Tsikli toomine välismaalt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Tsikli toomine välismaalt
tere, see mu esimene post siin foorumis. Kuna on soov tuua endale ratas
saksamaalt siis tekkis küsimusi. Mis hinda märkida invoice peale, sellest siis võetakse käibemaks. Öeldi tolliametis et väga madalat pole mõtet märkida, aga suuremat ka ei tahaks. Mis oleks see normaalne hind et nad usuksid. ratas ise on suzuki gsz 1100 F sporttourer. Ja siit ka teine küsimus et kas on kellegil on kogemusi sellise rattaga, kuidas ta sõita on. Mis võiks olla selle ratta hind eestis, et mitte saksas selle eest liiga palju maksta. Nüüd sai palju küsimusi, ettetänades
Ras
saksamaalt siis tekkis küsimusi. Mis hinda märkida invoice peale, sellest siis võetakse käibemaks. Öeldi tolliametis et väga madalat pole mõtet märkida, aga suuremat ka ei tahaks. Mis oleks see normaalne hind et nad usuksid. ratas ise on suzuki gsz 1100 F sporttourer. Ja siit ka teine küsimus et kas on kellegil on kogemusi sellise rattaga, kuidas ta sõita on. Mis võiks olla selle ratta hind eestis, et mitte saksas selle eest liiga palju maksta. Nüüd sai palju küsimusi, ettetänades
Ras
Re: Tsikli toomine välismaalt
Tere!Ras kirjutas:ratas ise on suzuki gsz 1100 F sporttourer. Ja siit ka teine küsimus et kas on kellegil on kogemusi sellise rattaga, kuidas ta sõita on. Mis võiks olla selle ratta hind eestis, et mitte saksas selle eest liiga palju maksta. Nüüd sai palju küsimusi, ettetänades
Ras
Kõigepealt, see ratas on GSX1100F (mitte gsz)


Tervitades
P.S. Kui veel küsimusi on, anna tuld, ma räägin oma rattast hea meelega

Rennes aka Pröksuga Mülka
-
Teema algataja
sorry, muidugi gsx minu näpukas. tegelikult oleks see minu esimene ratas. Eelmine suvi harjutasin ühe honda 1100. Too oli ka maru raske ja seda kartsin minagi et see suzu on ka sama raske. Loodan et saan osta seda ratast aga eks näeb. Mulle ta sellepärast meeldikski et päris biket ei taha, kuna meeldiks kahekesi sõita ja võibolla ka reisile minna. kuidas ta muidu kahekesi sõita on ja kuidas suurtel kiirustel sõita on. Minu varasemad kogemused tsiklisõidul on väiksed, olen sõitnud honda 1100 cbr ja suzuki 750 gsx, viimasega oli lihtsam sõita.
Tänud
Ras
Tänud
Ras
-
Teema algataja
Defineeri "suured kiirused" ic ic. Ma pole taga kahekesi üle 203 lasknud. Üksi olen vast 220 korra proovinud ... ega suurem asi pole .. Aga matkakiirustel väga hea ... 90 - 130 täiesti mõnus ja stabiilne. Tagaistuja jaoks ruumi on Stock sadul on veits puine ainult peale 200 km ... Tahaks Corbinit aga raha pole
Aga raskus ... nuh kui enda oskustest ja kogemustest mööda ei sõida siis saad hakkama ... Eks ta ajapikku tuleb ... Ma ise ei unistagi sellest et selle ratta piir minu oskuste juures kätte jõuaks .. Aga ma üritan asja mõistusega võtta ja ... siiamaani olen elus 
Tervitades


