Cobra725 raadiosaatjad ja kiivrikomplekt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Cobra725 raadiosaatjad ja kiivrikomplekt
tere,
heameel teatada, et biker.ee kaudu saab nüüdsest osta Cobra raadiosaatjaid ja nende varustust.
Cobra 725 saatjad ( komplektis 2 niiskuskindlat saatjat) hinnaga 1000 eeki.
Cobra HF-kiivrikomplekt 239 eeki.
Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Komplekt on ilma akude ja laadijateta. Töötavad ja peavad kaua vastu ka patareidega. Testisme ära ka: rääkida sai kinnise kiivriga veel 100 km/h juures. Saadaval ka akud ja laadijad. Paari nädala jooksul on tulemas ka intercom'i adapterid mis võimaldavad läbi ühe saatja tagaistujaga sidet pidada.
info
5202222
motopaks
MT 700 raadiosaatjate komplekt
Tootja: Cobra
Cobra MT700 raadiosaatjate komplekt on parim viis sidepidamiseks pereliikmete, sõprade või töökaaslastega. MT700 raadiosaatjad on tõhus ja maksuvaba sidepidamisvahend nii jalg-kui automatkal, turismireisil, puhkusel, meelelahutusüritusel ja spordivõistlusel, välitöödel ja ehitusplatsil. Nendega suhtlemisel puudub minuti- ja kuutasu. Stiilne disain ning kompaktne ja vastupidav ehitus tagab töökindluse ka aastatepikkuse kasutamise järel. Kuni 3 km tegevusraadius on piisav, et kodustega niisama lobiseda, aga ka selleks, et näiteks matkal olles ühendust pidada kaaslastega, teavitades neid oma asukohast ja liikumissuunast. Peopessa mahtuv professionaalse kvaliteediga raadiosaatja võimaldab pidada sidet nii metsas, maastikul kui ka linnas, nii õues kui ka ehitistes. See mahub mugavalt ka taskusse, käe- või seljakotti. Vööl kandmiseks on komplektis vööklamber, mis on ühtlasi ka tugi raadiosaatja püstiasendis hoidmiseks näiteks laua peal.
Tehnilised omadused:
• UHF / FM sagedusalad tagavad selge vastuvõtu kauge maa tagant
• 500 mW väljundvõimsus (maksimaalne seadusega lubatu)
• Kuni 3 km tööpiirkond (sõltub maastikust)
• 8 kanalit, mis on kättesaadavad esipaneelilt nupu vajutusega
• 38 CTCSS (kodeeritud summutav toonijuhtimissüsteem) privaatkoodi võimaldavad kombineerides 8 kanaliga kasutada 304 alamkanalit
• Veekindel
• Koos sisetelefoni adapteriga ja kahe valjuhäädi / mikrofoniga, saab ühte raadiosaatjat kasutada sisetelefonina
• Häälaktiveeritava ülekande abil kantakse Sinu kõne üle ilma ühegi nupuvajutuseta jättes sedaviisi Sinu käed vabaks. 5 tundlikkuse taset võimaldavad valida sobiva tundlikkuse
• Võimalus kasutajal jälgida kahte PMR kanalit üheaegselt
• Kõnehoiatus annab teada saabuvast kõnest
• Lõpetamise helisignaal annab teada sellest, kui oled oma jutu lõpetanud
• Ekraani taustavalgustus
• Nupulevajutuse signaal
• Vöökinnitus / randmepael
• Aku säästmisfunktsioon hoiab kokku energiat, kui seade pole kasutuses
• Mõõtmed: 98 x 61 x 31 mm
• Kaal 96 g
MT700 raadiosaatja töötab 4 AAA-tüübi patareil või Cobra NiMH akul. Patareid ei sisaldu komplektis. Cobra NiMH akupakk on saadaval lisatarvikuna.
Viimati muutis Laisaar, 21 Apr 2008, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Olles ise kah saatjate teemaga kokku puutunud siis mõned kommentaarid selle saatja kohta.
Tegemist odava hinnaklassi saatjate seas ühe parimaga. Näiteks CTCSS kodeeringu kasutamine. Maakeeli öelduna siis tagab korraliku side, ei ole kanalite ülekostvust jms. Üks tsiklikoolitusfirma just kurtis et ostsid odavad saatjad ja nüüd koolilapsed terroriseerivad koguaeg oma odavate junnidega (lobisevad vahele), ei saagi sisuliselt linna sees kasutada.
