gsx-riga TÕSISELT HÄDAS, vist karpades asi. LAHENDATUD!!!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
gsx-riga TÕSISELT HÄDAS, vist karpades asi. LAHENDATUD!!!
et siis asi oleks võimalikult ülevaatlik teen pikema jutu. kiviõli mäkketõusule sõites hakkas masin tödisema ja jõud kadus. tegu 95 aasta suzu gsx-r 750ga. kuna sadas sel sõidul, siis algul arvasin, et syyte viga. saaga algus siin teemas: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=22020
1)tagasijõudes said peale uued juhtmed-kyynlad. sai proovitud isegi teist syytepooligi.
asi läks veel hullemaks. lõpuks polnud miskil pöördel õiget minekut.
2) kuna vahepeal katsetuste käigus jooksis bena läbi õhufiltri maha, siis sai uus kraan ja karpade puhastus tehtud. asja käis möödaminnes natuke teadev inimene vaatamas ja ytles, et need ujuki, ma ei teagi kuda öelda, vist nõelklapid on korralikud, et ehk oli s**t vahel mingi. panin siis kokku kõik.
3)ikka jama. hakkasin mootorit kahtlustama. läksin motodepoose ja härrased kuulasid ja vaatasid ning ytlesid, et mootr teeb norm häält, ja arvasid, et seal viga pole, siis oleks igast muid symptomeid. seletasid veel mulle väheke karpat. kudas nõelad, segukruvid peavad olema jne. ja siis tuli jutukäigus välja, et mul piiraja karpa ülemise kaane sees, kui kirjeldasin neile, mis paistis karpa keene all.
4)karpadest leidsin sihukesed piirajad, mis takistasid vaakumsiibril avanemast, siiber jäi osaliselt välja. eemaldasin piirajad ning sättisin segukruvid nagu depoost kuskilt andmebaasist vaadati 1,25 pööret lahti. ladusin asja kokku ja läks proovimiseks
5) SÕIDAB, mihuke õnn. isegi mu tagarattalsõitu armastav sõber tegi proovi ja oli vaimustuses, et jube ullult rebib (ta oli proovinud siis kah, kui ei sõit korralikult ratas). suutmata õnne uskuda, läksime siis linnapeale paarutama. ratas sõitis nii nagu vaja, kõik oli ok. peale poolt tundi sõitu läks kytus reservi peale, keerasin kraani ka reservile ja läks edasi kihutamine. miski aja pärast peatusime ja panime tsiklid seisma. uuesti käivitades ilmnes jälle miski jama.
6)sõitsin eile tiba veel ja lasin täna paagi täis ning käisin ka külma ratast katsetamas. kohalt ei taha minna, törtsub, jõudu pole, vahepeal isegi sureb välja. vahel on parem, vahel halvem. aga igatahes peale 4000 töötab kõik korralikult ja rebib niisama hästi kui eile. vahepeal pole ka kohalt minnes väga hull olukord. ja mulle tundub, et kuuma mootoriga asi halvemas seisus.
tyhikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
vaat sihuke lugu. mul mõistus otsas. ei oska enam midagi teha. kui aega saan, siis proovin veel segukruvi rohkem välja keerata aga ei usu sellesse, sest ka enne olid enamvähem need kruvid samas asendis ja masin on kevadest saati sõitnud 5,5tuhat km.
niiet hädasti abi vaja. sygise tunne hakkab hinge pugema, niiet kaugel ta enam ei ole. ja tahaks veel enne talve võimalikult palju vurada.
1)tagasijõudes said peale uued juhtmed-kyynlad. sai proovitud isegi teist syytepooligi.
asi läks veel hullemaks. lõpuks polnud miskil pöördel õiget minekut.
2) kuna vahepeal katsetuste käigus jooksis bena läbi õhufiltri maha, siis sai uus kraan ja karpade puhastus tehtud. asja käis möödaminnes natuke teadev inimene vaatamas ja ytles, et need ujuki, ma ei teagi kuda öelda, vist nõelklapid on korralikud, et ehk oli s**t vahel mingi. panin siis kokku kõik.