Tervitades
-
Teema algataja
Kas annaksite nõu?
Olen mõelnud ratta toomisele nt. Saksast. Mismoodi tuleks käituda? Valin ratta välja, leian transa (kas see sõidab igasse suvalisse kokkulepitud punkti kohale?). Kui palju kulub transa peale ja kes seda üldse mõistlikult teeks ja oskaks masinat enne natuke vaadata ka? Missugused kulud tulevad ostuhinnale lisaks, kuni selleni, et mul ratta ARK pass taskus on? Oletame, et pilli hinnaklass on 1000-1500 EUR-i.
Lühidalt: kui palju kulub raha ostuhinnale lisaks, et saada masina täieõiguslikuks omanikuks? Tänud teadjatele, jagatavate kogemuste eest!
Olen mõelnud ratta toomisele nt. Saksast. Mismoodi tuleks käituda? Valin ratta välja, leian transa (kas see sõidab igasse suvalisse kokkulepitud punkti kohale?). Kui palju kulub transa peale ja kes seda üldse mõistlikult teeks ja oskaks masinat enne natuke vaadata ka? Missugused kulud tulevad ostuhinnale lisaks, kuni selleni, et mul ratta ARK pass taskus on? Oletame, et pilli hinnaklass on 1000-1500 EUR-i.
Lühidalt: kui palju kulub raha ostuhinnale lisaks, et saada masina täieõiguslikuks omanikuks? Tänud teadjatele, jagatavate kogemuste eest!
mina tõin/lasin tuua ratta saksast.
kõigepealt soovitan otsida transa, kea lubab sulle et toob kokkulepitud aja jooksul (a`la 2 nädalat) kokkulepitud summa eest ratta Eestisse. Aja soovitan kokku leppida selle pärast, et minu puhul venis asi 2 nädalat enne kui midagi toimuma hakkas (sakslasele oli ettemaks makstud). Saksa on suur, nii et ratta leidmine sealt on palju kergem kui Eestist transa leidmine, autotreilerid tihtipeale ei tahagi vist peale võtta ja hinnaks öeldi mulle 3-5k. Ratas kinnitati viimase ja eelviimase auto vahele koormarihmadega. Palusin sakslasel pilte teha, hoolimata sellest et rihmad pandi nii nagu õpetasin lõhuti esiporikas transa käigus ära, aga kuna transa oli tuttava-tuttava poolt siis jõudsime kompromissile..
p.s. sakslane(ostsin eraisiku käest) oli jumala shokis et ma autotreileri järgi saatsin, mitte motorbike traileri..
Invoice´i soovitan panna natuke väiksema hinna, (ntx 1600 euri maksva ratta puhul 1300), kui liiga odav hind panna, siis on vist oht et läheb tollis mingisse "punasesse koridori" ja pead hakkama kempelma/tõestama et su ratas ikka ei ole rohkem väärt..
Hiljem midagi tollis vuhveldada ei ole võimalik, tollimaksu arvestab arvuti (minu 43kw ratta puhul tuli 3761 eeki) ja arvelevõtmine läks 1500.- Suure soetamistuhinaga ei maksa ka kindlustust ja ülevaatust eelarvest välja unustada.
minul läks asi maksma umbes nii:
ratas 1600.- euri
raha saatmine saksa ~1000 eek (2 korda, ettemaks+ülejäänu)
transa 3000 eek
toll 3761 eek
arvele võtmine 1500 eek
ülevaatus 200.-
+kindlustus
+veel mõned mõnesaja kroonised kulud, mille "nime" ma ei mäleta.
Tegelikult, kui endal aega, võimalust ja keeleoskust piisavalt siis on muidugi süda kergem kui lähed ise kohale vaatad üle, proovid jne. Ka nii olevat rattaid toodud et sõidetakse äsja ostetud tsikliga põhja-saksa, sealt laevale ja koju.. Odavam ei tule, aga jääb ära see põrsa kotis ostmise variant, -mina ostsin ratta sakslase piltide ja jutu põhjal, tüüp oli aus vend, saatis mulle pildid nii paagil olevast väiksest mõlgist kui geneka kaanel olevatest kriimudest (ratas on vasakule küljele maha pandud), midagi vassima ei hakanud, kusjuures päev enne kui rekka järgi jõudis ütles mulle et aku on kutu ja pakkus mulle ise 50euri tagasi, mille ma muidugi meeleldi tagasi võtsin..
kõigepealt soovitan otsida transa, kea lubab sulle et toob kokkulepitud aja jooksul (a`la 2 nädalat) kokkulepitud summa eest ratta Eestisse. Aja soovitan kokku leppida selle pärast, et minu puhul venis asi 2 nädalat enne kui midagi toimuma hakkas (sakslasele oli ettemaks makstud). Saksa on suur, nii et ratta leidmine sealt on palju kergem kui Eestist transa leidmine, autotreilerid tihtipeale ei tahagi vist peale võtta ja hinnaks öeldi mulle 3-5k. Ratas kinnitati viimase ja eelviimase auto vahele koormarihmadega. Palusin sakslasel pilte teha, hoolimata sellest et rihmad pandi nii nagu õpetasin lõhuti esiporikas transa käigus ära, aga kuna transa oli tuttava-tuttava poolt siis jõudsime kompromissile..
p.s. sakslane(ostsin eraisiku käest) oli jumala shokis et ma autotreileri järgi saatsin, mitte motorbike traileri..