Puudused.
Tekstis oli sees ka märkus et veekindel. Saatja ei ole vee vaid niiskus ehk pritsmekindel.
Praktika on näidanud et statsionaarselt tsikli külge kinnitades puruneb üsna kiiresti - ei talu vibrat.
Tööpiirkond kuni 3 km - loe: reaalselt kasutatav otsenähtavuse piirkonnas. Linnas heal juhul esimese kivimaja nurga taha, teise taha enam mitte.
Kuuldavus, näiteks "sisetelefonina" kasutades, keskpärane. Konkureerivate toodetega pole 180km/h probleemiks (sõidame ju ka väljaspool Eestit )
Kokkuvõte: (minu arvates)hea hinna ja kvaliteedi suhtega toode, parim oma hinnaklassis.
Aga ei maksa unusta et saad seda mille eest maksnud oled. Ehk tõsistele matkahuvilistele soovitaks alternatiive uurida.
Tegemist odava hinnaklassi saatjate seas ühe parimaga. Näiteks CTCSS kodeeringu kasutamine. Maakeeli öelduna siis tagab korraliku side, ei ole kanalite ülekostvust jms. Üks tsiklikoolitusfirma just kurtis et ostsid odavad saatjad ja nüüd koolilapsed terroriseerivad koguaeg oma odavate junnidega (lobisevad vahele), ei saagi sisuliselt linna sees kasutada.
Puudused.
Tekstis oli sees ka märkus et veekindel. Saatja ei ole vee vaid niiskus ehk pritsmekindel.
Praktika on näidanud et statsionaarselt tsikli külge kinnitades puruneb üsna kiiresti - ei talu vibrat.
Tööpiirkond kuni 3 km - loe: reaalselt kasutatav otsenähtavuse piirkonnas. Linnas heal juhul esimese kivimaja nurga taha, teise taha enam mitte.
Kuuldavus, näiteks "sisetelefonina" kasutades, keskpärane. Konkureerivate toodetega pole 180km/h probleemiks (sõidame ju ka väljaspool Eestit )
Kokkuvõte: (minu arvates)hea hinna ja kvaliteedi suhtega toode, parim oma hinnaklassis.
Aga ei maksa unusta et saad seda mille eest maksnud oled. Ehk tõsistele matkahuvilistele soovitaks alternatiive uurida.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Sai ka omale soetatud sellised kannid. Kasutan küll autodega sõites, aga ka seal on mõnusad kasutada.Kasutuse kaugus on küll pisut lühike, aga seda võisid tingida ka võsavaheline looklev tee ja künklik maastik.Hea abimees oli näiteks teisele autole teatada kas võib möödasõitu alustada või mitte.Ka on palju lõbusam kulgeda kui saab teise meeskonnaga vabalt plärada.Voolutarbimine igatahes väga säästlik.Soovitan soojalt pundis kulgemiseks.
Kiivrikomplekti kyll veel pole kuid suvel väike baltikumireis autodega siis olid täiesti hädavajalikud. Palju lihtsam oli liigelda. Kui keegi näiteks valgusfoori taha jäi või lihtsalt maha.
SV1000N, 525SX, Rajad
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
ainuke jutt mis selle adapteri kohta leida õnnestus on selline: With the intercom adapter cable and two external speaker/microphone
attachments (COBRA-MAVOX) a single PMR can be used as an intercom.
(ideal for motorcyclists).
Hind ikka 210 eeki koos käibega.
Pilt: http://www.biker.ee/pics/8/bik_gal_688.jpg
attachments (COBRA-MAVOX) a single PMR can be used as an intercom.
(ideal for motorcyclists).
Hind ikka 210 eeki koos käibega.
Pilt: http://www.biker.ee/pics/8/bik_gal_688.jpg
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
pakun välja, et see 210.- per adapter ongi biker.ee hind
Aga kas need saatjate signaalid ühilduvad ka ülejäänud firmade saatjate omadega või suhtlevad nad ainult teiste "madudega"?