3)ikka jama. hakkasin mootorit kahtlustama. läksin motodepoose ja härrased kuulasid ja vaatasid ning ytlesid, et mootr teeb norm häält, ja arvasid, et seal viga pole, siis oleks igast muid symptomeid. seletasid veel mulle väheke karpat. kudas nõelad, segukruvid peavad olema jne. ja siis tuli jutukäigus välja, et mul piiraja karpa ülemise kaane sees, kui kirjeldasin neile, mis paistis karpa keene all.
4)karpadest leidsin sihukesed piirajad, mis takistasid vaakumsiibril avanemast, siiber jäi osaliselt välja. eemaldasin piirajad ning sättisin segukruvid nagu depoost kuskilt andmebaasist vaadati 1,25 pööret lahti. ladusin asja kokku ja läks proovimiseks
5) SÕIDAB, mihuke õnn. isegi mu tagarattalsõitu armastav sõber tegi proovi ja oli vaimustuses, et jube ullult rebib (ta oli proovinud siis kah, kui ei sõit korralikult ratas). suutmata õnne uskuda, läksime siis linnapeale paarutama. ratas sõitis nii nagu vaja, kõik oli ok. peale poolt tundi sõitu läks kytus reservi peale, keerasin kraani ka reservile ja läks edasi kihutamine. miski aja pärast peatusime ja panime tsiklid seisma. uuesti käivitades ilmnes jälle miski jama.
6)sõitsin eile tiba veel ja lasin täna paagi täis ning käisin ka külma ratast katsetamas. kohalt ei taha minna, törtsub, jõudu pole, vahepeal isegi sureb välja. vahel on parem, vahel halvem. aga igatahes peale 4000 töötab kõik korralikult ja rebib niisama hästi kui eile. vahepeal pole ka kohalt minnes väga hull olukord. ja mulle tundub, et kuuma mootoriga asi halvemas seisus.
tyhikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
vaat sihuke lugu. mul mõistus otsas. ei oska enam midagi teha. kui aega saan, siis proovin veel segukruvi rohkem välja keerata aga ei usu sellesse, sest ka enne olid enamvähem need kruvid samas asendis ja masin on kevadest saati sõitnud 5,5tuhat km.
niiet hädasti abi vaja. sygise tunne hakkab hinge pugema, niiet kaugel ta enam ei ole. ja tahaks veel enne talve võimalikult palju vurada.
Viimati muutis uuggu, 11 Aug 2006, 20:34, muudetud 2 korda kokku.
Ma ei tea, palju sellest küll abi on, aga Jawa-aegadest mäletan seda, et kui tsikkel sai enda arust korda, aga ikka töötas kehvasti, siis tuli kõik uuesti üle teha. Mis ma pakuks:
Kiskusid karpad maha, järelikult oleks mõttekas teha kaks asja: sünkroniseerimine ja karpade tiheduse kontroll, et kuskilt lisaõhku mootorisse ei pääseks. Selleks pihusta töötaval mootoril WD-40 vm hästironivat üldõli karpa ja mootori vahelistele kinnitustele. Kui mootori hääl muutub, sumpast hakkab tulema suitsu või mootor jääb üldse seisma, siis imeb mootor kuskilt lisaõhku.
Mis värvi on küünlad ja kas kõik küünlad on ühte tooni? Kui üks on oluliselt erinev, siis otsi viga konkreetsest karpast.
Mu bemaril aga oli nii, et kuuma mootori puhul aeglasel sõidul hakkas muidu täiesti OK süütepool sädelahendust üle viskama ja mootor jäi pärast mõningast tõmblemist seisma. Lahenduseks oli uue, parema isolatsiooniga süütepooli paigaldamine.
Ja siis tuleb meelde veel üks viga: karpade membraanide pragunemine, augustumine või muidu ebatihedaks muutumine. Ma ei tea küll, kui aktuaalne see viga antud juhul on.
ja tegelt kõige lihtsam: lase paagist praegune bens välja, pane sisse UnoX power3000 (või mistandoligi), lisaks veel carb cleanerit lähimast bensukast ja selle sodiga uhu karpad igasugusest sodist vabaks. Sellega kaasneb üks oluline risk: kui sul paak roostetab, siis see sodi leotab ka selle rooste paagis lahti,, nii et kui see oht on, siis kõigepealt paak puhtaks.
