masin kindlasti väikseks.
Selle raha eest soovitaks pigem Microgrupi Eaglet - piisavalt suur, sobib sõitmiseks ka kahele. Istmealune on piisav, et igasugu träni kaasa vedada. Hind jällegi Sulle sobilik.
http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=16
Kõige lihtsam - proovi ise erinevatel masinatel peal istuda ja saad õige nn tunnetuse kätte.
Kas on ikka mõtet rollerit tuunida selleks et sõita 70-80km/h,vaevalt.Sõidan hetkel TS-Motorsi 50cc rolleriga ja minu 178 pikkuse ja 80kg juures läheb pea 70km/h ilusti ära.
Siis ostaks juba 125cc rolleri või motika!
Ise oma kogemustest võin soovitada sellist rollerit:
http://www.ts-motors.ee/?act=motorollerid&id=3
Kodukal on ka teisi rollereid!
Kindlasti suhtle otse müüjaga ja proovi enne kui otsustad kõik võimalikud varjandid!
Leistin veel ühe sellise müüja:
http://www.motoroller.ee/
Siin on rollerite teemades palju arutatud millist rollerit osta ja kuidas garantii neis toimib!
Edu valimisel!
Jan
BMW R1100RT
-
Teema algataja
Spido jookseb juba sul sellega põhja , GPS-i kuskil 85km/h ma arvan , et peaks tulema. Ülekanne tuleb uus osta , kas 1. või 2. ülekanne.GrowHow kirjutas:Sain nüüd ehk targemaks, tänud.
Ei tahaks siiski suuremaid muudatusi mootoris teha, silinder las jääda ikka originaal.
Ehk siis peale sissesõitu eemaldan piirajad. Seejärel umbes 1000-2000 peal paigaldaks sportvariaatori, sportsumbuti + suurem karburaator (mulgi motoäri, kuni 500.- , koos koonusfiltriga) + suurem düüs.
kütusekulu peaks sellise kombinatsiooni korral jääma veel mõistuse piiresse (kuni 4l sajale) aga samas minek ja tippkiirus peaks paranema oluliselt.
Sellises konfiguratsioonis ja korraliku seadistusega, huvitav kas jookseb üle 80 ?


-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja
Mitte kuskilt. Aga kus on jutu point ? Sest siin teemas pole midagi sellist nõutud.oldmoped kirjutas:kuskohast saaks osta autot, mis oleks seest suur nagu caddilac, kütust võtaks nagu fiat tipo, edasi liiguks nagu ferrari, välja näeks soliidne nagu S-mersu ja maksaks saporoozetsi hinna?
Ilus, nobe ja suur. Palju tahetud ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.