Seega komplekt 2 tsiklile kaassõitjatega/ilma läheb:
1000 saatjad 2 tk
956 kiivrikomplektid 4tk
420 Intercom adapter 2 tk________________________
2376 EEK 4 sõitjale ehk 1188.- tsikli kohta.
1478 EEK 2 sõitjale ehk 739.- tsikli kohta.
Pakkumistest ei suutnud minusugune loll välja lugeda, kas PTT nupud ja vajalikud kaablid ka kaasa saab. Kui ei, siis kallid need on?
[edit]Ise küsin - ise vastan: PTT ja kaablid kiivrikomplektis. [edit]
Kahro
varsti ehk 2 võrriga maanteel - vaja ühe pealt ka teist juhtida
Aga kas need saatjate signaalid ühilduvad ka ülejäänud firmade saatjate omadega või suhtlevad nad ainult teiste "madudega"?
Seega komplekt 2 tsiklile kaassõitjatega/ilma läheb:
1000 saatjad 2 tk
956 kiivrikomplektid 4tk
420 Intercom adapter 2 tk________________________
2376 EEK 4 sõitjale ehk 1188.- tsikli kohta.
1478 EEK 2 sõitjale ehk 739.- tsikli kohta.
Pakkumistest ei suutnud minusugune loll välja lugeda, kas PTT nupud ja vajalikud kaablid ka kaasa saab. Kui ei, siis kallid need on?
[edit]Ise küsin - ise vastan: PTT ja kaablid kiivrikomplektis. [edit]
Kahro
varsti ehk 2 võrriga maanteel - vaja ühe pealt ka teist juhtida
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
suhtlevad ka teiste saatjatega mis selliseid sagedusi ja kanaleid toetavad.Aga kas need saatjate signaalid ühilduvad ka ülejäänud firmade saatjate omadega või suhtlevad nad ainult teiste "madudega"?
Seega politsei ja rekkameestega ei räägi aga teiste PMR saatjatega kindlasti.
Kahro kas toon varustuse ära?
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kas kellelgi on kogemust selle Cobra 725 saatja kasutamisel intercomina? Huvitab nimelt see, et kas tagaistujal on rääkimiseks oma PTT nupp või kuuleb eesistuja kogu aeg mida tagaistuja ümiseb?
Ja kas kellelgi on kogemust Cobra 925 saatjaga? Ise olen aru saanud, et see on omadustelt muidu sama nagu 725, lisatud on ainult digitaalsed alamkanalid.
Ja kas kellelgi on kogemust Cobra 925 saatjaga? Ise olen aru saanud, et see on omadustelt muidu sama nagu 725, lisatud on ainult digitaalsed alamkanalid.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Parandus: DCS on see digitaalne alamkanalite süsteem, CTCSS sisuliselt sama asi aga realiseeritud analoogtehnoloogiaga.Primo kirjutas:Sellel saatjal peaks olema spetsiaalselt eraldatud sagedus, mis ei ole häiritav (lihtsamal viisil muidugi) ning ei häiri ka teisi
primo
DCS eeldab et vastaspoolel on samasugune süsteem ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
hmm.... kuna need adapterid alles jõudsis siis see on alles testimata. Proovin järgmiseks nädalaks ära testida ja siis annan tead. Minu teada peaks eetrisse minema. Selle vastu aitab grupis sõites saatjal selline funktsioon nagu Dual-valve mis võimaldab tagaistujaga eraldi kanalil suhelda ja teiste grupiliikmete juttu kuulata.Ja selle intercomi puhul veel ka see, et kas kaassõitja ja juhi vaheline jutt läheb ka raadioeetrisse või säilib mingisugunegi privaatsus?
Cobra 925 saatja kohta saab inffi siit Natuke on funktsioone ja hinda lisatud. Kui kellegil nende vastu huvi siis 925-sid saab ka.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Intercom-ga on enamus saatjatel nii et kui saatja on pandud VOX-i peale (aktiveerub kõne peale) saatesse minema, siis läheb ka kaassõitja lobisemine eetrisse. Kui saatja on PTT rezhiimis (vajuta ja räägi), siis jutt eetrisse ei lähe. Minu arusaab asjast ... ei pretendeeri absoluutsele tõele.
See siis juhul kui mõlemad ühe saatja külge ühendatud.
