A2 - A1
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
A2 - A1
On tavaline, et A piiratakse A2 peale. Kas keegi on kokku puutunud A2 ümber ehitamisega A1 ks? Mudel millega seoses see idee fix tekkis on erinevus silindrimahus ja seoses sellega ka võimsuses natuke. Kuidas A ümber tegemine A2 käib? Oskab keegi kogemusi jagada?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 430
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 109 korda
Re: A2 - A1
nt Triumph bonneville T100 muutmine (900cc) A->A2 toimub ajju uue softijupi kirjutamisega, mis vähendab gaasirutska tundlikkust ja piirab läbi elektrooniliste andurite mootori suutlikkust selliselt, et A2 nõuded on täidetud. Seejärel väljastatakse vastav akt esinduse poolt millega mnt-s muudetakse registrikannet.
See, millel elektrooniliselt muuta ei saa, vaid mingi füüsikalise piirangu sättimisega, tuleb vastavad asjad paigaldada, vist ka n.ö. plommida, koostada akt ja sellega minna mnt registrikannet muutma.
Nüüd A1 on ju defineeritud silindri mahuga, ning lihtsalt piirajate paigaldamine ei päde, seega tehakse n.ö. sõiduki ümberehitus. Kui passis on märgitud 175cc ning ise paned 125cc mootori, tuleb ratas esitada ikkagi sama moodi nagu isetehtud sõiduki tüübikinnitusele (sest mootor kui selline, on muudetud). Seal vaadatakse masin üle, tehakse mõõtmised ning võetakse 125cc + <11kw arvele ning ongi A1.
Kas see ka ennast tasub... kõik oleneb vaatenurgast.
ma loodan, et olin oma soovitustega enam vähem õiges suunas. See esimene punkt on võetud triumphi ametlikust juhendist
See, millel elektrooniliselt muuta ei saa, vaid mingi füüsikalise piirangu sättimisega, tuleb vastavad asjad paigaldada, vist ka n.ö. plommida, koostada akt ja sellega minna mnt registrikannet muutma.
Nüüd A1 on ju defineeritud silindri mahuga, ning lihtsalt piirajate paigaldamine ei päde, seega tehakse n.ö. sõiduki ümberehitus. Kui passis on märgitud 175cc ning ise paned 125cc mootori, tuleb ratas esitada ikkagi sama moodi nagu isetehtud sõiduki tüübikinnitusele (sest mootor kui selline, on muudetud). Seal vaadatakse masin üle, tehakse mõõtmised ning võetakse 125cc + <11kw arvele ning ongi A1.
Kas see ka ennast tasub... kõik oleneb vaatenurgast.
ma loodan, et olin oma soovitustega enam vähem õiges suunas. See esimene punkt on võetud triumphi ametlikust juhendist
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: A2 - A1
No just, näiteks osadel hiina juurtega põrridel on 160 cc mootor. 125 cc on samasugune. Füüsiliselt mootorid ringi tõsta pole keeruline. Kuidas juriidiliselt? Ilmselt see nn "tunnustatud ekspert" ja siis aktiga arki? Äkki kellegil on isiklikku kogemust?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
- Asukoht: 5O4633O
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: A2 - A1
Päris siin küsitud kogemust ei ole aga 70ne kuubisest L3e-A1st olen 50nese, L1e-B ehk mopeedi, olen teinud küll.
Esimese hooga väideti mission impossibleks (mis sa mees, tahad kategooriat muuta või? ) aga peale 50se mootori paigalduse ettenäitamist ark angaaris ja ark poolt orgunnitud Kehra varulennuväljal politseiradariga tippkiiruse mõõtmist, vastav reg.tunnistus väljastati. Aega läks ca 4 kuud.
Esimese hooga väideti mission impossibleks (mis sa mees, tahad kategooriat muuta või? ) aga peale 50se mootori paigalduse ettenäitamist ark angaaris ja ark poolt orgunnitud Kehra varulennuväljal politseiradariga tippkiiruse mõõtmist, vastav reg.tunnistus väljastati. Aega läks ca 4 kuud.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: A2 - A1
mellpoiss kirjutas: ↑14 Veebr 2024, 21:24Päris siin küsitud kogemust ei ole aga 70ne kuubisest L3e-A1st olen 50nese, L1e-B ehk mopeedi, olen teinud küll.
Esimese hooga väideti mission impossibleks (mis sa mees, tahad kategooriat muuta või? ) aga peale 50se mootori paigalduse ettenäitamist ark angaaris ja ark poolt orgunnitud Kehra varulennuväljal politseiradariga tippkiiruse mõõtmist, vastav reg.tunnistus väljastati. Aega läks ca 4 kuud.
Kuna see oli? Mis aasta masin? Tegid ARKi mingi avalduse? Siis saadeti angaari? Mingid euronõuded ei tulnud jutuks? Või jäi väljalase samaks?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
- Asukoht: 5O4633O
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: A2 - A1
2023, 1978, avalduse tegin, peale mootorivahetust angaari, eurojuttu ei tulnud, väljalase jäi samaks.
Honda ST70 ehk Dax.
Honda ST70 ehk Dax.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: A2 - A1
Mul, kui kõik klapib, piisab vaid silindri ja kolvi vahetusest. Kiirust vist pole kah tarvis mõõta. Tekkib vist tunne, et peaks proovima.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
- Asukoht: 5O4633O
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: A2 - A1
Kardetavasti võivad väljalaskeaasta ja eurojamaga miski seose leida aga kui ei proovi - teada ei saa.
Nendega suhtlemisel kasuta kindlat kõneviisi!
Nendega suhtlemisel kasuta kindlat kõneviisi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.