Invoice´i soovitan panna natuke väiksema hinna, (ntx 1600 euri maksva ratta puhul 1300), kui liiga odav hind panna, siis on vist oht et läheb tollis mingisse "punasesse koridori" ja pead hakkama kempelma/tõestama et su ratas ikka ei ole rohkem väärt..
Hiljem midagi tollis vuhveldada ei ole võimalik, tollimaksu arvestab arvuti (minu 43kw ratta puhul tuli 3761 eeki) ja arvelevõtmine läks 1500.- Suure soetamistuhinaga ei maksa ka kindlustust ja ülevaatust eelarvest välja unustada.
minul läks asi maksma umbes nii:
ratas 1600.- euri
raha saatmine saksa ~1000 eek (2 korda, ettemaks+ülejäänu)
transa 3000 eek
toll 3761 eek
arvele võtmine 1500 eek
ülevaatus 200.-
+kindlustus
+veel mõned mõnesaja kroonised kulud, mille "nime" ma ei mäleta.
Tegelikult, kui endal aega, võimalust ja keeleoskust piisavalt siis on muidugi süda kergem kui lähed ise kohale vaatad üle, proovid jne. Ka nii olevat rattaid toodud et sõidetakse äsja ostetud tsikliga põhja-saksa, sealt laevale ja koju.. Odavam ei tule, aga jääb ära see põrsa kotis ostmise variant, -mina ostsin ratta sakslase piltide ja jutu põhjal, tüüp oli aus vend, saatis mulle pildid nii paagil olevast väiksest mõlgist kui geneka kaanel olevatest kriimudest (ratas on vasakule küljele maha pandud), midagi vassima ei hakanud, kusjuures päev enne kui rekka järgi jõudis ütles mulle et aku on kutu ja pakkus mulle ise 50euri tagasi, mille ma muidugi meeleldi tagasi võtsin..

-
Teema algataja
Tänu Sulle, CB 500!
Aga pole mul olnud kunagi kogemust rahvusvahelise transaga. Kui anda neile aadress, kas tüübid on nõus sõitma oma treileriga suvalise N-linna aedlinnakusse või lased müüjal ratta viia kuskile ligipääsetavamasse kohta, mingisse poodi või midagi taolist, sest transameeste +/- tunnid (või koguni päevad?) võivad ju ka mängu tulla?
Ja kui keegi veel tahab kogemusi jagada, olen ainult rõõmus.
(Ehk saab siis kunagi ka muu nimega siia sisse regatud
)
Aga pole mul olnud kunagi kogemust rahvusvahelise transaga. Kui anda neile aadress, kas tüübid on nõus sõitma oma treileriga suvalise N-linna aedlinnakusse või lased müüjal ratta viia kuskile ligipääsetavamasse kohta, mingisse poodi või midagi taolist, sest transameeste +/- tunnid (või koguni päevad?) võivad ju ka mängu tulla?
Ja kui keegi veel tahab kogemusi jagada, olen ainult rõõmus.
(Ehk saab siis kunagi ka muu nimega siia sisse regatud

no transaga sai ikka ka üksjagu "nalja"..
mulle sattus mitte just väga kogenud autojuht. Alustuseks selgus et ta ei oska ei inglise ega saksa keelt, tema aus ületunnistus minu küsimusele mismoodi ta nendega suhtleb, oli et "käte jalgade abiga..."
Helistasin mitu korda sakslasele(kes minu õnneks purssis Englishit, sest saksa keeles oskan ma ainult "Ich bin dumm"
) et täpsustada kus ta elab ja kuidas tema juurde sõita..
Siis hoolimata sellest et olin andnud talle nii indeksi, linna, tänava, telefoninumbri jne. suutis ta kõigepealt minna vales linnas samanimelisele tänavale sama numbriga maja ette!!!
Ta helistas mulle "kuule helista sakslasele, et ma olen ta maja ees.. " irw.. Helistasin, -sakslane pani toru lauale, järgnesid mõned sammud ja hetk vaikust, ning sain vastuse et maja ees ei ole ühtegi hingelist. Mitme kõne peale lõpuks selguski see, mida eespool mainisin (vales linnas), peale seda hakkasin vaikselt närvi kaotama.. õnneks selgus mõne aja pärast et õige linn asus 50 kilsa kaugusel. ja lühidalt öeldes, lõpp hea, kõik hea. Taganjärgi mingit vimma mul autojuhi vastu ei ole, sest sain ikkagi ratta (väljaarvatud esiporikas, mida pidin lappima/värvima) sellises konditsioonis nagu ta oli. Tean juhust kui avariilist ratast oli transa käigus rohkem lõhutud, kui ta avariis viga sai.. 
mulle sattus mitte just väga kogenud autojuht. Alustuseks selgus et ta ei oska ei inglise ega saksa keelt, tema aus ületunnistus minu küsimusele mismoodi ta nendega suhtleb, oli et "käte jalgade abiga..."
Helistasin mitu korda sakslasele(kes minu õnneks purssis Englishit, sest saksa keeles oskan ma ainult "Ich bin dumm"