Kiskusid karpad maha, järelikult oleks mõttekas teha kaks asja: sünkroniseerimine ja karpade tiheduse kontroll, et kuskilt lisaõhku mootorisse ei pääseks. Selleks pihusta töötaval mootoril WD-40 vm hästironivat üldõli karpa ja mootori vahelistele kinnitustele. Kui mootori hääl muutub, sumpast hakkab tulema suitsu või mootor jääb üldse seisma, siis imeb mootor kuskilt lisaõhku.
Mis värvi on küünlad ja kas kõik küünlad on ühte tooni? Kui üks on oluliselt erinev, siis otsi viga konkreetsest karpast.
Mu bemaril aga oli nii, et kuuma mootori puhul aeglasel sõidul hakkas muidu täiesti OK süütepool sädelahendust üle viskama ja mootor jäi pärast mõningast tõmblemist seisma. Lahenduseks oli uue, parema isolatsiooniga süütepooli paigaldamine.
Ja siis tuleb meelde veel üks viga: karpade membraanide pragunemine, augustumine või muidu ebatihedaks muutumine. Ma ei tea küll, kui aktuaalne see viga antud juhul on.
ja tegelt kõige lihtsam: lase paagist praegune bens välja, pane sisse UnoX power3000 (või mistandoligi), lisaks veel carb cleanerit lähimast bensukast ja selle sodiga uhu karpad igasugusest sodist vabaks. Sellega kaasneb üks oluline risk: kui sul paak roostetab, siis see sodi leotab ka selle rooste paagis lahti,, nii et kui see oht on, siis kõigepealt paak puhtaks.
synkroonis ja lisaõhku ei saa, need asjad tehtud. proovin siis veel puhastada. pimedas polnud näha, et yle peksaks kuskilt, ja seda häält pole ka kuulda, mis tavaliselt ylepeksmine teeb.
sodi tundub ka imelikus kohas olevat, kui nagu madalatel pööretel aint segab, niikui yle 4000 läheb, siis töötab korralikult.
sodi tundub ka imelikus kohas olevat, kui nagu madalatel pööretel aint segab, niikui yle 4000 läheb, siis töötab korralikult.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Tuli üks loll mõte aga äkki on mõte! Et äkki läheb paak vaakumisse madalalt ei tõmba piisavalt ja kõrgetel lihtsalt tirib jõuga kõik läbi. Tglt jumala ebaloogiline aga kui täiega vale siis las moded kustutavad




See uss ei pruugi sul just kätte saamises olla, kuigi arvan et ikkagist on:D
Mul oli ka siin natuke aega jamamist yhe 97-nda aasta 750-gixeriga.
Asi oli siis selline, et tundus nagu saaks kõrgetel pööretel kiirendades vähe kätte. Kyll me kiskusime neid karpasi maha, püütsime puhastada ja suuremaid tüüse sisse panna. Ikke sama jama edasi. Mingi 9-10 tuhande pöörde juures hakkab paukuma ja tõrkuma. Isegi 83-nda aasta suzuki gsx 750 ef käest sai ära nii et tolmas:D
Siis viisime tartusse sinna dynose või kuidas seda ka ei nimetata.
Seal ei saadud ka aru milles asi. Siis natuke puurti, uuriti seal paar päeva ja selgus et asi on mingis süüte karbis. Maksab mingi 12 tuhhi.
Vennad tegid selle karbi korda ja masin hakkas kohe niimoodi edasi astuma nag alguses:P
Mul oli ka siin natuke aega jamamist yhe 97-nda aasta 750-gixeriga.
Asi oli siis selline, et tundus nagu saaks kõrgetel pööretel kiirendades vähe kätte. Kyll me kiskusime neid karpasi maha, püütsime puhastada ja suuremaid tüüse sisse panna. Ikke sama jama edasi. Mingi 9-10 tuhande pöörde juures hakkab paukuma ja tõrkuma. Isegi 83-nda aasta suzuki gsx 750 ef käest sai ära nii et tolmas:D
Siis viisime tartusse sinna dynose või kuidas seda ka ei nimetata.
Seal ei saadud ka aru milles asi. Siis natuke puurti, uuriti seal paar päeva ja selgus et asi on mingis süüte karbis. Maksab mingi 12 tuhhi.
Vennad tegid selle karbi korda ja masin hakkas kohe niimoodi edasi astuma nag alguses:P
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Oh tubli, hea kuulda et keegigi sai masina korralikult tööle
:D Kuigi nagu tavaliselt ei aidanud foorum midagi




Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.