Ise kasutan harilikult PTT rezhiimi - vajutan kui tahan eetrisse minna. Küll on aga juhtunud et lenksul olev lüliti kogematta pideva saatmise rezhiimi läheb ... ja siis püüad aru saada et miks see kõrvalsõitev tsikkel näpuga kiivri juures ringe teeb ... ei saa tema ju piiksugi teha kui saatmine pidevalt peal on
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
See siis juhul kui mõlemad ühe saatja külge ühendatud.
Ise kasutan harilikult PTT rezhiimi - vajutan kui tahan eetrisse minna. Küll on aga juhtunud et lenksul olev lüliti kogematta pideva saatmise rezhiimi läheb ... ja siis püüad aru saada et miks see kõrvalsõitev tsikkel näpuga kiivri juures ringe teeb ... ei saa tema ju piiksugi teha kui saatmine pidevalt peal on
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Väike kohake kust veel saab infi ja selliseid asju soetada:
http://www.tehnoturg.ee
Vasakus veerus väikse kirjaga on mootorrattad.
http://www.tehnoturg.ee
Vasakus veerus väikse kirjaga on mootorrattad.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
>PS. katsetasin ka seda Intecom adapterit: tagaistujal on rääkimiseks >oma PTT nupp (nagu eesistujalgi) ja kõik ees- ja tagaistuja vaheline jutt >läheb eetrisse.
Hmm, kas nii ongi, et olete pidevalt eetris? Või on nii, et kui te tagaistujaga PTTd ei vajuta, siis räägite ainul omavahel? Kui nii ei ole, kas siis ainus võimalus tagaistujaga nö privas rääkida on teist kanalit kasutada?
Ma olen jaama kasutanud matkadel suht vähe, aga minu nägemuses kõige parem variant oleks see, kui mõlemad kuulevad pidevalt grupi kokkulepitud üldist eetri kanalit ja saavad ka mõlemad vastata. Samas on juhil ja tagaistujal oma võimalus rääkida, ilma et nende omavaheline jutt suurde eetrisse läheks. Samas aga ei peaks nad omavahelise jutu ajaks end nö suurest eetrist ära lõikama.
Krt ma ei mäletagi kuidas mul endal see asi toimis...ammu pole keegi enam tagaistmel sõitnud, vaid sõidetakse ise.
Kk
Hmm, kas nii ongi, et olete pidevalt eetris? Või on nii, et kui te tagaistujaga PTTd ei vajuta, siis räägite ainul omavahel? Kui nii ei ole, kas siis ainus võimalus tagaistujaga nö privas rääkida on teist kanalit kasutada?
Ma olen jaama kasutanud matkadel suht vähe, aga minu nägemuses kõige parem variant oleks see, kui mõlemad kuulevad pidevalt grupi kokkulepitud üldist eetri kanalit ja saavad ka mõlemad vastata. Samas on juhil ja tagaistujal oma võimalus rääkida, ilma et nende omavaheline jutt suurde eetrisse läheks. Samas aga ei peaks nad omavahelise jutu ajaks end nö suurest eetrist ära lõikama.
Krt ma ei mäletagi kuidas mul endal see asi toimis...ammu pole keegi enam tagaistmel sõitnud, vaid sõidetakse ise.
Kk
kas see PTT nupp pole mitte järjest mikrofoniga? ehk kui nuppu ei vajuta, siis mikrofon on lahti ühendatud ning kui vajutada siis alles mikrofon saab elektrit. sellisel juhul küll erinevust sisse ei tule nagu tagaistujaga suhtlemiseks. ja ühe PTT nupuga on üldse keeruline reguleerida seda, et kas tahad rääkida eetris või ainult kaassõitjaga, kui just omavaheline side pole kogu aeg aktiivne.kalle kirjutas:Või on nii, et kui te tagaistujaga PTTd ei vajuta, siis räägite ainul omavahel?
kas selline side häirima ei hakka? et kui 1 sõitja köhatab siis teine samal rattal kuuleb seda läbi võimendi ilma, et oleks võimalik seda vältida?
ja duplex on minu teada igasugune kahesuunaline side. sellel on 2 alaliiki: full-duplex (mida siin Fazer ilmselt mõtles, et mõlemas suunas samaaegselt) ning half-duplex (1 suund korraga)
ja duplex on minu teada igasugune kahesuunaline side. sellel on 2 alaliiki: full-duplex (mida siin Fazer ilmselt mõtles, et mõlemas suunas samaaegselt) ning half-duplex (1 suund korraga)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.