Siis hoolimata sellest et olin andnud talle nii indeksi, linna, tänava, telefoninumbri jne. suutis ta kõigepealt minna vales linnas samanimelisele tänavale sama numbriga maja ette!!!


no nii, Eesti siis jälle üks ratas rohkem!
Üks minu tuttav lasi endale Saksast 600se Husqvarna enduroka tuua. Tal oli natuke proobleeme dokumentidega (tegelt ei olnud,aga kuna dokumendid olid natuke teistsugused tuli probleem rekkajuhi argusest) Seega soovitan alati enne tagasipöördumatute operatsioonide (a`la maksmine ntx
) lasta endale kindlasti saata dokumendite fax/pilt & pilt raami numbrist ntx.
Arvestada tuleb ka sellega et ega rekkajuht nagunii ratast hindava pilguga ei vaata, -tema saab ju raha ainult äratoomise eest.


Arvestada tuleb ka sellega et ega rekkajuht nagunii ratast hindava pilguga ei vaata, -tema saab ju raha ainult äratoomise eest.
-
Teema algataja
No mis seal siis nii keerulist on...
Lähed kellegiga saksa kaasa...autoostjatega...
seal valid tsikli välja,hangid transiitnumbrid,kindlustus,ja eesti poole ajama.Öösel oled odavalt kuskil Formel 1-s vm.
Üle rootsi tulla ilusa ilmaga on Sul endal ka miski elamus võibolla...(siin eestis ju ainult auklikud teed)
Kui saksa vaja minna ja-või sealt tsiklit otsida siis võta ühendust.
Või kui vaja toon ära.
Lähed kellegiga saksa kaasa...autoostjatega...
seal valid tsikli välja,hangid transiitnumbrid,kindlustus,ja eesti poole ajama.Öösel oled odavalt kuskil Formel 1-s vm.
Üle rootsi tulla ilusa ilmaga on Sul endal ka miski elamus võibolla...(siin eestis ju ainult auklikud teed)
Kui saksa vaja minna ja-või sealt tsiklit otsida siis võta ühendust.
Või kui vaja toon ära.

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tere ka minu poolt.
Räägin ise natuke sellest, mida saksa ostu-müügi lepingusse kirjutada.
Kuna eestis puudub ratastel hinna vihik, seega käibekat arvutatakse eesti riigi jaoks ostu müügi lepingus olevalt hinnalt.
Näitex üle 3000 eur'i maksva chopperi ostu müügi lepingusse sai hinnaks märgitud 1000 eur ja see sobis ideaalselt eesti tollimeestele käiveka maksmiseks. Inimene kes ratta tõi ütles, et sellistel ratastel mis eestis maksavad 50-60 eek pole mõtet alla 1000 euri kirjutada.
Ratta hind on tegelikult ju nii suhteline sama väljanägemisega ratas võib täitsa vabalt kõikud 20-30 keek, olenevalt seisukorrast jne.
Seega raudselt pane ostumüügi lepingusse parem hind, kui tegelikult.
Räägin ise natuke sellest, mida saksa ostu-müügi lepingusse kirjutada.
Kuna eestis puudub ratastel hinna vihik, seega käibekat arvutatakse eesti riigi jaoks ostu müügi lepingus olevalt hinnalt.
Näitex üle 3000 eur'i maksva chopperi ostu müügi lepingusse sai hinnaks märgitud 1000 eur ja see sobis ideaalselt eesti tollimeestele käiveka maksmiseks. Inimene kes ratta tõi ütles, et sellistel ratastel mis eestis maksavad 50-60 eek pole mõtet alla 1000 euri kirjutada.
Ratta hind on tegelikult ju nii suhteline sama väljanägemisega ratas võib täitsa vabalt kõikud 20-30 keek, olenevalt seisukorrast jne.
Seega raudselt pane ostumüügi lepingusse parem hind, kui tegelikult.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.